RavenE Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 På Prison Break, när de öppnar kuvert, så river de av en kortände och blåser in i brevet. Varför gör de så? Är det något man faktiskt gör i USA? Blir väl lättare att ta ut innehållet då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vet nån om Mazda 626 rattnav passar till till en mazda B2600 av samma årsmodell? eller nån annan mazda modell med rattnav som passa till en -91:as B2600? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kan man använda en kompass på Mars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Kan man använda en kompass på Mars? Eftersom att Mars inte har en magnetisk nordpol så,... Nej. Redigerad 5 april, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hur onyttigt är popcorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hur onyttigt är popcorn? Nyttigare än chips. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hur onyttigt är popcorn? Beror på vilka popcorn vi snackar om. Micropopcorn är rätt dåliga, om än inte lika onyttiga som chips. Såna man poppar själv i olja (på spisen eller i maskin) är inte lika fettiga på långa vägar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vad är skillnaden mellan DVD-R och DVD+R samt CD-R och CD+R? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vad är skillnaden mellan DVD-R och DVD+R samt CD-R och CD+R? DVD+R gör så att det blir lite bättre bild. Sedan måste CD+R betyda bättre ljud, bild etc, men är ej säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 DVD+R gör så att det blir lite bättre bild. Sedan måste CD+R betyda bättre ljud, bild etc, men är ej säker. DVD+R är bättre än vad? DVD-R? Eller? Nu förvirrade jag mig själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 DVD+R är bättre än vad? DVD-R? Eller? Nu förvirrade jag mig själv Jag kör alltid med DVD-R och det är hur bra bild som helst. Faktum är att min dvd spelar kan inte ens spela upp +R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) BLÄ. Nevermind. Redigerad 8 april, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 DVD+R är bättre än vad? DVD-R? Eller? Nu förvirrade jag mig själv Japp, +R är bättre än -R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Japp, +R är bättre än -R. Jag läste någonstans att det var ca 96% av dvdspelarna kunde läsa av -R och ca 86% kunde läsa av +R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kanske för att +R är nyare på marknaden, än -R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vad är det som avgör när en ny sida bildas i en tråd? Är det antalet inlägg per sida som räknas eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vad är det som avgör när en ny sida bildas i en tråd? Är det antalet inlägg per sida som räknas eller? Ja, det varierar från olika forum men här är det 20 om mitt minne inte sviker mig nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ja, det varierar från olika forum men här är det 20 om mitt minne inte sviker mig nu... Korrekt. Man kan dock ändra det till andra siffror, någonstans i kontrollpanelen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Min syrra drog en rövarhistoria att om man sprutar senap i en katts röv så springer den tills den dör.. ..ÄR DET SANT? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Min syrra drog en rövarhistoria att om man sprutar senap i en katts röv så springer den tills den dör.. ..ÄR DET SANT? Har också hört det men I will not be the one to prove it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts