Vice. Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Koncentrerad: Svavelsyra Salpetersyra Saltsyra Kungsvatten(salpetersyra-saltsyra lösning) Borde väl göra ett bra jobb. Lycka till att få tag på. Edit: Det här kan väl kanske vara rätt intressant annars http://sv.wikipedia.org/wiki/Supersyra Åtminstode Saltsyra skall finnas att köpa i färghandeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Är detta tjejskor? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/iUL1pHDUfa8D.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/MEgZjYTONc9q.jpg Vad har jag helst under en sån här om jag inte vill glassa järnet genom att visa hela fakking bröstet. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/oE2YNhy0gnA2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 1)Nej 2)vit t-tröja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Okej, över till nästa fråga då. Varför blev den här tråden låst? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41943 Ännu en sån där låsning som ingen vet vem det var som gjorde den? Är det en bugg eller något som gör det? Ah, det där undrade jag också över, men var för lat för att leta upp den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Är detta tjejskor? Vetefan, men mitt ex (tjej ) hade ett par såna där. Imo är de unisex. Nu blev jag alldeles tårögd btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Okej, över till nästa fråga då. Varför blev den här tråden låst? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41943 Ännu en sån där låsning som ingen vet vem det var som gjorde den? Är det en bugg eller något som gör det? Kallar du moderatorerna för 'något' medvetet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Okej, över till nästa fråga då. Varför blev den här tråden låst? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41943 Ännu en sån där låsning som ingen vet vem det var som gjorde den? Är det en bugg eller något som gör det? Ingen aning. Låser upp tills vidare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ingen aning. Låser upp tills vidare. Det är skumt, det där.. Det är nog fjärde gången det händer nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Det är skumt, det där.. Det är nog fjärde gången det händer nu. A.A är i farten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ehh... heh... ehm... Anser Kebab att Qouad gjort ett bra jobb med denna? Not IMO Kul idé, men grötig som få. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ehh... heh... ehm... Anser Kebab att Qouad gjort ett bra jobb med denna? Not IMO Kul idé, men grötig som få. Det var en av Qouads äldre signaturer som (enligt min uppfattning) visade hur stor skillnad det var på när han började med PS och nu. Och ja, den är lite rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Åtminstode Saltsyra skall finnas att köpa i färghandeln. Inte koncentrerad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 A.A är i farten Fniss.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hur vet en brödrost att mackorna är klara? Det kan inte vara rent tidsinställt eftersom både djupfryst och tinat bröd blir lagom rostat. Man kan ju tänka sig att det är en bimetall som reagerar på värmen och stänger av vid en viss temperatur. Men det är ju också skumt för om man trycker ner mackorna igen så fort dom är klara så rostar den ju i någon minut trots att tempen är densamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hur vet en brödrost att mackorna är klara? Det kan inte vara rent tidsinställt eftersom både djupfryst och tinat bröd blir lagom rostat. Man kan ju tänka sig att det är en bimetall som reagerar på värmen och stänger av vid en viss temperatur. Men det är ju också skumt för om man trycker ner mackorna igen så fort dom är klara så rostar den ju i någon minut trots att tempen är densamma. Vår brödrost är i alla fall tidsinställd, man vrider på ett litet hjul som styr antalet minuter bröden är nere. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Vår brödrost är i alla fall tidsinställd, man vrider på ett litet hjul som styr antalet minuter bröden är nere. Våran också. Vad har du för super-duper-mega-jippie-superstar brödrost, Dude? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Aaargh... Det är så här. Jag har valt Teknik som linje till gymnasiet, men på senaste har jag börjat fundera på om jag ska byta till Media istället, främst för att jag inte är så värst bra på matte, och för att Media verkar lite roligare... Men den jag undrar är om det finns mycket jobbmöjligheter för en efter att man gått media? Liksom, finns det stor chans att man får jobb? Jag vet ju att det finns en hel del olika inriktningar. Foto, att göra planscher/design och sånt... men... En polare sade att man praktiskt skulle behöva MVG i alla ämnen efter att man gått teknik för att ha chans att få ett jobb. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 En polare sade att man praktiskt skulle behöva MVG i alla ämnen efter att man gått teknik för att ha chans att få ett jobb. :'( Du kan inte få ett sånt jobb efter bara gymnasiala studier, riktigt skitsnack, möjligtvis att han pratade om att man skulle behöva de betygen för att plugga vidare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Du kan inte få ett sånt jobb efter bara gymnasiala studier, riktigt skitsnack, möjligtvis att han pratade om att man skulle behöva de betygen för att plugga vidare. Jo, så var det nog. Men smått sagt - finns det mycket jobbmöjligheter inom Media? Efter man pluggat vidare eller... ja, whatever. Mina betyg är inget man flyger i taket i, så nog läre det finnas dom som toppar bra mycket högre som ska gå det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Hur vet en brödrost att mackorna är klara? Det kan inte vara rent tidsinställt eftersom både djupfryst och tinat bröd blir lagom rostat. Man kan ju tänka sig att det är en bimetall som reagerar på värmen och stänger av vid en viss temperatur. Men det är ju också skumt för om man trycker ner mackorna igen så fort dom är klara så rostar den ju i någon minut trots att tempen är densamma. Om ett bröd är djupfryst borde det påverka lufttemperaturen runt omkring. Kanske finns någon minimumtid? Redigerad 3 maj, 2007 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts