Henkibojj Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Anledningen är att metallen har en lägre resistans, inte att det är det närmaste objektet. Nej, jag vet. Men om du kollar min meningsuppbyggnad så sa jag att marken är det närmaste objektet. Varför har Henkibojj en sådan fetisch för ? Har jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Varför kallas brats för stekare? Är det för att de steks i solen varje gång de åker till Ibiza? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Hur fungerar alla prylar som har touch-plattor? Exempel på dessa är: iPod, laptops, fjärrkontroller, skärmar osv. En typ av touch-plattor har jag alltid undrat över: Helt vanliga datorskärmar som man kan trycka på, brukar finnas på flygplatser/tågstationer. Redigerad 22 mars, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hur fungerar alla prylar som har touch-plattor? Exempel på dessa är: iPod, laptops, fjärrkontroller, skärmar osv. En typ av touch-plattor har jag alltid undrat över: Helt vanliga datorskärmar som man kan trycka på, brukar finnas på flygplatser/tågstationer. Det är väl precis som ett vanligt tangentbord, bara det att det är en annan sorts sensorer som förmodligen är bättre och känsligare. Jag har ingen aning, jag gissade bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Läspar Joey Ramone, i så fall varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Läspar Joey Ramone, i så fall varför? Inte vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Inte vad jag vet Det låter som om han gör det. Eller är det ljudkvaliten som gör att det låter som om han gör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Det låter som om han gör det. Eller är det ljudkvaliten som gör att det låter som om han gör det? Det kan också har varit så att man hade en mick utan puffskydd. Då tar man bort dom frekvenserna i efterhand (med en EQ), och det råkar vara samma frekvenser som s-ljud har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nej, jag vet. Men om du kollar min meningsuppbyggnad så sa jag att marken är det närmaste objektet. Beror ju iofs på att den vill nå jord. Men nvm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Om det fanns en 4-dimension, hur skulle den se ut isånnafall? Edit: 4D - Höjd, Bredd, Djup, Tid. Men hur ser det ut, någon som vet? Redigerad 24 mars, 2007 av Littlemanie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Är det någon som känner till en Hemsida där man kan trycka sina egna T-shirts?. Jag vill nämligen trycka "PrisonBreak" logotypen på en svart t-shirt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Är det någon som känner till en Hemsida där man kan trycka sina egna T-shirts?. Jag vill nämligen trycka "PrisonBreak" logotypen på en svart t-shirt. Köp t-shirtpapper från Clas Ohlson. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Kan vegetarianer äta ostlöpe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Köp t-shirtpapper från Clas Ohlson. Men det blir inte bra. Har provat, och om man vill skriva text måste man klippa ut bokstäverna (i och med att bakgrunden är vit), är det en rund logga går det väl desto enklare. Annars fungerar väl sidor som PartyShop.se. Googla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Om em mod/admin raderar t.ex 5 av mina posts i en tråd, försvinner dom från min postcount då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hur byter man namn på en länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vaddå byta namn på en länk? Hur menar du? Typ http://tinyurl.com/95jz5 (länk till GTA forumet) BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Om det fanns en 4-dimension, hur skulle den se ut isånnafall? Edit: 4D - Höjd, Bredd, Djup, Tid. Men hur ser det ut, någon som vet? Den fjärde dimensionen behöver inte nödvändigtvis vara tid, det kan nog lika gärna var en extra dimensionsaxel (x y z och a kanske) Här är en bild på en tesserakt (eller en hyperkub) det är så 3D kub skulle se ut i ett 4D rum. En kub i ett 4D rum skulle antagligen inte alls se ut som en kub här. Läs mer här http://en.wikipedia.org/wiki/Fourth_dimension Redigerad 24 mars, 2007 av santek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vaddå byta namn på en länk? Hur menar du? Typ http://tinyurl.com/95jz5 (länk till GTA forumet) BOT T.ex. i Humortråden, när man kopierar in en länk till t.ex YouTube. Hur byter man namn på själva länken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts