T-Bone Mendez Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Är det någon som vet var man kan få tag på receptet till papriganosås? Vi brukar få Pasta med papriganosås ibland i skolan. Det är det godaste jag ätit så jag skulle vilja göra det hemma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Är det någon som vet var man kan få tag på receptet till papriganosås? Vi brukar få Pasta med papriganosås ibland i skolan. Det är det godaste jag ätit så jag skulle vilja göra det hemma. Tror de är så här: Papriaksås = 1 sats - Vispgrädde 40% = 80g - Kranvatten = 30g - AJVAR RELISH = 25g - Majsstärkelse = 2g - Vitpeppar mald = 0,1g - Salt = 1g - Hårdost 26% = 25g i receptet ingår fisken Fryst SEJ 220G för 1 sats. Är inte säker dock, men du kan prova..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hur söker man efter en persons posts i en speciell tråd? Det går inte vad jag vet, det enda man kan hoppas på är att någon quotat honom. Aktiv är han väl inte längre. Men fick för mig att någon berättade i någon tråd att Wild_Hawk hade tagit en överdos, har dock ingen aning om det är sant. Han var ju aktiv senast 2:a juli 2006, så om du hörde det ryktet innan dess är det väl lögn, men annars vet man ju inte :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Aktiv är han väl inte längre. Men fick för mig att någon berättade i någon tråd att Wild_Hawk hade tagit en överdos, har dock ingen aning om det är sant. När du säger det så. Det var inte det jag tänkte på, men jag har för mig jag har hört det där med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=738401 29 Juli 2006 skrevs det att han hade dött av en överdos. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=345 2 Juli 2006 var senaste gången han loggade in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=738401 29 Juli 2006 skrevs det att han hade dött av en överdos. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=345 2 Juli 2006 var senaste gången han loggade in. Tragiskt om det är sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Tragiskt om det är sant Klantigt om det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Det går inte vad jag vet, det enda man kan hoppas på är att någon quotat honom. Han var ju aktiv senast 2:a juli 2006, så om du hörde det ryktet innan dess är det väl lögn, men annars vet man ju inte :'( Mjo, så man kan söka i speciella trådar efter text iaf? Vilka inställningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Klantigt om det är sant. Hur fan kan du sitta och skratta åt att någon har dött? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) LÄSTE FEL, BORTA Redigerad 28 mars, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Tror han menade att det var klantigt av den "döde" att logga in efter sin "död". Så tog då jag det iaf Jag tror nog han mer syftar på sättet han dog på. Det är ju inte direkt en död man vill hoppas på, ungefär som att dö utav alkoholförgiftning på grund utav att man stoppat en alkoholdoppad tampong i röven på sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Tror han menade att det var klantigt av den "döde" att logga in efter sin "död". Så tog då jag det iaf Senaste han loggade in var ju före överdosryktet Redigerad 28 mars, 2007 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Senaste han loggade in var ju före överdosryktet Men vafan, läste ju "29 juni 2006" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 "veckans forumit"-tråden är ju låst, men när .Vice ska lägga upp en ny intervju, låser en admin/mod upp tråden jättesnabbt så att han kan posta den, eller har dom gjort så att bara han har tillgång till den ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 "veckans forumit"-tråden är ju låst, men när .Vice ska lägga upp en ny intervju, låser en admin/mod upp tråden jättesnabbt så att han kan posta den, eller har dom gjort så att bara han har tillgång till den ? En admin låser upp tråden så att han får lägga in intervjun. Sedan blir den låst igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 "veckans forumit"-tråden är ju låst, men när .Vice ska lägga upp en ny intervju, låser en admin/mod upp tråden jättesnabbt så att han kan posta den, eller har dom gjort så att bara han har tillgång till den ? Japp, det stämmer. Det dumma (men samtidigt rätt roliga ) som Vice. gör är dock att börja med att slänga in en länk med typ texten "Hahahahah, SÅÅÅ bra!! ", för att kunna länka till den posten från första sidan. (Han editerar den efteråt, såklart) Det roliga är dock att det flera gånger har hänt att folk (bland annat jag) har skrivit saker som "Hehe, nu är du väl ändå i fel tråd ?", vilket i sin tur leder till att nästa person skriver "Haha, jag tänkte bah Vafan!? " o.s.v. Och då blir inte adminsen så glada eftersom det är de som msåte radera alla de inläggen. Hmm... ber om ursäkt om min text är lite svår att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Mjo, så man kan söka i speciella trådar efter text iaf? Vilka inställningar? Menar du att bara söka i en enskild tråd efter text? För det kan man väl göra typ längst ner till vänster när du är inne i tråden, eller...? Redigerad 28 mars, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Menar du att bara söka i en enskild tråd efter text? För det kan man väl göra typ längst ner till vänster när du är inne i tråden, eller...? Nice! Har jag inte lagt märke till! Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Letar efter den där danska counter strike sången. "jae spiller counter strike ocg jag haer mange abstinenseer" osv... Någon som har den och eller vet vart man kan hitta den? Redigerad 29 mars, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Om man håller i tillräckligt många heliumballonger, lyfter man då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts