Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Det är då vi ska glömma HDTV och gå över till hologram, det är bekräftat att det kommer till Xbox 720, PS4 och Nintendo Poo. Eller, det kommer iaf min Yboy 2Pi ha iaf Haha Xbox 720 Varför får alltid jag nya sidor när jag skriver idiot inlägg Redigerad 20 februari, 2007 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Haha Xbox 720 Varför får alltid jag nya sidor när jag skriver idiot inlägg För att gud inte vill att du ska skriva idiotinlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur sjutton ska man tolka den här smileyn: ;| ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vad är en Algoritm ? Jag har surfat runt på Internet och kollat på lite exemplar och infon om Algoritmer och vad jag har fattat så är det en slags beskrivning?. Typ som en matrecept. Kan man kalla detta en algoritm: 3st A, 5st B, 1stC. Svaret: AAABBBBBBC eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur sjutton ska man tolka den här smileyn: ;| ? Hård i magen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Varför har David Letterman slutat visats på TV6? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) *BORTA* läste fel :/ Redigerad 20 februari, 2007 av JSHC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hur sjutton ska man tolka den här smileyn: ;| ? En misstänksam eller suckande smiley. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad är en Algoritm ? Jag har surfat runt på Internet och kollat på lite exemplar och infon om Algoritmer och vad jag har fattat så är det en slags beskrivning?. Typ som en matrecept. Kan man kalla detta en algoritm: 3st A, 5st B, 1stC. Svaret: AAABBBBBBC eller? Ett recept är vad som behövs för att göra en viss sak. En Algoritm är mer en förklaring på hur du öser en uppgift, från början till slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hur rubriceras brottet "snatteri" och vilka straff finns det för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hur rubriceras brottet "snatteri" och vilka straff finns det för det? Grov stöld, 2 års fängelse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hur rubriceras brottet "snatteri" och vilka straff finns det för det? Aja, fräsch fakta från min nya lagbok Man kan inte bli dömd, eller oftast inte, om man snor en sak som värdet är mindre än 50 spänn (kr). Om värdet är över 50 kr och högst 800 kr klassas det som snatteri.. Nuförtiden ligger grovstöld på ~ 100 000 kr ~ Minimala straffet för stöld och de är på 6 månader, samt det högsta är 6 år. Kort förklarat för en som: "ME DONT LIKE READ" - 50-800 kr = snatteri. - 800-100 000 = stöld - + 100 000 = grov stöld. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Aja, fräsch fakta från min nya lagbok Man kan inte bli dömd, eller oftast inte, om man snor en sak som värdet är mindre än 50 spänn (kr). Om värdet är över 50 kr och högst 800 kr klassas det som snatteri.. Nuförtiden ligger grovstöld på ~ 100 000 kr ~ Minimala straffet för stöld och de är på 6 månader, samt det högsta är 6 år. Kort förklarat för en som: "ME DONT LIKE READ" - 50-800 kr = snatteri. - 800-100 000 = stöld - + 100 000 = grov stöld. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Tack så mycket! Vsg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Varför har David Letterman slutat visats på TV6? För att någon av Tv4:as kanaler köpte alla rättigheter för att sända showen. Dessutom sändes den så sent på 6:an. Redigerad 21 mars, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 För att någon av Tv4:as kanaler köpte alla rättigheter för att sända showen. Dessutom sändes den så sent på 6:an. Edit: Vad ska man göra om man tycker att ens engelskalärare är ashet? Ta henne bakifrån när hon står och skriver på tavlan. ---- Vad är noontime i UK (United Kingdoms,Stor Britannien(stavning may be fucked up)) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ta henne bakifrån när hon står och skriver på tavlan. ---- Vad är noontime i UK (United Kingdoms,Stor Britannien(stavning may be fucked up)) Hmm, bra tips. Afternoon är ju eftermiddag, så noontime blir väl typ.. middagstid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Edit: Vad ska man göra om man tycker att ens engelskalärare är ashet? Berätta det för henne... eller han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad ska man göra om man tycker att ens engelskalärare är ashet? Muta henne, så hon ger dig bättre betyg i engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Aja, fräsch fakta från min nya lagbok Man kan inte bli dömd, eller oftast inte, om man snor en sak som värdet är mindre än 50 spänn (kr). Om värdet är över 50 kr och högst 800 kr klassas det som snatteri.. Nuförtiden ligger grovstöld på ~ 100 000 kr ~ Minimala straffet för stöld och de är på 6 månader, samt det högsta är 6 år. Kort förklarat för en som: "ME DONT LIKE READ" - 50-800 kr = snatteri. - 800-100 000 = stöld - + 100 000 = grov stöld. Vad händer om man snattar något som är värt mindre än 50 kr då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts