Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför har Vardagssnack ett eget subforum? Det hade väl fungerat lika bra med en klistrad tråd?

Vardagssnack har inget subforum, utan det är vardagssnack som är ett subforum till forumdelen Allmänt, och innehåller endast en tråd; Vardagssnack v. 2.0.

Btw, varför ligger den gamla vardagssnack-tråden i papperskorgen? Borde den inte ligga i vardagssnack, tillsammans med den andra tråden. :teehee: Visserlligen är den ju låst, men jag tycker iaf att den skulle passa bättre i vardagssnack än i papperskorgen.

Nån som håller med mig?

Fan vad mycke "vardagssnack" det blev nu :P

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering :teehee:.

Jag vill minnas att jag sett en förklaring till det för en tid sedan. Det var nåt om att Vardagssnack inte tillför någon något, utan är bara till för att folk ska få skriva om dagen som varit/kommer... bla bla... Därför så passar den inte som en klistrad tråd i Allmänt-delen, då den är lite speciell jämfört med alla andra trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering :mellow:.

Vardagssnack var förut en ganska sluten topic där inläggen fick godkännas av moderatorerna efter att originalet hade gått i grund totalt p.g.a. allt spam. Hultenius lade då v. 2 i ett eget forum där just de inställningarna rådde, men det var tydligen ingen hit för det togs bort ganska snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering :).

Det spammades extremt i den tråden förut så Hultan(eller nån) la in den i ett eget subforum så moderatorerna kunde sitta och godkänna alla posts innan dom hamnade i tråden, sen tog dom bort det och tråden fick ligga kvar ändå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...