Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför kommer det bajs ur min stjärt? För att den är defekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 För att den är defekt. hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vilket är det svåraste instrumentet att spela? En ostämd gitarr. Eventuellt att spela munspel och sjunga samtidigt. Eller dragspel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 För att den är defekt. WöW ! ! ! Det visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 En ostämd gitarr. Eventuellt att spela munspel och sjunga samtidigt. Eller dragspel? Eller mungiga Orkade inte trycka tillbaks en sida O skuurt: Det är fel på dig.. Därför! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför kommer det bajs ur min stjärt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 *bild* Fräsk bild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Hur uttalar man "Don Quijote"? Detta kanske inte hör riktigt till trådens ämne men.. Var kan jag hitta mycket fakta om Cervantes liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Hur uttalar man "Don Quijote"? Detta kanske inte hör riktigt till trådens ämne men.. Var kan jag hitta mycket fakta om Cervantes liv? Don-ke-shott. Redigerad 2 april, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 OMFG ! ! !, : O Hur vet man det?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vad står ROFL för? jag vet att det är nåt lol-liknande grej, men vad står det för Sen finns det nåt annat som liknar ROFL, typ ROLFMMO eller liknanade vad står det för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vad står ROFL för? jag vet att det är nåt lol-liknande grej, men vad står det för Sen finns det nåt annat som liknar ROFL, typ ROLFMMO eller liknanade vad står det för? ROFL= Rolling on floor laughning... ROFLMAO= Rolling on floor laughing my ass off! Har säkert stavat fel men skit samma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Det ska vara ROTFLMAO vilket då betyder - Rolling on the floor laughing my ass off Redigerad 2 april, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det ska vara ROTFLMAO vilket då betyder - Rolling on the floor laughing my ass off Fast alla skriver ROFLMAO, np. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det ska vara ROTFLMAO vilket då betyder - Rolling on the floor laughing my ass off Ord som the, of, and och is för att nämna några används oftast inte förkortningar. Jag vet inte riktigt varför, men det har väl med att göra att det inte är riktiga ord eller något. För i ordlistan finns det i alla fall inte. Rätta mig om jag har fel nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 ROFL= Rolling on floor laughning... ROFLMAO= Rolling on floor laughing my ass off! Har säkert stavat fel men skit samma! Tack! rätt fula förkortningar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 NU kommer säkert världens dummaste fråga anser ni...... Men jag har alltid undrat vad skillnaden är mellan KiB/s och kB/s samt mellan MiB/s och mB/s?? Skäms nästan lite för att jag inte vet :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 NU kommer säkert världens dummaste fråga anser ni...... Men jag har alltid undrat vad skillnaden är mellan KiB/s och kB/s samt mellan MiB/s och mB/s?? Skäms nästan lite för att jag inte vet :"> Vet inte heller vad skillnaden är. Men jag har för mig att typ KB/s är storleken på nått KiB/s är hur snabbt man laddar ner nånting eller så.. Äsch vi får låta en kunnig svara på frågan istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ord som the, of, and och is för att nämna några används oftast inte förkortningar. Jag vet inte riktigt varför, men det har väl med att göra att det inte är riktiga ord eller något. För i ordlistan finns det i alla fall inte. Rätta mig om jag har fel nu... Borde ju vara rätt, man säger ju USA, inte USOA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vem har e-mailadressen rosendahlrobin@hotmail.com och varför håller han på att snacka skit med mig på MSN? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts