Troxie Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Finns det någon sida där dom listat uttal på alla engleska bokstäver? Seriöst skitpinsamt att inte kunna, kommer bara till G Har redan googlat utan resultat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Det heter fonetisk skrift, försökte också googla lite men utan resultat. Det bör stå i din engelskabok? Kunde hitta något svar till Kebabs heller, men jag sökte på prisjakt.nu och kunde inte hitta något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Kan man göra Zoom-Out effekt på Texter i Sony Vegas?, typ som i trailers. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Kan man göra Zoom-Out effekt på Texter i Sony Vegas?, typ som i trailers. Ja, lek runt lite med pan/crop så förstår du ganska snabbt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Hur får man in kanal 9? Vi har Canal Digital med kanal 5, vilket innebär att vi ska få in kanal 9 också. Jag har gjort ny kanalsökning och både testat på parabol 1 och 2, men får aldrig in kanal 9. Någon med liknande problem, eller kanske rent utav någon som löst problemet själv? Hjälp mig gärna... EDIT: Om ni vet vilken plats kanalen ska hamna på får ni gärna berätta. Redigerad 2 juni, 2007 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Hur får man in kanal 9? Vi har Canal Digital med kanal 5, vilket innebär att vi ska få in kanal 9 också. Jag har gjort ny kanalsökning och både testat på parabol 1 och 2, men får aldrig in kanal 9. Någon med liknande problem, eller kanske rent utav någon som löst problemet själv? Hjälp mig gärna... EDIT: Om ni vet vilken plats kanalen ska hamna på får ni gärna berätta. Läs här så hittar du nog något som kan hjälpa: http://kanalnio.se/index.php?id=7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Läs här så hittar du nog något som kan hjälpa: http://kanalnio.se/index.php?id=7 Jo, läste det där innan. Men nu lyckades jag till slut, även om det krävdes att jag gjorde samma sak två gånger, skitkonstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Har Hultenius någonsin haft en avatar eller signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Har Hultenius någonsin haft en avatar eller signatur? Det stod 'Respect is everything' i hans signatur förut, och det är allt jag minns. Avatar vete tusan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 // Hultenius Webmaster @ GTAsajten.com RESPECT IS EVERYTHING.... BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Finns det någon sida där dom listat uttal på alla engleska bokstäver? Seriöst skitpinsamt att inte kunna, kommer bara till G Har redan googlat utan resultat Håller på och tränar inför Cdkey uppläsningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 // Hultenius Webmaster @ GTAsajten.com RESPECT IS EVERYTHING.... BOT Det första är förståeligt, men varför skrev han "BOT" i signaturen? ... Nu var jag fruktansvärt rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Det första är förståeligt, men varför skrev han "BOT" i signaturen? ... Nu var jag fruktansvärt rolig Hahaha faktiskt! Välkommen tillbaka BOT, ett tag sedan jag såg dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Kan man lägga till egna bildstorlekar i en digitalkamera? Jag skulle nämligen vilja få bilderna i en storlek omkring 800 x 530. De alternativ som finns nu är 640 x 480, 2048 x 1536 och en ännu större som jag inte minns nu. Det ena är allt för litet, det andra allt för stort. Men som sagt, går det på nåt sätt att få bilderna till den storlek som jag skrev, eller måste man bara helt enkelt förstora dem i datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vem startade egentligen Nutella? Jag är ganska säker på att det var Italien och inte Tyskland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vem startade egentligen Nutella? Jag är ganska säker på att det var Italien och inte Tyskland. Google is teh shizzle---- > http://www.nutellausa.com/history.htm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Google is teh shizzle---- > http://www.nutellausa.com/history.htm Åh, det där kommer jag ihåg. Brukade köpa en hel burk sån där förut, sen så åt man tills man spydde... Ja, spydde. Bokstavligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Google is teh shizzle---- > http://www.nutellausa.com/history.htm Ah, jag hade rätt! Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Fodralet som man får med då man köper en iPod, kan man köpa det separat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Kan man någonstans få tag på randiga tröjor med långa ärmar som är tshirt-tunna? Edit. Varför avskyr man fjortisar? Redigerad 4 juni, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts