L_Voll Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Mina skinkor blir inte bruna när jag solar solarium, varför? Seriöst. Det ser lustigt ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Mina skinkor blir inte bruna när jag solar solarium, varför? Seriöst. Det ser lustigt ut. Spelar roll om man är solbränd på skinkorna eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Men det är ju skillnad på tjejer och tjejer med. Tror knappast att jag skulle få upp den om en tjock, skabbig tjej kommer och sätter sig på mig. :'( Är du en normalt fungerande man skulle du hemskt nog få det. Att säga "han har stånd så han måste vara med på det" håller inte - vi kan inte kontrollera vår erektion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Mina skinkor blir inte bruna när jag solar solarium, varför? Seriöst. Det ser lustigt ut. Kör du butt naked då ? Senast jag solade blev allt brunare utom ansiktet, det ar lite rött i en dag eller något, sen var det blekt igen. Brännan på resten av kroppen är dock kvar. Kan det bero på dåligt pigment på arslet kanske ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ah, låter som en bra idé. Blir gröten bra om man micrar den? Eller va fan, det är väl bara för mig att testa. Tack. Appropå gröt, vad är godast till? Hatar verkligen lingonsylt, är det något annat som är gott att äta till havregrynsgröt? Har testat banan och hallonsylt, blev inte underbart... Lingonsylt är inte alls dumt till gröt, det är mycket värre med hallonsylt på gröt! Gröten blir helt ok men det kan ta dig några försök att komma fram till rätt mängd vatten. För mycket = blaskigt och slemmigt, för lite = torrt, samma yta som en pannkaka. Försök några gånger tills det är lagom vattnigt, men oavsett hur mycket du tar så gör du bäst i att röra om ett antal gånger efter mikrandet innan du slevar i dig. Konsistensen blir mycket bättre. Mellanmålssockerchock (Aha, taste that, SAOB! ): Skär apelsin, äpple, päron, banan och kanske något mer, till tärningar. Lägg i en skål, strö på ordentligt med russin och sleva i en stor sked vaniljglass. Drick ett stort glas mjölk till, ät och njut, förutsatt att du inte är diabetiker. Du har klämt i dig fyra stora frukter och ett vackert lass med glass, så du är sådär bortskämt mätt och belåten ett bra tag framöver. Risken borde vara att du blir överaktiv, men eftersom man ätit så mycket kommer man istället vara helslö och klar för en tupplur. Egentligen inte alls onyttigt, men man kanske ska snåla lite mer på blodsockerhalten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Lingonsylt är inte alls dumt till gröt, det är mycket värre med hallonsylt på gröt! Gröten blir helt ok men det kan ta dig några försök att komma fram till rätt mängd vatten. För mycket = blaskigt och slemmigt, för lite = torrt, samma yta som en pannkaka. Försök några gånger tills det är lagom vattnigt, men oavsett hur mycket du tar så gör du bäst i att röra om ett antal gånger efter mikrandet innan du slevar i dig. Konsistensen blir mycket bättre. Mellanmålssockerchock (Aha, taste that, SAOB! ): Skär apelsin, äpple, päron, banan och kanske något mer, till tärningar. Lägg i en skål, strö på ordentligt med russin och sleva i en stor sked vaniljglass. Drick ett stort glas mjölk till, ät och njut, förutsatt att du inte är diabetiker. Du har klämt i dig fyra stora frukter och ett vackert lass med glass, så du är sådär bortskämt mätt och belåten ett bra tag framöver. Risken borde vara att du blir överaktiv, men eftersom man ätit så mycket kommer man istället vara helslö och klar för en tupplur. Egentligen inte alls onyttigt, men man kanske ska snåla lite mer på blodsockerhalten. Fruktsallad ditt keff.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Fruktsallad ditt keff.. Visste jag väl, men kanske inte alltid man tar så mycket? Eller äh, allt är relativt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Är du en normalt fungerande man skulle du hemskt nog få det. Att säga "han har stånd så han måste vara med på det" håller inte - vi kan inte kontrollera vår erektion. Åh. Där ser man. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Mellanmålssockerchock (Aha, taste that, SAOB! ): Skär apelsin, äpple, päron, banan och kanske något mer, till tärningar. Lägg i en skål, strö på ordentligt med russin och sleva i en stor sked vaniljglass. Drick ett stort glas mjölk till, ät och njut, förutsatt att du inte är diabetiker. Du har klämt i dig fyra stora frukter och ett vackert lass med glass, så du är sådär bortskämt mätt och belåten ett bra tag framöver. Risken borde vara att du blir överaktiv, men eftersom man ätit så mycket kommer man istället vara helslö och klar för en tupplur. Egentligen inte alls onyttigt, men man kanske ska snåla lite mer på blodsockerhalten. Nej nej, GRÄDDE! inte glass Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Skall på skolresa nästa vecka. Vi (jag och tre polare) har blivit placerade precis bredvid ett TV-rum med antennuttag vilket vi också blev förra året. Då hade vi också med TV som vi hade på rummet. Nu undrar jag, istället för att dra en 10m lång kabel ut genom fönstret som lärarna lätt kan se (vi får ju inte se på TV mitt i natten) om det finns möjlighet till någon trådlöst sändare, som man pluggar in i antennuttaget och en till slags mottagare som du pluggar in i TV:n? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Skall på skolresa nästa vecka. Vi (jag och tre polare) har blivit placerade precis bredvid ett TV-rum med antennuttag vilket vi också blev förra året. Då hade vi också med TV som vi hade på rummet. Nu undrar jag, istället för att dra en 10m lång kabel ut genom fönstret som lärarna lätt kan se (vi får ju inte se på TV mitt i natten) om det finns möjlighet till någon trådlöst sändare, som man pluggar in i antennuttaget och en till slags mottagare som du pluggar in i TV:n? Kanske något av det här passar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Kanske något av det här passar? Ah, tack, fungerar säkert. Men satan vad onödigt mycket pengar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Ah, tack, fungerar säkert. Men satan vad onödigt mycket pengar. Öööh, då ska du tänka på att alla de där är budgetgrejer...förmodligen ytterst tveksam kvalité. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det här hör väl inte riktigt hit, men känns onödigt att starta en tråd bara för en sån enkel fråga, så... Vad heter San Andreas-fonten, som själva 'San Andreas' är skrivet med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Appropå gröt, vad är godast till? Hatar verkligen lingonsylt, är det något annat som är gott att äta till havregrynsgröt? Har testat banan och hallonsylt, blev inte underbart... Ett tips är äppelmos, det blir inte helt fel. Eller varför inte några äppelskivor. Lite mjölk fungerar till detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det här hör väl inte riktigt hit, men känns onödigt att starta en tråd bara för en sån enkel fråga, så... Vad heter San Andreas-fonten, som själva 'San Andreas' är skrivet med? "San andreas font" på google: http://www.gta-sanandreas.com/downloads/index.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Äter havregryndgröt med hallonsylt men ingen mjölk tycker det blir så slaskigt då, den drickaer jag på sidan om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det här hör väl inte riktigt hit, men känns onödigt att starta en tråd bara för en sån enkel fråga, så... Vad heter San Andreas-fonten, som själva 'San Andreas' är skrivet med? Diploma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Diploma Oki Doki, tack båda två. Laddade ner alla fyra nyss. Och så undrar jag om nån vet varför jag inte kom på att söka på Google...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför skriver folk ända när de menar enda och vice versa? Varför skriver folk endå när det heter ändå? Varför skriver folk stavfel över huvud taget, när de ser att alla andra skriver på ett annat sätt? Varför klarar man av att äta skållande varm mat, när kroppens enzymer knappt klarar av en temperaturökning (feber) till 40 grader Celsius? Magen och munnen och allt däremellan borde ju ta råstryk av så varm mat/dryck. Varför klarar då inte våra enzymer av en värmeökning på några ynka grader? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts