Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad händer om man snattar något som är värt mindre än 50 kr då? :(

;)

Man kan inte bli dömd, eller oftast inte, om man snor en sak som värdet är mindre än 50 spänn (kr).

:)

Om du ägde en livsmedelsaffär, skulle du anmäla någon om dom snodde ett Hubbabubba tuggemi (rätt stavat?) ? :>

Nej men, oftast brukar man ej bli anmäld om någon snor saker som är i princip helt värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad händer om man snattar något som är värt mindre än 50 kr då? ;)

Ägaren till affären gör väl lite grejer med dig. :(

Nej, men äligt, de tar ringer väl dina föräldrar eller kontaktar polisen.

Tänk dig att varje dag snor en unge hubba bubba tugummi!!

På ett år går väl ca 3650 kr bort p.g.a att några ungar snor hubba bubba skit.

Han kontaktar polisen eller om det är en invandrare(brukar vara så i Malmö) så tar de det i egna händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har två frågor.

1. :) = vad betyder denna lilla saken? jag är en ninja? jag är glad men behöver pengar?

2. En lärare sa till mig för länge sedan att universum blir större hela tiden..... men att universum aldrig tar slut.

Hur kan nått som inte tar slut bli större. Har funderat på detta ibland men kommer inte på nått bra svar....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. En lärare sa till mig för länge sedan att universum blir större hela tiden..... men att universum aldrig tar slut.

Hur kan nått som inte tar slut bli större. Har funderat på detta ibland men kommer inte på nått bra svar....

Fullkomligt omöjligt att svara på - då vi, på jorden, inte ens har utforskat klart vårat egna solsystem.

Men universum har dom kommit undefund med att det expanderar hela tiden, har jag för mig - men jag vet inte hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en ko föder en kalv i staden Kalv, och man sen kyler ner kalven, delar den i två halvor och lägger ena halvan på en kall häll i en hall i staden Hall...

Har man då en kall kalvkalvhalva på en kall häll i hall i hall? :'(

Nej men en: kall kalvhalva på en kall häll i en hall i hall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en ko föder en kalv i staden Kalv, och man sen kyler ner kalven, delar den i två halvor och lägger ena halvan på en kall häll i en hall i staden Hall...

Har man då en kall kalvkalvhalva på en kall häll i hall i hall? :'(

Du förstör ju svenska språket.

Du får en kall kalvhalva i staden kalv på en kall häl i en hall i staden hall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du förstör ju svenska språket.

Du får en kall kalvhalva i staden kalv på en kall häl i en hall i staden hall.

Samma halva kan ju inte vara på två olika ställen.

Nu vet jag! Det är snarare så här. Du får två halvor som är kalla.

En Kall kalvhalva i staden kalv, och en kall kalvhalva på en kall häll i en hall i staden hall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma halva kan ju inte vara på två olika ställen.

Nu vet jag! Det är snarare så här. Du får två halvor som är kalla.

En Kall kalvhalva i staden kalv, och en kall kalvhalva på en kall häll i en hall i staden hall

Nej, skrev fel bara. Första I är ett FRÅN.

Du får en kall kalvhalva från staden kalv på en kall häl i en hall i staden hall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skaffar man sig ett "sms betalnummer"?

Tex. "sms:a ordet skadad hund till 72100 så bidrar du med 2497.25:-"

Jag kan inte lista ut om ditt exempel var p.g.a dina fetisher eller ditt goda hjärta :lol:

Menmen, någon som sitter och trycker på en Pirate Bay loga? Den med skeppet, hög kvalité? Om så, ladda gärna upp den på Beffo Upload och skriv länken här :D! Tacktacktack tack tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar så mycket! :lol:

luddee: www.thepiratbay.net markera logan och spara. :D

Jo, men jag menar hög kvalité som jag skrev, och syftar på runt 1000x1000... vet att dom har det som torrent på Piratebay (asså loggan i high res), men jag har inget virusskydd för tillfället, så jag vill inte riskera virus... tänkte om nån god själ kan tanka ner loggan och ladda upp

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag menar hög kvalité som jag skrev, och syftar på runt 1000x1000... vet att dom har det som torrent på Piratebay (asså loggan i high res), men jag har inget virusskydd för tillfället, så jag vill inte riskera virus... tänkte om nån god själ kan tanka ner loggan och ladda upp

Ro hit med en länk, så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...