p-c-2 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Finns det någon sida som listar världens mest besökta hemsidor? . http://toolbar.netcraft.com/stats/topsites?c= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 . http://toolbar.netcraft.com/stats/topsites?c= Såg ni GTAsajten?? Inte jag heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Såg ni GTAsajten?? Inte jag heller... Nej... Redigerad 29 april, 2007 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Såg ni GTAsajten?? Inte jag heller... Vaa?? Vilket nummer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nån/Några som har "egna" tryck dvs typ som peer99 men den sidan är ju tyvär nere.. Alltså: Jag vill ha "Hemmagjorda" tryck till tröjor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 . http://toolbar.netcraft.com/site_report?ur...w.gtasajten.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Har en sak jag undrat över ett litet tag. Finns det någon gräns för hur lång respektive kort man högst/minst får vara när man ska mönstra/göra lumpen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Har en sak jag undrat över ett litet tag. Finns det någon gräns för hur lång respektive kort man högst/minst får vara när man ska mönstra/göra lumpen? Jag har för mig att man måste vara under en viss längd för att få köra stridsvagnar och för att få vara på vissa båtar. Men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Vad är skillnaden mellan & ? Redigerad 29 april, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Center föddes år 1941 och är från början en Cloetta-produkt, medan Plopp föddes år 1949 i Stockholm hos Choklad Thule. När sedan Cloetta köpte upp Choklad Thule kom Plopp med i Cloettas sortiment och har blivit kvar där. Båda produkterna är lika efterfrågade så det har aldrig funnits någon anledning att ta bort någon av dem. De är dock inte samma produkt. Center och Plopp har olika recept beträffande fyllningen. Plopp-fyllningen har något lägre socker- och fetthalt än Center-fyllningen har, men framförallt är aromtillsatsen av helt olika karaktär. Plopp har aromen cumarin (substitut), med smak av karamell, och Center har aromen kola. Dessutom är Plopp-fyllningen lite "rinnigare". Andra anställda på Cloetta Fazer hävdar att skillnaden består i "koktiden" är olika för de två kolafyllningarna. Detta skulle rimligen kunna förklara skillnaden i "rinnighet" men huruvida koktiden reducerar socker- och fetthalten är kanske mer oklart. Finsmakarna påstår sig känna stor skillnad, men det kan kanske vara lättare att uppleva smakskillnaden i en vanlig Center-rulle kontra en liten Plopp där chokladandelen är ca 10 procent lägre, än vid t.ex. styckbitarna, där chokladsmaken framträder mera. http://susning.nu/Skillnaden_mellan_Plopp_och_Center Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 A lot of text. Hahah, då vet man . Har gått och grubblat på det länge, och nu är det bara att inse, jag är ingen finsmakare . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nej... Vaa?? Vilket nummer? Hoppas ni skämtar, jag förtydligar () : Såg ni GTAsajten?? Inte jag heller... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Finns det någonstans där jag kan köpa TMNT tvserien? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Kan man säga glänsde?? I love MicrosoftWord ! Redigerad 30 april, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nån/Några som har "egna" tryck dvs typ som peer99 men den sidan är ju tyvär nere.. Alltså: Jag vill ha "Hemmagjorda" tryck till tröjor Söker förfarande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Hoppas ni skämtar, jag förtydligar ( ) : Men vi är ju den 929828 mest besökta webbsidan i världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Söker förfarande. http://www.knapp.nu/andrasaker/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) EDIT: Jak er klyftig hest. Redigerad 30 april, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Kändes måttligt onödigt att skapa en ny tråd i Dator & Teknik-forumet, så jag tar det här istället. Hur fan ändrar man språk i Firefox 2.0? Har inte orkat ladda hem det tidigare, och nu hittar jag inte vart man ändrar det . Känner mig ruggigt dum, men.. När jag laddade hem det så var det redan på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 När jag laddade hem det så var det redan på svenska. Jepp, märkte att jag hade laddat hem den engelska versionen nu . Tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts