Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Finns det någon annan kanal än 3:an som sänder Sverige - Island? Kollade lite på YouTube och märkte att det fanns klipp från Danmark - Sverige av en utländsk kanal. Alltså, vilka andra kanaler sänder matchen (troligen någon isländsk kanal, men någon till?)?

Okej, nu börjar det bli panik. Hjälp mig gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3? Efter hur lång introduktion kan man börja spela, menar jag? CS tar väl tio-femton minuter innan man fattar hur man ska gå tillväga med diverse knappar och taktiker, men jag har en stark känsla av att WoW och WC3 tar desto längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3?

Stor skillnad på spelen. WoW är rätt lätt att komma in i. Vissa saker kan vara smådryga att komma in i typ.. PVP och instanserna. Annars rätt så lätt.

WC3 är väldigt, väldigt svårt att komma in i om man inte har spelar Starcraft/Äldre Warcraft spel. Helt mysko kontroller och sånt.

Men det lär inte vara så svårt. Du har säkert spelat en massa spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3? Efter hur lång introduktion kan man börja spela, menar jag? CS tar väl tio-femton minuter innan man fattar hur man ska gå tillväga med diverse knappar och taktiker, men jag har en stark känsla av att WoW och WC3 tar desto längre tid.

Är du van vid strategispel alternativt roleplayingspel á la diablo så tar WC3 10 sekunder att sätta sig in i. Svårare att bemästra.

WoW lär man sig också grunderna i på 10 sekunder, men sen vid dom högre levlarna så blir det mer och mer avancerat.

Mordos: Vad är mysko med kontrollerna i WC3? Dom funkar ju pricis som i många andra RTS-spel.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...