kobbe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ju högre bitrate desto större fil = iPoden måste läsa mer data från hårddisken, så ja. Lite krävande för servern? skaffa en bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 skaffa en bra? Är du retarded? I princip alla MMO's idag har fler än 300 personer per server, så det är inget svårt. Skulle tänka mig att du är en CStönt, och det har inte med serverkapaciteten att göra(nåja, har du en egen server kan det va så),men det har med själva spelandet att göra. Så kul är det inte att lira 150 vs 150, speciellt inte för den som dör först som måste vänta på alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Är du retarded? I princip alla MMO's idag har fler än 300 personer per server, så det är inget svårt. Skulle tänka mig att du är en CStönt, och det har inte med serverkapaciteten att göra(nåja, har du en egen server kan det va så),men det har med själva spelandet att göra. Så kul är det inte att lira 150 vs 150, speciellt inte för den som dör först som måste vänta på alla andra. är ingen cs tönt, bara så att du vet, för du undrar säkert. är inte så sum så att ha det i ett spel man måste vänta hela rundan. Jag tänkte på Day of deafet source så det är klar gjort. i day of deafeat så respawnar man nästan på en gång efter man dött. Redigerad 1 mars, 2007 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 är ingen cs tönt, bara så att du vet, för du undrar säkert. är inte så sum så att ha det i ett spel man måste vänta hela rundan. Jag tänkte på Day of deafet source så det är klar gjort. i day of deafeat så respawnar man nästan på en gång efter man dött. Fortfarande så har DoD inte banor som skulle klara av 300 personer. Sedan är spelsättet uppbyggt för en viss mängd spelare per server. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Varför står alltid Google.com med i "Users online". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Varför står alltid Google.com med i "Users online". För att Google söker igenom forumet och lägger till trådar bland sökresultaten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 hur får man "Reason for edit?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Kommer adminerna göra som på Explosm's forum och sätta folk på "time out"/hybernate ifall man skriver med liten bokstav och utan punker? Redigerad 3 mars, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 hur får man "Reason for edit?" Man blir admin eller moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Kommer adminerna göra som på Explosm's forum och sätta folk på "time out"/hybernate ifall man skriver med liten bokstav och utan punker? Varför skulle de göra det, och hur ska vi kunna svara på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Varför skulle de göra det, och hur ska vi kunna svara på det? För att det finns dom som helt ruttet skriver väldigt uselt och, rent utsagt, våldtar det svenska skriftspåket. Och jag har inte påstått att ni ska/kan svara på det, eller är adminerna/moderatorerna förbjudna att svara i denna tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Man blir admin eller moderator. IC, vad heter den hära sidan med roliga mIRC citat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 vad heter den hära sidan med roliga mIRC citat? Warpdrive - Svenska. Bash - Engelska. QDB - Engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Warpdrive - Svenska. Bash - Engelska. QDB - Engelska. Gaaaaaaaahahahahaha! Läste just en från warpdrive!! Så taskigt läge!! <Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på??? <Pulvret> VAFAAAAAAN * Quits: Pulvret (Signed off) Ctrl och Skift, de borde sitta längre ifrån varandra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Gaaaaaaaahahahahaha! Läste just en från warpdrive!! Så taskigt läge!! Ctrl och Skift, de borde sitta längre ifrån varandra! Taskigt läge att du inte upptäckt den tidigare. Den är min absoluta favorit på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 När vi ändå är inne på det: Är det här du, ärrtvå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 När vi ändå är inne på det: Är det här du, ärrtvå? Hahah, jo. Det var ganska roligt då i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gaaaaaaaahahahahaha! Läste just en från warpdrive!! Så taskigt läge!! Ctrl och Skift, de borde sitta längre ifrån varandra! de är Ctrl + v Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 de är Ctrl + v Ja men ditt nöt. Ctrl + v klipper in, Shift + v blir stort V Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 de är Ctrl + v ^10 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts