KvaddadPadda Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Jag fattar inte det där med alt + nummer. Jag håller inne alt och trycker in 0169 men inget copyright märke kommer. Hur gör man? Du trycker ner Alt (håller ner). Sedan trycker du in 0169, och släpper Alt Kanske dåligt förklarat men EDIT: Liiiiiteee reeeespeeeeekt, två nya sidor på rad Redigerad 25 mars, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ska tilläggas att det bara är numlock tangenterna som fungerar som siffror när du ska ha fram tecken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Varför är det ett streck under J-knappen på tangentbord? Om jag säger åt min hund att bita en annan människa, vilken/vilka lagar bryter jag mot då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Varför är det ett streck under J-knappen på tangentbord? För att man ska kunna hitta rätt med händerna på tangentbordet utan att titta eller om man är blind. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Varför är det ett streck under J-knappen på tangentbord? Om jag säger åt min hund att bita en annan människa, vilken/vilka lagar bryter jag mot då? Finns ett streck under både F och J. Det är där man ska hålla pekfingren för att få rätt handfattning på tangentbordet. Alltså, vänster pekfinger på F, höger pekfinger på J. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Om em mod/admin raderar t.ex 5 av mina posts i en tråd, försvinner dom från min postcount då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Om em mod/admin raderar t.ex 5 av mina posts i en tråd, försvinner dom från min postcount då ? Jag tror inte det, däremot brukar posterna räknas om ibland när Hultenius uppdaterar och då försvinner dem. Jag är inte säker, rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har nån av gtasajtens (aktiva) medlemmar dött? Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har nån av gtasajtens (aktiva) medlemmar dött? Nån som vet? Jag minns att för jäkligt länge sen skapades en tråd där det enligt trådskaparen var medlemmens bror som satt och skrev, och att medlemmen hade dött - men det var rätt många som var skeptiska mot det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag minns att för jäkligt länge sen skapades en tråd där det enligt trådskaparen var medlemmens bror som satt och skrev, och att medlemmen hade dött - men det var rätt många som var skeptiska mot det. Länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Jag minns att för jäkligt länge sen skapades en tråd där det enligt trådskaparen var medlemmens bror som satt och skrev, och att medlemmen hade dött - men det var rätt många som var skeptiska mot det. Jag kommer också ihåg det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Länk? Inte minns jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Nu har det hänt igen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=920 Varför är den låst? Är det en bugg eller ett misstag? Inte första gången det händer iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Nu har det hänt igen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=920 Varför är den låst? Är det en bugg eller ett misstag? Inte första gången det händer iallafall. You know what? I have no idea. Låser upp den iaf. Om någon har några invändningar så skriv det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hur söker man efter en persons posts i en speciell tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Kan man på något vis nyttja allemansrätten till att tälta i rondeller, eller är det totalt förbjudet och emot lagen att göra något sådant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Hur söker man efter en persons posts i en speciell tråd? Du trycker på "replies" siffrorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Du trycker på "replies" siffrorna. Då får du ju bara en länk till den specifika posten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Då får du ju bara en länk till den specifika posten? Meh, jag tror nog inte att man kan göra det manuellt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Har nån av gtasajtens (aktiva) medlemmar dött? Nån som vet? Aktiv är han väl inte längre. Men fick för mig att någon berättade i någon tråd att Wild_Hawk hade tagit en överdos, har dock ingen aning om det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts