Kebab Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Vem är Ison och vem är Fille? http://www.esvensson.se/photos/music/ison_fille_cover-01.jpg Ingen som vet? Kraftiga människor=kraftigare muskler? Men ens händer borde väl inte vara kraftigare för det? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Maria går på vägen. finns flera artister som gjort covers på den, men vet inte vilken som är orginalet. Låten framförs i original av vissångaren Björn Afzelius och heter "En kungens man" Redigerad 21 mars, 2007 av Dee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Ingen som vet? Den mörkhyade ska vara Ison om ja minns rätt och då är den andra Fille. IMO ser Ison ut som en riktig Fille. Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Den mörkhyade ska vara Ison om ja minns rätt och då är den andra Fille. IMO ser Ison ut som en riktig Fille. Typ. Okej, tack. (:!!! Mjo, jag tycker att båda två ser ut både som en Ison och en Fille. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Varför har tjocka (alt. kraftiga) personer så starka händer? Ni vet; "Nejmen hej morbror Klas, det var länge sen sist!" *skakar hand* *klämmer hand* "Höhöhö, du får nog allt ta och äta några brödkakor till" Frågan gäller dock inte bara folk som ska skoja med en. Jag tycker att väldigt många "kraftiga" har kraftiga nävar. (:!!! Det är väl så att dom som äter mycket får kraftigare muskler, då dom snarare får ett överskott av kolhydrater, proteiner och allt sånt tillskillnad mot för "smalare folk", som inte äter lika mycket. ^^ Tror det är något sånt - dock är jag inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Varför är nästan alla klockor som är med på reklambilder inställda på tiden 10.10/22.10? Som denna: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Varför är nästan alla klockor som är med på reklambilder inställda på tiden 10.10/22.10? Som denna: Av en ren slump sitter jag här med "Snyggt - En stilguide för män" bredvid mig. 10.09 Klockslaget som samtliga klockor är ställda på i märkeskatalogerna för att enligt psykologerna "se glada ut" och därmed vara attraktiva och skapa köpglädje. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Av en ren slump sitter jag här med "Snyggt - En stilguide för män" bredvid mig. Se glada ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Haha, snyggt. ----- Vad är rekordet på att skjuta iväg en fotboll snabbast? Alltså bollens hastighet i luften. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Haha, snyggt. ----- Vad är rekordet på att skjuta iväg en fotboll snabbast? Alltså bollens hastighet i luften. David Hirst - 114 mph 114 mph = 183.465216 km/h Så där har du svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Kan man ladda ner filmer från youtube.com eller finns den här att ladda ner nån annanstans? http://youtube.com/watch?v=_eZzB5pFv90 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Installera DownloadHelper (För Firefox) så kan du ladda ned filer. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Installera DownloadHelper (För Firefox) så kan du ladda ned filer. BOT Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Varför uttalas 'Genre' som schanger och inte jenre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Varför uttalas 'Genre' som schanger och inte jenre? Oj, nu missuppfattade jag. .. eller.. ääh. Redigerad 22 mars, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Varför uttalas 'Genre' som schanger och inte jenre? För att ordet inte är svenskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Det beror också vart i sverige man bor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Ja, strömmen går längs med höljet mot marken, som då är det närmaste objektet.: Anledningen är att metallen har en lägre resistans, inte att det är det närmaste objektet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Varför har Henkibojj en sådan fetisch för ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts