Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag vill bara ha om Manhunt 2. Hur ska du kunna ge mig dina? Vill du ha min hotmail?

Skojade mest om att du kunde få mina, men jag kan, om du vill skicka dem till dig när jag får nästa gång. :rolleyes:

Men du måste ju kunna anmäla dig på deras hemsida. Låter skumt att det inte skulle funka

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag vill skriva upp mig på Rockstars lista över de som vill ha nyhetsbrev om något av deras spel, så öppnas outlook som om man ska skriva ett mail. Varför? Det här händer hela tiden. Vad ska jag göra för att få deras nyhetsbrev?

Visa mig sidan där länken finns. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså varje gång jag klickar på "Sign up for the Rockstar mailing list for notification of all future site updates" så öppnas Microsoft Outlook med "subscribe-rockstargames@lists.rockstargames.com" i Send to fältet. Vad ska man skriva till dem?

"Hello there mr Rockstar. I would like to have your newsletters about Manhunt 2" Eller?

Här är sidan: http://www.rockstargames.com/manhunt2/news/

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag väljer Naturvetenskap som gymnasieval. Kan jag då välja IT på Högskolan?

btw, är det någon som kan en sida där det står vilka gymnasieval man ska ha valt för att komma in i ett visst område i Högskolan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag väljer Naturvetenskap som gymnasieval. Kan jag då välja IT på Högskolan?

btw, är det någon som kan en sida där det står vilka gymnasieval man ska ha valt för att komma in i ett visst område i Högskolan?

Läser du, utöver de vanliga naturkurserna, FysikB och MatteE så kommer du in på allt. FysikB brukar ingå i NaturNatur men kanske inte NaturMedia/Miljö/MatteData, MatteE är oftast valbar kurs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns verkligen det där MSN-tillägget där man kan se vad den man chattar med skriver i realtid, eller är det en myt?

Det känns som slöseri med nätverksresurser att all text skulle skickas i realtid medan man skriver så jag gissar på ett nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara för mig som det börjar kittlas på något skumt sätt om jag tex rör med vingret en bit ifrån regionen melan ögonen? Inte nutta alltså, utan ha fingret någon centimeter ifrån.

Jag känner av det även när jag blundar, och ibland när det kommer en fluga och flyger just där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...