Umberto Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Påverkas djur lika som människor utav musik? Jag läste nånstans att kossor som får lyssna på Mozart (eller var det Beethoven?) blir fridfulla och ger mer mjölk. Om de lyssnade på Wagners Valkyriornas Ritt blev resultatet däremot det motsatta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) WTF Redigerad 21 april, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 WTF Jo, det är faktiskt sant, jag har läst det jag med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vart kan man köpa Mini CD:n??? och hur mycket kostar de ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag läste nånstans att kossor som får lyssna på Mozart (eller var det Beethoven?) blir fridfulla och ger mer mjölk. Om de lyssnade på Wagners Valkyriornas Ritt blev resultatet däremot det motsatta. Jag undrar hur de skulle reagera på "I'm a cow" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vart kan man köpa Mini CD:n??? och hur mycket kostar de ? Finns väl i vanliga elektronik affärer runt om i Malmö, kolla runt Mobilia området, JME, Siba etc. finns där ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Finns väl i vanliga elektronik affärer runt om i Malmö, kolla runt Mobilia området, JME, Siba etc. finns där ju. Ok Tack . Finns det olika storlekar på dom också? (hur mycket MB?) Redigerad 21 april, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ok Tack . Finns det olika storlekar på dom också? (hur mycket MB?) Det vet jag ej, tyvärr. Ok Tack . Finns det olika storlekar på dom också? (hur mycket MB?) Det vet jag ej, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ok Tack . Finns det olika storlekar på dom också? (hur mycket MB?) 180 har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Jag vill gärna bränna mina mp3 låtar på en CD men jag vet inte riktigt vilket program jag ska använda. Jag vill gärna att dom ska brännas till WAV. Kan man använda WMP då? eller är det Nero som jag ska ta? EDIT: Skitsamma, jag chansar på Nero. Redigerad 22 april, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Var finns det en svensk hemsida som beskriver lösningen enkelt på Rubiks Kub? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Var finns det en svensk hemsida som beskriver lösningen enkelt på Rubiks Kub? Rubiks kub har väl inte EN lösning eller, det beror ju på hur den ser ut från början innan du börjar lösa den... Men sök på Rubiks kub i den allmäna delen av forumet så finns det en tråd om det där finns en del sidor med olika metoder och guider... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Var finns det en svensk hemsida som beskriver lösningen enkelt på Rubiks Kub? http://www.svekub.se/ Oj, den funkar visst inte just nu. Redigerad 22 april, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 http://www.svekub.se/ Oj, den funkar visst inte just nu. Ligger nere p g a hackers. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Finns det någon som vet en sida som översätter svenska till norska? Asså inte bara ord utan hela stycken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 En sak till, kan man på något sätt slå av: Nej, det är en limitation i NTFS filsystem och inte något alternativ i operativsystemet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag undrar hur de skulle reagera på "I'm a cow" Eller Jambas nya, "I like to MO, MOO!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Eller Jambas nya, "I like to MO, MOO!" Nya? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Nya? Han kanske ville driva med dom i och med att dom fortfarande kallar även en låt som "Holly Dolly" ny? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Kan ni kemikunniga nämna någon/några syror (eller vad det heter) som lätt löser upp människokroppar (läs:lik) ? Lättillgänglighet och lågt pris är naturligtvis ett plus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts