kattälskaren Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Varför försöker jobbiga 12-åringar leka coola med hiphopstil som "Ey, ska dy ha stryk!?" och "Vad fan vill dy!?" och så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Leet betyder elit på engelska eller? Ne, bara slang för elit (samma som på svenska). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad står FTW för? kan tänka mig att det är For The Way, men det kan ju va' nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad står FTW för? kan tänka mig att det är For The Way, men det kan ju va' nåt annat For The Win. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför försöker jobbiga 12-åringar leka coola med hiphopstil som "Ey, ska dy ha stryk!?" och "Vad fan vill dy!?" och så? Du är ju själv 12! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Du är ju själv 12! Jag är hårdrockare och jag är 11. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Visst hatar jag wannabegangstah-hiphopare, men hårdrockare är inte speciellt mkt tuffare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför försöker jobbiga 12-åringar leka coola med hiphopstil som "Ey, ska dy ha stryk!?" och "Vad fan vill dy!?" och så? Dom är osäkra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Var det inte då Gustav Wasa föddes? Var det inte då 100-åriga kriget startade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Visst hatar jag wannabegangstah-hiphopare, men hårdrockare är inte speciellt mkt tuffare. Det är ju bara en stil man har. Hårdrockare klär sig så för att dom tycker det är snyggt och dom tycker det är bekvämt. Visst håller jag med dig att dom inte är tuffa men man ska inte dömma efter utseende Redigerad 12 april, 2006 av oskaroskar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Visst hatar jag wannabegangstah-hiphopare, men hårdrockare är inte speciellt mkt tuffare. Jag är jättetuff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Varför försöker jobbiga 12-åringar leka coola med hiphopstil som "Ey, ska dy ha stryk!?" och "Vad fan vill dy!?" och så? Dom är väl de äldsta på din skola och ska 'leka' lite med er yngre skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag är hårdrockare och jag är 11. Vad är det speciella med att du är hårdrockare? Själv var jag det i 10-årsåldern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Vad är det speciella med att du är hårdrockare? Själv var jag det i 10-årsåldern Jag frågade varför jobbiga 12-åringar försöker leka coola, han skriver att jag är 12, jag skriver att jag är 11 och hårdrockare, för han syftar på att jag är hiphopare. Dom är väl de äldsta på din skola och ska 'leka' lite med er yngre skulle jag tro. Dom äldsta i våran skola går i nian och dom yngsta går i fyran. Redigerad 12 april, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad kostar en hårddisk med en Yottabyte och hur många byte är en Yottabyte? Finns det egentligen någon affär som säljer det till privatbruk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad är det största dator-storleken som finns... alltså vad kommer efter terrabyte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Yottabyte är den största. Källa: Wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Yottabyte är den största. Källa: Wikipedia Taaak! Fast det finns väl nästan inget som tar så stor plats? Eller det är ju skitmycket plats fan. Ingen kan ha så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Skulle ju eka om man ropade i samma rum som den hårddisken var i.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Skulle ju eka om man ropade i samma rum som den hårddisken var i.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts