Quattro Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Osant, det är inte gott utan Word, men för min del så får senapen lämna bort. Bara ketchup på korv, särskilt grillkorv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Men det är ju fortfarande gott utan.Men det var ju inte vad frågan handlade om, den handlade om varför man just har ketchup och senap på. Jag tycker att du ska ta och testa med typ, marmelad, eller kanske kaviar på, så kan du få ett svar på din fråga. Dessutom så finns det ju ett antal andra pålägg man kan ha på korv, bostongurka, dressing med mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Hum, nu känner jag mig rätt dum men hur tusan gör man thumbs när man postar bilder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Hum, nu känner jag mig rätt dum men hur tusan gör man thumbs när man postar bilder? Posta en tillräckligt stor bild med IMG-taggar så blir det en thumbnail automatiskt. Redigerad 23 februari, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Posta en tillräckligt stor bild med IMG-taggar så blir det en thumbnail automatiskt. Testar: Thanks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Varför har man just ketchup och senap på korv? Det finns mycket fler grejer man kan lägga på korv, exempelvis bostongurka och grillkrydda. Det är upp till dig vad du vill krydda din mat med men de flesta föredrar ketchup och senap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Räksallad ska man lägga på sin vurre. Brr grymt gott! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Korv + bröd + ketchup + senap + rostad lök = klad hest. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Varför fixade Hultenius registreringsystemet igen sa ni!? Klick! Klick! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Varför fixade Hultenius registreringsystemet igen sa ni!? Klick! Klick! Ok, tror jag hittat felet. auto_increment-värdet på ibf_members_converge::converge_id hade av någon extremt konstig anledning "gått i taket" (2147483647). Case closed? Well, ett test är påväg :] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Varför fixade Hultenius registreringsystemet igen sa ni!? Klick! Klick! Han gjorde det därför att jag skulle kunna registrera mig Eller för att nya Gtanytt använder det här forumet. Jo, jag förstod att du inte var seriös Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Finns det någonstans som man kan få detta programmet subbat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Finns det någonstans som man kan få detta programmet subbat? Fråga någon som kan japanska, fråga en animegrupp att subba, betala översättare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Får jag fråga en sak till er, är det farligt att röka vattenpipa?. Jag har aldrig testat och är kanske på väg att göra de. Men på sistone har jag faktiskt haft lite svårt att andas (Kan vara en påbörjan av Astma). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Får jag fråga en sak till er, är det farligt att röka vattenpipa?. Jag har aldrig testat och är kanske på väg att göra de. Men på sistone har jag faktiskt haft lite svårt att andas (Kan vara en påbörjan av Astma). Vad vill du att vi ska svara? Alla vet att rökning är cancerframkallande och skadligt för lungorna, men de flesta kan nog också lista ut att man inte dör av att prova... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vad vill du att vi ska svara? Alla vet att rökning är cancerframkallande och skadligt för lungorna, men de flesta kan nog också lista ut att man inte dör av att prova... ok. Jag tänkte bara att ifall man har hosta och röker vattenpipa så kanske det kan hända något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hur gör man så att tex. google.se hittar ens hemsida? Ska man anmäla sig och sin sida någonstanns eller sköts detta automatiskt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hur mycket ska man snoppa av cigarren? Det är väl bara otroligt litet? Men kan det inte bli svårt på cigarrer som nästan är helt runda då man inte har mycket utrymme att röra sig på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hur mycket ska man snoppa av cigarren? Det är väl bara otroligt litet? Men kan det inte bli svårt på cigarrer som nästan är helt runda då man inte har mycket utrymme att röra sig på? Nu röker jag inte ciggar så ofta, men jag har för mig att de flesta inte skall klippas av. Jag köpte en ciggar en gång, och klipte av den. Sedan började jag röka den, och jag fick hela munnen full med tobak. Och då var det någon som sa till mig att man inte skall klippa dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Hur gör man så att tex. google.se hittar ens hemsida? Ska man anmäla sig och sin sida någonstanns eller sköts detta automatiskt? META-information. Tror att jag försökte med detta när jag drev en hemsida, vet dock inte om det fungerade så värst bra. Har bara lusläst, annars kan du alltid söka på "google" i sökfältet som finns där. EDIT: Här kan du läsa om det också. Redigerad 27 februari, 2007 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts