Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag vill bara ha om Manhunt 2. Hur ska du kunna ge mig dina? Vill du ha min hotmail? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Jag vill bara ha om Manhunt 2. Hur ska du kunna ge mig dina? Vill du ha min hotmail? Skojade mest om att du kunde få mina, men jag kan, om du vill skicka dem till dig när jag får nästa gång. Men du måste ju kunna anmäla dig på deras hemsida. Låter skumt att det inte skulle funka Redigerad 13 maj, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 När jag vill skriva upp mig på Rockstars lista över de som vill ha nyhetsbrev om något av deras spel, så öppnas outlook som om man ska skriva ett mail. Varför? Det här händer hela tiden. Vad ska jag göra för att få deras nyhetsbrev? Visa mig sidan där länken finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Altså varje gång jag klickar på "Sign up for the Rockstar mailing list for notification of all future site updates" så öppnas Microsoft Outlook med "subscribe-rockstargames@lists.rockstargames.com" i Send to fältet. Vad ska man skriva till dem? "Hello there mr Rockstar. I would like to have your newsletters about Manhunt 2" Eller? Här är sidan: http://www.rockstargames.com/manhunt2/news/ Redigerad 13 maj, 2007 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 "Hello there mr Rockstar. I would like to have your newsletters about Manhunt 2" Eller? Hahahaha ja snälla skriv det och lägg ut svaret här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hahahaha ja snälla skriv det och lägg ut svaret här! Kan bara gissa vad svaret skulle bli. "Ho ho ho! Im not Santa bitch! Ho ho ho! Im a Rockstar!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Om jag väljer Naturvetenskap som gymnasieval. Kan jag då välja IT på Högskolan? btw, är det någon som kan en sida där det står vilka gymnasieval man ska ha valt för att komma in i ett visst område i Högskolan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Om jag väljer Naturvetenskap som gymnasieval. Kan jag då välja IT på Högskolan? btw, är det någon som kan en sida där det står vilka gymnasieval man ska ha valt för att komma in i ett visst område i Högskolan? Läser du, utöver de vanliga naturkurserna, FysikB och MatteE så kommer du in på allt. FysikB brukar ingå i NaturNatur men kanske inte NaturMedia/Miljö/MatteData, MatteE är oftast valbar kurs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Finns verkligen det där MSN-tillägget där man kan se vad den man chattar med skriver i realtid, eller är det en myt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Finns verkligen det där MSN-tillägget där man kan se vad den man chattar med skriver i realtid, eller är det en myt? Det känns som slöseri med nätverksresurser att all text skulle skickas i realtid medan man skriver så jag gissar på ett nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur säger man bra, duktig, eller något på italienska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Hur säger man bra, duktig, eller något på italienska? Bra: buono, buona, bravo, brava, bello, bella, valido, valida Duktig: capace Denna sida är bra för att översätta ord/texter. Redigerad 19 maj, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Vad är det här? (BILD NEDAN) Den inehåller vatten och hittades i frysen.. Är det vad jag tror att det är? Redigerad 20 maj, 2007 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vad är det här? (BILD NEDAN) Den inehåller vatten och hittades i frysen.. Är det vad jag tror att det är? En ljusstake kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 En ljusstake kanske? Na, den skulle välta om man satte ett ljus i det lilla hålet där uppe. Dersutom är det aldeles för litet i alla 3 dimensioner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det bara jag som tycker sånna där alfa-alfa-groddar bokstavligt talat luktar kuk? (Det smakar däremot gott!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det bara jag som tycker sånna där alfa-alfa-groddar bokstavligt talat luktar kuk? (Det smakar däremot gott!) Och för svara på frågan. Nej... Fast jag äter polly nu för tiden i princip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vad är det här? (BILD NEDAN) Den inehåller vatten och hittades i frysen.. Är det vad jag tror att det är? Hm, kan det vara en nedfryst massagestav för senare bruk in i framtiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Vad är det här? (BILD NEDAN) Den inehåller vatten och hittades i frysen.. Är det vad jag tror att det är? Ser mycket möjligtvist ut som något som skulle kunna användas i en kylväska eller liknande. Redigerad 20 maj, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Är det bara för mig som det börjar kittlas på något skumt sätt om jag tex rör med vingret en bit ifrån regionen melan ögonen? Inte nutta alltså, utan ha fingret någon centimeter ifrån. Jag känner av det även när jag blundar, och ibland när det kommer en fluga och flyger just där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts