P-C Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 ? http://www.imdb.com/title/tt0285403/soundtrack Lazlo Bane heter bandet. Sångaren heter Chad Fischer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Hahaha vad bra! XD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vad är en kolloboratör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vad är en kolloboratör? Säker på att det stavas så? En kollaboratör (inte helt saker på stavningen ) är ju en medhjälpare, kompanjon. Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag undrar hur man på ett bra sätt översätter meningen "It doesn't make sense" till svenska. Har undrat det väldigt länge, och kommer aldrig på någon 100%-ig översättning. Oftast brukar jag använda just det uttrycket, men egentligen känns det rätt fjantigt att använda engelska meningar. Ibland säger jag "Det går inte riktigt ihop sig", men som ni hör själva så funkar ju inte det riktigt. Så, help a brother out, så är ni snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Jag undrar hur man på ett bra sätt översätter meningen "It doesn't make sense" till svenska. Har undrat det väldigt länge, och kommer aldrig på någon 100%-ig översättning. Oftast brukar jag använda just det uttrycket, men egentligen känns det rätt fjantigt att använda engelska meningar. Ibland säger jag "Det går inte riktigt ihop sig", men som ni hör själva så funkar ju inte det riktigt. Så, help a brother out, så är ni snälla. JÄVLAR! eller, fan, det kanske inte var så coolt.. men i alla fall så har jag och Adam, en polare, haft ett flertal diskussioner om hur man översätter "that makes no sense at all" till svenska.. Jag tror inte vi har kommit fram till något snyggt, allting låter ju så himla krystat.. man får helt enkelt använda sig av det engelska, ändå om det känns fult Edit: Erkänn att du kom och tänka på det där bara för du skrev så till mig på msn? Redigerad 10 maj, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Jag undrar hur man på ett bra sätt översätter meningen "It doesn't make sense" till svenska. Har undrat det väldigt länge, och kommer aldrig på någon 100%-ig översättning. Oftast brukar jag använda just det uttrycket, men egentligen känns det rätt fjantigt att använda engelska meningar. Ibland säger jag "Det går inte riktigt ihop sig", men som ni hör själva så funkar ju inte det riktigt. Så, help a brother out, så är ni snälla. 'Det låter/är inte vettigt' tycker jag låter närmast. Redigerad 10 maj, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Säker på att det stavas så? En kollaboratör (inte helt saker på stavningen ) är ju en medhjälpare, kompanjon. Typ. Vafan . Det var där felet låg. Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Hur gammal är KvaddadPadda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Hur gammal är KvaddadPadda? 15. Why? EDIT: Och där satt post 400. Yippie-ka-yay. Redigerad 10 maj, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 15. Fyller du 16? Menade The Dude att KvaddadPadda verkade väldigt ung, och allt vad det innebär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Fyller du 16? Menade The Dude att KvaddadPadda verkade väldigt ung, och allt vad det innebär? Nej, 92:a. Får jag inte vara kvar här längre? :'( BTW The Dude, verkade jag ung för att jag inte visste vad en kollaboratör är och hur det stavas? Redigerad 10 maj, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Nej, 92:a. Får jag inte vara kvar här längre? :'( Jo absolut, jag tycker bara du verkar äldre än du är Du är en av mina favoriter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jo absolut, jag tycker bara du verkar äldre än du är Du är en av mina favoriter såklart, det är smartskallen i klassen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 såklart, det är smartskallen i klassen (Jag och Kobbeman är klasspolare) Tack för orden, Tweak & kobbe, det värmer . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Fyller du 16? Menade The Dude att KvaddadPadda verkade väldigt ung, och allt vad det innebär? Nej ffs, tvärt om. Jag tycker KvaddadPadda beter sig väldigt sofistikerat och vi verkar ha en del gemensamt, blev därför förvånad nångång när han snackade om högstadiegrejer. Redigerad 10 maj, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Du är en av mina favoriter Happ... :'( () Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jo absolut, jag tycker bara du verkar äldre än du är Du är en av mina favoriter Glöm inte Rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Happ... :'( ( ) Ugh, kan vi lägga av med allt puttigull mellan er? Börjar bli sisådär lagom irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Ungefär så tråden blev efter svaret på åldern. Redigerad 10 maj, 2007 av Mordos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts