L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Då undrar jag varför det brukar blåsa varm luft, när man går in i en sådan "sluss". En rikigt frisyrförstörare. Det är ganska gött ibland när man fryser iofs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Då undrar jag varför det brukar blåsa varm luft, när man går in i en sådan "sluss". En rikigt frisyrförstörare. Det är ganska gött ibland när man fryser iofs. Hmm.. för att snö inte ska kunna följa med in i affären? Bra på två sätt: det blåser neråt/utåt, vilket gör att snöflingorna inte kommer in. Och skulle de nu kunna göra det så smälter de av värmen. ..nej jag har ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Slussen är till för att hålla en viss tempratur i slussen och i butiken. På sommarn sitter den på termostat då det ibland kan blåsa varmt och ibland kallt, beroende på hur varmt det är ute. Och det är som du säger Schebaben att slussen också är där för att stoppa dels korsdrag, och dels för att vinden inte ska kunna blåsa direkt in i butiken. Eftersom butiken kommer hålla samma temeratur så behöver dom inte reglera hela butiken, utan bara slussen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Hur kan det här fungera?! http://www.liquidgeneration.com/Media/Game...gic_Card_Trick/ Jag har gjort det tre gånger nu och han väljer alltid det kort som jag tänker på! Blir helt galen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Hur kan det här fungera?! http://www.liquidgeneration.com/Media/Game...gic_Card_Trick/ Jag har gjort det tre gånger nu och han väljer alltid det kort som jag tänker på! Blir helt galen! Ehum, Är det inte så att jag tar nya kort, han bytar alla. Är det inte så? Skriv ner alla kort och sen kolla på nästa! =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Aha! Tack, nu fattar jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag har sett att det ibland förekommer bokstäver i telefonnummer i USA. Varför? Representerar de någon siffra eller? I tex en reklam i GTA:VC så säger den där prästen: "Call now 1866-SAVE-ME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag har sett att det ibland förekommer bokstäver i telefonnummer i USA. Varför? Representerar de någon siffra eller? I tex en reklam i GTA:VC så säger den där prästen: "Call now 1866-SAVE-ME Japp, bokstäverna representerar den siffra som bokstaven står på på knappsatsen på telefonen. Save me blir då: 7283-63 Renard=736273 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Onödigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vad menas med innehavare?. Jag ska nämnligen köpa en t-shirt över nätet. Och jag har fyllt i kortnummer men nu står det att jag ska fylla i innehavare?. Är det mitt namn eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Onödigt? Mjo, men ett bra sätt att komma ihåg nummer på. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det har du rätt i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Japp, bokstäverna representerar den siffra som bokstaven står på på knappsatsen på telefonen. Save me blir då: 7283-63 Renard=736273 Vi borde också ha ett sån't system Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Precis. Skulle bli lätt att ringa till Göran Persson, bara knappa in: 08-FET-SOM-EN-VALROSS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vi borde också ha ett sån't system Ingenting hindrar oss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Slussen är till för att hålla en viss tempratur i slussen och i butiken. På sommarn sitter den på termostat då det ibland kan blåsa varmt och ibland kallt, beroende på hur varmt det är ute. Och det är som du säger Schebaben att slussen också är där för att stoppa dels korsdrag, och dels för att vinden inte ska kunna blåsa direkt in i butiken. Eftersom butiken kommer hålla samma temeratur så behöver dom inte reglera hela butiken, utan bara slussen. Hmm, låter vettigt. Jag vet iaf att sjukhusens/mottagningarnas största anledning till dessa slussar och fläktarna som dräper kontaktlinsbärares ögon är till för att hålla insekter borta, eftersom de är helt otroligt smittspridande. Såvitt jag förstod så ska ni skrika "red alert!!!" om ni ser en spyfluga inne på sjukhuset, så illa är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har två saker jag undrar över. 1. Får man tanka ner ett spel från torrent sidor som är 10 år gamla eller äldre? Sorry om detta är Warez.. 2. Varför i Amrekanska filmer varför går nästan alla männsikor med vita strumpor för? i amrekanska filmer för? det undrar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 På Prison Break, när de öppnar kuvert, så river de av en kortände och blåser in i brevet. Varför gör de så? Är det något man faktiskt gör i USA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 På Prison Break, när de öppnar kuvert, så river de av en kortände och blåser in i brevet. Varför gör de så? Är det något man faktiskt gör i USA? För att blåsa upp all mjältbrand i ansiktet istället för att förstöra mattan med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 För att blåsa upp all mjältbrand i ansiktet istället för att förstöra mattan med det. Hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts