Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag tog en bild med mobilen på oxfilén som fader höll på att försteka... varför blev ljuset från glashällen blått?!

skoi45l3pa.jpg

Egentligen vill du bara visa en bild på ditt brattiga kök, eller hur? :P

Hur går det egentligen till när en kvinna våldtar en man? Jag menar, mannen måste ju vara med på det?

Eller använder de vakuumpump? <_<

Vet inte vad som klassas som våldtäkt, men man måste väl inte bli påsatt för att bli våldtagen? Jag menar, kvinnan kan ju stoppa den i munnen eller ta på honom fast han inte vill eller något, det kanske räknas som våldtäkt det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur går det egentligen till när en kvinna våldtar en man? Jag menar, mannen måste ju vara med på det?

Det finns olika sätt som kvinnor kan våldta män.

Ett är att kvinnorna super ner männen tills dom däckar och sen har sex med dom.

Ett annat är att kvinnorna slår ner männen och låser fast dom i liknande och har sex med dom.

Det finns många olika sätt helt enkelt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att ingen säger till oss, och om nån försökt via report så ligger systemet nere sen förra uppdateringen.

I för sig så nämnde StellHell det direkt när han lade upp den... Men sedan glömde han väl av det. <_<

Edit.

Sitter här med engelsk fonetik, och undrar lite...

Ska lösa en uppgift där jag ska placera in "ch"- och "sh"- ord med två typer av fonetiska tecken... Men jag har ingen aning om vilket tecken som hör ihop med vilket ord.

dn8l0wtrnr.png

?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I för sig så nämnde StellHell det direkt när han lade upp den... Men sedan glömde han väl av det. <_<

Edit.

Sitter här med engelsk fonetik, och undrar lite...

Ska lösa en uppgift där jag ska placera in "ch"- och "sh"- ord med två typer av fonetiska tecken... Men jag har ingen aning om vilket tecken som hör ihop med vilket ord.

dn8l0wtrnr.png

?

A-E och G är ts-ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste om ett fall då en man blivit våldtagen, och då var det att han sov och vaknade av att hon sög av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars, stackars man =(

Om det där var ironiskt är du väldigt trög <_<

"öh.. killar får inte våldta tjejer för dom bestämmer över sin egna kropp.. men vafan, vilken jävla böög tackar nej till en avsugning från en brud? höhö *sveper folkölen*"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...