Jazz Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Grumph. Min DVD-läsare svara inte på DVD -RW-skivor. Någon som vet om det finns något program som göra att man antingen kan rippa eller spela upp dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Nån Gulleplutt som är +Medlem på aftonbladet som kan tänka sig att ta en print screen här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Används inte evidence oftare för "bevismaterial", medan proof mer för ordet "bevis"? Bevismaterial behöver väl inte alltid leda till bevis, eller? Så måste det vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Är det normallt att man inte har nån mataptit när man är sjuk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Är det normallt att man inte har nån mataptit när man är sjuk? Vad har du för sjukdom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Är det normallt att man inte har nån mataptit när man är sjuk? Skulle säga att det är det. Jag har inget aptit när jag är sjuk i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vad har du för sjukdom? Jag hade feber innan, men nu är det väl jobbig hosta och förkylning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Jag hade feber innan, men nu är det väl jobbig hosta och förkylning. Då är det normalt att du inte har någon aptit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Då är det normalt att du inte har någon aptit. Kan du berätta varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Finns det någon annan kanal än 3:an som sänder Sverige - Island? Kollade lite på YouTube och märkte att det fanns klipp från Danmark - Sverige av en utländsk kanal. Alltså, vilka andra kanaler sänder matchen (troligen någon isländsk kanal, men någon till?)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kan du berätta varför? Nej. Men när jag frågade min doktor om det var normalt att jag inte hade någon aptit när jag var förkyld så sade han att det var vanligt att det hände. Så jag tror stenhårt på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Finns det någon annan kanal än 3:an som sänder Sverige - Island? Kollade lite på YouTube och märkte att det fanns klipp från Danmark - Sverige av en utländsk kanal. Alltså, vilka andra kanaler sänder matchen (troligen någon isländsk kanal, men någon till?)? Okej, nu börjar det bli panik. Hjälp mig gärna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Sopcast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Okej, nu börjar det bli panik. Hjälp mig gärna. Hmm.. kanske streamas nånstans på internet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Sopcast! Vad heter kanalen i Sopcast som visar Sverige - Island? Redigerad 6 juni, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 http://myp2p.eu/Weekdays.htm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) http://myp2p.eu/Weekdays.htm Hur öppnar man en sop-fil? Edit: Hittade Redigerad 6 juni, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3? Efter hur lång introduktion kan man börja spela, menar jag? CS tar väl tio-femton minuter innan man fattar hur man ska gå tillväga med diverse knappar och taktiker, men jag har en stark känsla av att WoW och WC3 tar desto längre tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3? Stor skillnad på spelen. WoW är rätt lätt att komma in i. Vissa saker kan vara smådryga att komma in i typ.. PVP och instanserna. Annars rätt så lätt. WC3 är väldigt, väldigt svårt att komma in i om man inte har spelar Starcraft/Äldre Warcraft spel. Helt mysko kontroller och sånt. Men det lär inte vara så svårt. Du har säkert spelat en massa spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Hur lång tid tar det att sätta sig in i WoW och WC3? Efter hur lång introduktion kan man börja spela, menar jag? CS tar väl tio-femton minuter innan man fattar hur man ska gå tillväga med diverse knappar och taktiker, men jag har en stark känsla av att WoW och WC3 tar desto längre tid. Är du van vid strategispel alternativt roleplayingspel á la diablo så tar WC3 10 sekunder att sätta sig in i. Svårare att bemästra. WoW lär man sig också grunderna i på 10 sekunder, men sen vid dom högre levlarna så blir det mer och mer avancerat. Mordos: Vad är mysko med kontrollerna i WC3? Dom funkar ju pricis som i många andra RTS-spel. Redigerad 7 juni, 2007 av DrStupid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts