KalleR Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Men buttplug i julklapp! Fan det är ju långt till jul kan även "skryta" med att jag kom på hans namn i huvudet och bara använde söka medlemfunktionen för att bekräfta det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Fan det är ju långt till jul kan även "skryta" med att jag kom på hans namn i huvudet och bara använde söka medlemfunktionen för att bekräfta det Jaja, men du är gay. Jag är homo, och öhm.. kungen är bög. Jag kom ju på Hedagarden utan att behöva tänka.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Varför kan inte du skriva "och, är, då, vad, för eller varför"? Ja ä Nörrlänning, läre ru väl fatta. Edit: å "då" skrev ja faktiskt Redigerad 13 mars, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Ja ä Nörrlänning, läre ru väl fatta. Edit: å "då" skrev ja faktiskt Lär dig skilja på talspråk och skriftspråk, eller låt bli att skriva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Lär dig skilja på talspråk och skriftspråk, eller låt bli att skriva. Jo, men nu äre ju så att ja inte pratar in dä ja vill skriva i datan utan ja skriver in det mä hjälp av tangentbordet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jo, men nu äre ju så att ja inte pratar in dä ja vill skriva i datan utan ja skriver in det mä hjälp av tangentbordet. Har han sagt något annat ? Han sa att du skulle skilja på skrivspråk och talspråk. Han menade att talspråket ska du använda när du pratar, då får du använda förkortningar och slangförkortningar hur fan du vill, för då slipper vi höra på dig. Skrivspråket ska du använda när du skriver bara för att vi ska slippa få migrän i både huvudet och ögonen när vi läser dina inlägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Hur hittar man den där novellen Mahalo skrev i Musiktipstråden när han skulle tipsa om Huvudlös För En Afton med Cornelis? Nån som har den? Har velat läsa igen, men hittar den inte när jag bläddrar bland sidorna. Gah! Vänd blicken. Den där trudelutten är kantad av stavfel och en hel drös irriterande återupprepningar av ord. Jag skulle säkert ta och reparera de många snedsteg som jag gjorde när jag skrev den där ... om jag inte vore så jävla lat. Men visst får man lust att knäcka upp en öl när man lyssnar på "Huvudlösen för aftonen". Hmm, I just might. Det bor en mås på taket, den är så vit och fin, den finns där alla sommarens dagar Redigerad 13 mars, 2006 av Mahalo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har en fråga: Varför sjunger Bajenfansen "Öka takten sista kvarten, Tidaholm!"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur söker man andar medlemmar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur söker man andar medlemmar? Tryck på members, sedan finns det en liten sökruta där nere. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Har en fråga: Varför sjunger Bajenfansen "Öka takten sista kvarten, Tidaholm!"? Om jag har förstått det rätt av en del Bajare så sjöng man alltid på tåget till Tidaholm förut "Öka farta' sista kvarta'" när tåget gick ganska långsamt uppför en backe. Vissa andra säger att det var två Bajare som var på en match i Tidaholm när just Tidaholm mötte Jönköping när deras fans sjöng just "Öka takten sita kvarten, Tidaholm!". Dom tyckte det var löjligt men ville ändå pröva det på Söderstadion (typiskt Bajen), och så vart det helt plötsligt gansak stort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vilken färg har en ballong ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det är en sak jag aldrig har fattat, det är det här om blommor och bin, hur fasen fastnar den där frö skiten på benen på bina och sen lossnar utan aledning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det är en sak jag aldrig har fattat, det är det här om blommor och bin, hur fasen fastnar den där frö skiten på benen på bina och sen lossnar utan aledning? Friktion.. Eller inte riktigt men för att summera det med ett ända ord så... Det kan ha med samma sak som att när du stryker ett sudd mot en bok med blyerts så lossnar blyertsen.. tex. ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vilken färg har en ballong ? Många olika. Välj bara en själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 God dag på japanska, tror det är god dag iallafall, hur stavas det? är det Konichiwa eller Konichi wa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 God dag på japanska, tror det är god dag iallafall, hur stavas det? är det Konichiwa eller Konichi wa? Detta är en fråga som gjort för Googlefight. Konichiwa vs. Konishi wa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Kör en konichiwa vs. konichiwaa också. Edit: Konichiwa vann Redigerad 1 april, 2006 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför kommer det bajs ur min stjärt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vilket är det svåraste instrumentet att spela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts