Archemra Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Men vi är ju den 929828 mest besökta webbsidan i världen. Iallafall under miljonen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Varför har Vardagssnack ett eget subforum? Det hade väl fungerat lika bra med en klistrad tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 *text* http://susning.nu/Skillnaden_mellan_Plopp_och_Center Wow. det har jag funderat på i år och dar. Har alltid köpt plopp i första hand. Även om jag aldrig känt någon skillnad. Nu vet jag, och kan kalla mig "finsmakare" nästa gång jag köper plopp och någon säger att det inte är skillnad på de båda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Varför har Vardagssnack ett eget subforum? Det hade väl fungerat lika bra med en klistrad tråd? Vardagssnack har inget subforum, utan det är vardagssnack som är ett subforum till forumdelen Allmänt, och innehåller endast en tråd; Vardagssnack v. 2.0. Btw, varför ligger den gamla vardagssnack-tråden i papperskorgen? Borde den inte ligga i vardagssnack, tillsammans med den andra tråden. Visserlligen är den ju låst, men jag tycker iaf att den skulle passa bättre i vardagssnack än i papperskorgen. Nån som håller med mig? Fan vad mycke "vardagssnack" det blev nu Redigerad 30 april, 2007 av Quattro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Vardagssnack har inget subforum, utan det är vardagssnack som är ett subforum till forumdelen off-topic, och innehåller endast en tråd; Vardagssnack v. 2.0. Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering . Jag vill minnas att jag sett en förklaring till det för en tid sedan. Det var nåt om att Vardagssnack inte tillför någon något, utan är bara till för att folk ska få skriva om dagen som varit/kommer... bla bla... Därför så passar den inte som en klistrad tråd i Allmänt-delen, då den är lite speciell jämfört med alla andra trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Vilken av dessa Codecs är bäst? Redigerad 1 maj, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering . Vardagssnack var förut en ganska sluten topic där inläggen fick godkännas av moderatorerna efter att originalet hade gått i grund totalt p.g.a. allt spam. Hultenius lade då v. 2 i ett eget forum där just de inställningarna rådde, men det var tydligen ingen hit för det togs bort ganska snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vilket sökord ger flest träffar på google? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vilket sökord ger flest träffar på google? Skulle gissa på "A". http://www.google.com/search?q=a&sourc...tf8&oe=utf8 10,220,000,000 st. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Skulle gissa på "A". http://www.google.com/search?q=a&sourc...tf8&oe=utf8 10,220,000,000 st. Skumt, för mig står det 13,360,000,000 st. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Skumt, för mig står det 13,360,000,000 st. What the... Kommer inte upp i nån av dem Googlefight Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 http://www.google.com/search?hl=sv&rls...amp;q=1&lr= Siffran 1 har mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 http://www.google.com/search?hl=sv&rls...amp;q=1&lr= Siffran 1 har mer. Det hade den fan. Fler siffror vann också över A. Number one is the one. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Det är säkert sen den gången du la ut din msn på free6.com chatten. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okej, över till nästa fråga då. Varför blev den här tråden låst? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41943 Ännu en sån där låsning som ingen vet vem det var som gjorde den? Är det en bugg eller något som gör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Finns det någon uppladdningssida för bilder som tillåter en att ladda upp flera bilder i taget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Kan man göra Typing Text Effect i Sony Vegas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Finns det någon uppladdningssida för bilder som tillåter en att ladda upp flera bilder i taget? T.ex. photobucket.com. (kräver registrering) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Aaa, men varför inte bara klistra Vardagssnack-topicen i Allmänt-delen istället? Just wondering . Det spammades extremt i den tråden förut så Hultan(eller nån) la in den i ett eget subforum så moderatorerna kunde sitta och godkänna alla posts innan dom hamnade i tråden, sen tog dom bort det och tråden fick ligga kvar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts