Tux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Du menar damasker? http://www.theinspirationgallery.com/wallp...wp_damask01.htm Ja! . Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Sorry för dubbelpost. Men, hur gör man så att texter ändras i en bild?. Ett exempel: Jag har för mig att det är Php script eller? Redigerad 9 april, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Sorry för dubbelpost. Men, hur gör man så att texter ändras i en bild?. Ett exempel: Jag har för mig att det är Php script eller? PHP + GD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 PHP + GD. Hmm ok . Är det svårt att göra sånt?. Om jag kanske vill göra nåt simpelt typ. Jag vill kanske lägga in en Counter i en bild. Typ hur många dagar det är kvar till jul. Är det svårt o fixa de?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Hmm ok . Är det svårt att göra sånt?. Om jag kanske vill göra nåt simpelt typ. Jag vill kanske lägga in en Counter i en bild. Typ hur många dagar det är kvar till jul. Är det svårt o fixa de?. Inte särskilt. Om du kan grundläggande PHP bara så. Finns guider på nätet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 En enligt mig ganska bra fråga: varför sätter sig i princip bara låtar sig på hjärnan och inte en mening? varför sätter sig låtar på hjärnan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Var det någon som faktiskt gillade Skurt när det gick? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Var det någon som faktiskt gillade Skurt när det gick? Ja, Jag gillade det starkt när jag var liten. Varför skulle man inte...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ja, Jag gillade det starkt när jag var liten. Varför skulle man inte...? Jag vet inte riktigt. Det var mest att han satt och mobbade tanten och skulle ut med sitt gula hår och sin fula keps och lära barn hur man gjorde kakor. Jag var tvungen att genomlida detvarje helg för att kunna se på Turtles som kom efter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 En enligt mig ganska bra fråga: varför sätter sig i princip bara låtar sig på hjärnan och inte en mening? varför sätter sig låtar på hjärnan? Låtar är repetiva, det är inge meningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag vet inte riktigt. Det var mest att han satt och mobbade tanten och skulle ut med sitt gula hår och sin fula keps och lära barn hur man gjorde kakor. Jag var tvungen att genomlida detvarje helg för att kunna se på Turtles som kom efter. Jag minns hur jobbig röst han hade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Jag minns hur jobbig röst han hade. Skurt magasinet Barntrean. Minnen. Edit: "Victoria" vs. "Skurt". Redigerad 10 april, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Om två personer åker på en rymdresa på 10 år. Vad för utrustning behövs då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Vilket är världens största forum? Vad är en barnmorska? Varför går folk alltid offtopic i forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Om två personer åker på en rymdresa på 10 år. Vad för utrustning behövs då? Ett rymdskepp, massa växter, en slags maskin som omvandlar vatten till syre, ett reningsverk (för att kuna återförbruka avföring, då ni innt har plats för mat i 10 år på ett rymdskepp) Du behöver oändligt mycket, men det var dom jag kom på på 45 sekunder (= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) 1. Vilket är världens största forum? 2.Vad är en barnmorska? 3.Varför går folk alltid offtopic i forum? 1. http://www.big-boards.com/ .. 2. http://sv.wikipedia.org/wiki/Barnmorska 3. http://www.nintendorks.com/chris/archives/...0Hasselhoff.jpg Redigerad 10 april, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 3. http://www.nintendorks.com/chris/archives/...0Hasselhoff.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Var det någon som faktiskt gillade Skurt när det gick? Min kompis har en CS klan som heter TeamSkurt. Så jag antar att han gillar Skurt rätt så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur många % av världens muslimer är shiamuslimer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Varför kan det inte bildas Solsystem kring de äldsta klotformiga stjärnhoppen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts