Pico Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag behöver AKUT hjälp nu, jag ska skriva ett arbete om något tjafs till naturkunskapen som hette någonting med Antarktis i slutet, till exempel Operation Antarktis. Jag har glömt bort vad fasiken det var och är i drivor av skit om jag inte har en redovisning färdig imorgon bitti. Om någon välvillig själ vet vad det är jag talar om, låt mig veta fortare än kvickt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag behöver AKUT hjälp nu, jag ska skriva ett arbete om något tjafs till naturkunskapen som hette någonting med Antarktis i slutet, till exempel Operation Antarktis. Jag har glömt bort vad fasiken det var och är i drivor av skit om jag inte har en redovisning färdig imorgon bitti. Om någon välvillig själ vet vad det är jag talar om, låt mig veta fortare än kvickt. Har för mig att det finns en tråd om läxhjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har för mig att det finns en tråd om läxhjälp.. Har för mig att det där inte hjälpte mig ett skvatt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har för mig att det där inte hjälpte mig ett skvatt. Jahap. Har för mig att Antarkisk (eller vad det heter), är den standen som ligger på botten av något hav? Försökt att googla fakta? Snabbare och mer effektivt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har för mig att Antarkisk (eller vad det heter), är den standen som ligger på botten av något hav? Försökt att googla fakta? Va? Nej? Berätta mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har för mig att Antarkisk (eller vad det heter), är den standen som ligger på botten av något hav?Jag som trodde att Antarktis var den där jättestora ön som Lost utspelar sig på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jahap. Har för mig att Antarkisk (eller vad det heter), är den standen som ligger på botten av något hav? Försökt att googla fakta? Snabbare och mer effektivt Du tänker på Atlantis. Antarktis är en världsdel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Du tänker på Atlantis. Antarktis är en världsdel Men fan vet jag ? Jag är inte en jävla svetting nörd som kan allt. Antarkisk ligger åt söder ? Eller norr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Men fan vet jag ? Jag är inte en jävla svetting nörd som kan allt. Antarkisk ligger åt söder ? Eller norr? Hahah, shit pommes.. Hade du haft mer än skit innanför pannbenet så skulle du för det första behäskat din svenska bättre, då du stavar som en kratta och sen skulle du fatta att allmänbildning inte är något som bara "svettiga nördar" sitter på serru. Och om vi nu ska vara sånna, så måste du vara en neandertalare, om du inte vet skillnad på Atlantis och Antarktis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Och om vi nu ska vara sånna, så måste du vara en neandertalare, om du inte vet skillnad på Atlantis och Antarktis. Glöm inte "svettig neandertalare", och analfabet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Men fan vet jag ? Jag är inte en jävla svetting nörd som kan allt. Antarkisk ligger åt söder ? Eller norr? Haha, ja förlåt förlåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Men fan vet jag ? Jag är inte en jävla svetting nörd som kan allt. Antarkisk ligger åt söder ? Eller norr? Arktis = norr Antarktis = söder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Men fan vet jag ? Jag är inte en jävla svetting nörd som kan allt. Antarkisk ligger åt söder ? Eller norr? Om du inte vet något, håll käften. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hur vet man vad som är vad på en radar? Borde inte radiovågorna studsa på alla möjliga grejer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det beror på vilken frekvensintervall man sätter radarn på. Vid fartygsradar för navigering ligger frekvensen på 8-12gHz och drar man upp den mer (~14gHz) kan man använda den för att få reflexer från nederbörd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Hur mycket ska man snoppa av cigarren? Det är väl bara otroligt litet? Men kan det inte bli svårt på cigarrer som nästan är helt runda då man inte har mycket utrymme att röra sig på? Enligt "Snyggt - en stilguide för män" så räcker det med 3-4 millimeter. (Antar att du redan har rökt upp den där cigarren nu, men det kanske finns någon annan som vill veta. ) Redigerad 5 mars, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hur många pixlar går det på en centimeter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hur många pixlar går det på en centimeter? Det beror på hur många dots per inch du har på skärmen men du kan ganska lätt konvertera om det i paint eller photoshop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det beror på hur många dots per inch du har på skärmen men du kan ganska lätt konvertera om det i paint eller photoshop.Okej, värt att noteras. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Hur många pixlar går det på en centimeter? Beror helt på vilken sorts skärm du tänker på. För att dra ett exempel. En bärbar 15"-skärm har vanligvis 1440x900, det är lika hög upplösning som på en vanlig 19". Du kan göra ett eget exempel, mät längden på skärmen och dela det på antal pixlar, men som sagt, det är ingen standard. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts