KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Danke schöööööööööööööön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Danke schöööööööööööööön Datts kool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vart tog eXotic vägen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vart tog eXotic vägen? Han lämnade för att han kände att han inte längre hade tid med forumet, han höll på med en egen hemsida och sånt. Och då ville han hellre lägga mer tid på den. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Han lämnade för att han kände att han inte längre hade tid med forumet, han höll på med en egen hemsida och sånt. Och då ville han hellre lägga mer tid på den. :'( Hans fotbollslags hemsida. (Som han förövrigt är väldigt ambitiös med). Han skulle kanske titta in igen till sommarlovet, sa han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hans fotbollslags hemsida. (Som han förövrigt är väldigt ambitiös med). Han skulle kanske titta in igen till sommarlovet, sa han. Jepp. Jepp. Jepp. Till mig sa han att han skulle komma tillbaka ~ 1 vecka, eller vad det var, innan han skulle till Cypern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Annars kan man ju skriva Det ska inte vara några mellanslag (ocks så ska det vara ett ] tecken efter Ip.en ) Redigerad 25 mars, 2007 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Annars kan man ju skriva Det ska inte vara några mellanslag (ocks så ska det vara ett ] tecken efter Ip.en ) Ip? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ska inte kodlådan motverka sånthär? [b]YAY![/b] [i]FUCK![/i] [u]DOH![/u][/codebox] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Blir tokig snart, vad är det sådana här små bilder kallas nu igen? Hadde en sida förrut där man kunde spara massor av olika sådana här, men nu hittar jag inte den sidan heller De kallas ju inte userbars iallafall. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Blir tokig snart, vad är det sådana här små bilder kallas nu igen? Hadde en sida förrut där man kunde spara massor av olika sådana här, men nu hittar jag inte den sidan heller De kallas ju inte userbars iallafall. BOT Badges? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Tack Kebab, nu hittade jag en sida med sådana http://www.zwahlendesign.ch/en/node/19 tror det var denna jag letade efter från första början. Web Badges, är nog det rätta ordet. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hur får man fram ett sånt, "copyright skyddat" märke/symbol på tangentbordet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hur får man fram ett sånt, "copyright skyddat" märke/symbol på tangentbordet? Alt + 0169 (på numpaden) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Alt + 0169 (på numpaden) © Tackar! Finns det någon lista med kombinationer över detta verktyg?.. Allstå vad man kan få fram för olika tecken genom att använda Alt + numpaden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 © Tackar! Finns det någon lista med kombinationer över detta verktyg?.. Allstå vad man kan få fram för olika tecken genom att använda Alt + numpaden? Jag brukar kolla på denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 © Tackar! Finns det någon lista med kombinationer över detta verktyg?.. Allstå vad man kan få fram för olika tecken genom att använda Alt + numpaden? http://tlt.its.psu.edu/suggestions/interna...ts/codealt.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 ¿Por qué amigos Höhö. yeah. Tackar, dudelito. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Start > Kör > Charmap Varför gå in på en hemsida när ni har skiten på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag fattar inte det där med alt + nummer. Jag håller inne alt och trycker in 0169 men inget copyright märke kommer. Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts