StellHell Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det bara för mig som det börjar kittlas på något skumt sätt om jag tex rör med vingret en bit ifrån regionen melan ögonen? Inte nutta alltså, utan ha fingret någon centimeter ifrån. Jag känner av det även när jag blundar, och ibland när det kommer en fluga och flyger just där. Testa att raka dig så du inte får unibrown (vilket det låter som du har nu om du har 1cm långa hårsstrån där) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Testa att raka dig så du inte får unibrown (vilket det låter som du har nu om du har 1cm långa hårsstrån där) *Harkel, harkel* Unibrow heter det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Letar efter en CS-låt. Nån form av danslåt/Disco variant. Mer vet jag tyvärr inte. Det är inte "jag är en tönt som spelar counter strike" Redigerad 21 maj, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Letar efter en CS-låt. Nån form av danslåt/Disco variant. Mer vet jag tyvärr inte. Det är inte "jag är en tönt som spelar counter strike" Var har du hört själva cs-låten då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Var har du hört själva cs-låten då? Nej. Men den är på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) NEVERMIND Jag borde fan läsa hela inlägget innan jag svarar. Redigerad 21 maj, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Letar efter en CS-låt. Nån form av danslåt/Disco variant. Mer vet jag tyvärr inte. Det är inte "jag är en tönt som spelar counter strike" Jag har den på datorn. Heter typ "Tönt som spelar counter strike". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jag har den på datorn. Heter typ "Tönt som spelar counter strike". hahaha du skojade va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 hahaha du skojade va? Omg. Läser ju som en kratta. Sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Nån som vet vart man kan hitta E-nummer nyckeln? Ni vet den som mankan kolla vad ingredienserna i godis, dricka etc som är märkt t.ex "E022" osv? Skulle vara kul att kolla:) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Nån som vet vart man kan hitta E-nummer nyckeln? Ni vet den som mankan kolla vad ingredienserna i godis, dricka etc som är märkt t.ex "E022" osv? Skulle vara kul att kolla:) Lista över e-nummer Farliga tillsatsämnen Redigerad 21 maj, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 *Harkel, harkel* Unibrow heter det. Ett unibrow, flera unibrown. Spam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Ett unibrow, flera unibrown. Spam. Jag skulle vilja träffa en person med mer än ett unibrow. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Jag skulle vilja träffa en person med mer än ett unibrow. Och borde det inte heta flera unibrowns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Och borde det inte heta flera unibrowns? Fler unibrows är det väl egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Kan jag ha något som liknar ett paypal konto med ett Maestro kort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Finns det någonstans i Sverige, affär eller hemsida, där man kan beställa sådanna här: Och ett par sådanna häringa: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Fler unibrows är det väl egentligen? One eyebrow, two eyebrows. Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Det fanns en tråd (jag har tom. frågat efter den här tråden en gång innan och fått den länkad men jag har tappat bort den igen) där det pratades om busringningar. Och någon länkade till en sida där ett nummer fanns som man kunde ringa. Så svarade den offret man ringde till och då tryckte man 1. Så sa rösten nått kul. Så väntade man till offret svarade sen tryckte man 2. Osv... Den sidan/tråden letar jag efter. Någon som vet vad jag snackar om och kan hjälpa mig?! Tack på förhand/vice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Det fanns en tråd (jag har tom. frågat efter den här tråden en gång innan och fått den länkad men jag har tappat bort den igen) där det pratades om busringningar. Och någon länkade till en sida där ett nummer fanns som man kunde ringa. Så svarade den offret man ringde till och då tryckte man 1. Så sa rösten nått kul. Så väntade man till offret svarade sen tryckte man 2. Osv... Den sidan/tråden letar jag efter. Någon som vet vad jag snackar om och kan hjälpa mig?! Tack på förhand/vice Det fanns massa såna på text-tv på kanal5/3an/kanal 4 innan vet jag, bläddra runt lite där så får du instruktioner om du hur ska göra ifall du ihttar det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts