Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Är det bara för mig som det börjar kittlas på något skumt sätt om jag tex rör med vingret en bit ifrån regionen melan ögonen? Inte nutta alltså, utan ha fingret någon centimeter ifrån.

Jag känner av det även när jag blundar, och ibland när det kommer en fluga och flyger just där.

Testa att raka dig så du inte får unibrown (vilket det låter som du har nu om du har 1cm långa hårsstrån där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns en tråd (jag har tom. frågat efter den här tråden en gång innan och fått den länkad men jag har tappat bort den igen) där det pratades om busringningar.

Och någon länkade till en sida där ett nummer fanns som man kunde ringa. Så svarade den offret man ringde till och då tryckte man 1. Så sa rösten nått kul. Så väntade man till offret svarade sen tryckte man 2. Osv...

Den sidan/tråden letar jag efter. Någon som vet vad jag snackar om och kan hjälpa mig?!

Tack på förhand/vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns en tråd (jag har tom. frågat efter den här tråden en gång innan och fått den länkad men jag har tappat bort den igen) där det pratades om busringningar.

Och någon länkade till en sida där ett nummer fanns som man kunde ringa. Så svarade den offret man ringde till och då tryckte man 1. Så sa rösten nått kul. Så väntade man till offret svarade sen tryckte man 2. Osv...

Den sidan/tråden letar jag efter. Någon som vet vad jag snackar om och kan hjälpa mig?!

Tack på förhand/vice

Det fanns massa såna på text-tv på kanal5/3an/kanal 4 innan vet jag, bläddra runt lite där så får du instruktioner om du hur ska göra ifall du ihttar det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...