Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Men det är ju fortfarande gott utan.
Men det var ju inte vad frågan handlade om, den handlade om varför man just har ketchup och senap på.

Jag tycker att du ska ta och testa med typ, marmelad, eller kanske kaviar på, så kan du få ett svar på din fråga. Dessutom så finns det ju ett antal andra pålägg man kan ha på korv, bostongurka, dressing med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga en sak till er, är det farligt att röka vattenpipa?. Jag har aldrig testat och är kanske på väg att göra de. Men på sistone har jag faktiskt haft lite svårt att andas (Kan vara en påbörjan av Astma).

^_^

Vad vill du att vi ska svara?

Alla vet att rökning är cancerframkallande och skadligt för lungorna, men de flesta kan nog också lista ut att man inte dör av att prova...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vill du att vi ska svara?

Alla vet att rökning är cancerframkallande och skadligt för lungorna, men de flesta kan nog också lista ut att man inte dör av att prova...

ok. Jag tänkte bara att ifall man har hosta och röker vattenpipa så kanske det kan hända något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket ska man snoppa av cigarren? Det är väl bara otroligt litet?

Men kan det inte bli svårt på cigarrer som nästan är helt runda då man inte har mycket utrymme att röra sig på?

Nu röker jag inte ciggar så ofta, men jag har för mig att de flesta inte skall klippas av.

Jag köpte en ciggar en gång, och klipte av den. Sedan började jag röka den, och jag fick hela munnen full med tobak. Och då var det någon som sa till mig att man inte skall klippa dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man så att tex. google.se hittar ens hemsida?

Ska man anmäla sig och sin sida någonstanns eller sköts detta automatiskt?

META-information.

Tror att jag försökte med detta när jag drev en hemsida, vet dock inte om det fungerade så värst bra. Har bara lusläst, annars kan du alltid söka på "google" i sökfältet som finns där. :)

EDIT: Här kan du läsa om det också. :P

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...