Gof Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skulle ha frågat mannen "Lever du?", svarar han Nej så ljuger han idag. Voila, fråga sen om vägen till staden, gå åt vänster om han svarade höger och vice verca blablablabla ---trött Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skulle ha frågat mannen "Lever du?", svarar han Nej så ljuger han idag. Voila, fråga sen om vägen till staden, gå åt vänster om han svarade höger och vice verca blablablabla ---trött Men problemet är det är TVÅ frågor. du fick EN fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag tog en bild med mobilen på oxfilén som fader höll på att försteka... varför blev ljuset från glashällen blått?! Egentligen vill du bara visa en bild på ditt brattiga kök, eller hur? Hur går det egentligen till när en kvinna våldtar en man? Jag menar, mannen måste ju vara med på det? Eller använder de vakuumpump? Vet inte vad som klassas som våldtäkt, men man måste väl inte bli påsatt för att bli våldtagen? Jag menar, kvinnan kan ju stoppa den i munnen eller ta på honom fast han inte vill eller något, det kanske räknas som våldtäkt det med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hur går det egentligen till när en kvinna våldtar en man? Jag menar, mannen måste ju vara med på det? Eller använder de vakuumpump? Det finns olika sätt som kvinnor kan våldta män. Ett är att kvinnorna super ner männen tills dom däckar och sen har sex med dom. Ett annat är att kvinnorna slår ner männen och låser fast dom i liknande och har sex med dom. Det finns många olika sätt helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Ignorerade ni mitt svar om hur man anatomiskt våldtar en man? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 ... Varför gör aldrig någon administratör något åt felshoes signatur fast än den tar 460kb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 ... Varför gör aldrig någon administratör något åt felshoes signatur fast än den tar 460kb? För att ingen säger till oss, och om nån försökt via report så ligger systemet nere sen förra uppdateringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) För att ingen säger till oss, och om nån försökt via report så ligger systemet nere sen förra uppdateringen. I för sig så nämnde StellHell det direkt när han lade upp den... Men sedan glömde han väl av det. Edit. Sitter här med engelsk fonetik, och undrar lite... Ska lösa en uppgift där jag ska placera in "ch"- och "sh"- ord med två typer av fonetiska tecken... Men jag har ingen aning om vilket tecken som hör ihop med vilket ord. ? Redigerad 11 mars, 2007 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 I för sig så nämnde StellHell det direkt när han lade upp den... Men sedan glömde han väl av det. Edit. Sitter här med engelsk fonetik, och undrar lite... Ska lösa en uppgift där jag ska placera in "ch"- och "sh"- ord med två typer av fonetiska tecken... Men jag har ingen aning om vilket tecken som hör ihop med vilket ord. ? A-E och G är ts-ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 A-E och G är ts-ljud. Japp. Tänk att 1 uttalas som "k" i "kär", alltså "slush", "flash", "shit" o.s.v. 2:an uttalas med ett litet t i början. tsharity, tsheese, typ. Alltså: De flesta med CH uttalas som 2:an, SH som ettan. Läxhjälpstråden annars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hur går det egentligen till när en kvinna våldtar en man? Jag menar, mannen måste ju vara med på det? Eller använder de vakuumpump? Jag läste om ett fall då en man blivit våldtagen, och då var det att han sov och vaknade av att hon sög av honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hum....är Jack Black en medlem i Tenacious D? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag läste om ett fall då en man blivit våldtagen, och då var det att han sov och vaknade av att hon sög av honom. Stackars, stackars man =( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hum....är Jack Black en medlem i Tenacious D? Ja. Det är ett tvåmannaband. Han brukar sjunga och Kyle Gass spelar gitarr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Stackars, stackars man =( Om det där var ironiskt är du väldigt trög "öh.. killar får inte våldta tjejer för dom bestämmer över sin egna kropp.. men vafan, vilken jävla böög tackar nej till en avsugning från en brud? höhö *sveper folkölen*" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Ja. Det är ett tvåmannaband. Han brukar sjunga och Kyle Gass spelar gitarr. Såg han på King Kong igår, vart lite konstigt när jag hörde att han hade precis samma röst :| Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Var kan man köpa kraftiga fjädrar till soft air guns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Var kan man köpa kraftiga fjädrar till soft air guns? Pröva http://www.umeawebshop.se/cgi-bin/index.pl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hur går det till när en dator/program slumpar ett tal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ignorerade ni mitt svar om hur man anatomiskt våldtar en man? Det lättaste sättet att våldta en kille ska vara att trycka en blyerts i urinröret på honom och sen tuta och köra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts