Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Kan man vissla om man har en tungpiercing? Det vore väldigt konstigt annars - man använder ju främst läpparna. Jag kan exempelvis ha tungan kraftigt böjd inne i munnen och vissla samtidigt, en piercing påverkar ju knappast mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vad är det här igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det vore väldigt konstigt annars - man använder ju främst läpparna. Jag kan exempelvis ha tungan kraftigt böjd inne i munnen och vissla samtidigt, en piercing påverkar ju knappast mer. Okej proffessorn, låt oss omformulera frågan. Kan man vissla "normalt" om man har en tungpiercing? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vad är det här igentligen? Antagligen en medlem som fått sitt konto raderat, eftersom gäster inte kan posta inlägg här på forumet så är nog fallet så. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Okej proffessorn, låt oss omformulera frågan. Kan man vissla "normalt" om man har en tungpiercing? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hm. Hur är det nu? Musiknedladdningar...förstör för...skivbolagen. Dom förlorar massor av...pengar? Eller stämmer den här artikeln bättre kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hm. Hur är det nu? Musiknedladdningar...förstör för...skivbolagen. Dom förlorar massor av...pengar? Eller stämmer den här artikeln bättre kanske? Riktigt goda nyheter både för fildelare och musikindustrin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför i helvete kallas det lyxrunk när man runkar i kondom!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför i helvete kallas det lyxrunk när man runkar i kondom!? För att det ska låta mindre patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför i helvete kallas det lyxrunk när man runkar i kondom!? För att det "kostar pengar" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 För att det "kostar pengar" Inte om man är ungdom...då går det att få tag på gratis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför i helvete kallas det lyxrunk när man runkar i kondom!? Har du någonsin testat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Inte om man är ungdom...då går det att få tag på gratis. Därav citationsteckena. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför är alla så jävla dryga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Varför är alla så jävla dryga? På forumet? För att det är roligt, det blir en hysteriskt rolig jargong om man är med i svängarna och inte missförstår och tar illa upp. Det gillar jag med GTAsajten - man kan driva med varandra och vara riktigt spydiga på sina håll, men alla vet att det är på skoj och att man gör bäst i att skratta skithögt för sig själv. Jag gör det nästan dagligen, and I love it! Redigerad 13 februari, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför är alla så jävla dryga? Alla blir så med tiden, "Även du min Brutus" ------------------------------------ Vad är skillnaden på SVT's Aktuellt och Rapport, eller varför finns båda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 På forumet? För att det är roligt, det blir en hysteriskt rolig jargong om man är med i svängarna och inte missförstår och tar illa upp. Det gillar jag med GTAsajten - man kan driva med varandra och vara riktigt spydiga på sina håll, men alla vet att det är på skoj och att man gör bäst i att skratta skithögt för sig själv. Jag gör det nästan dagligen, and I love it! Menar rent allmänt, alla verkar ha blivit så jävla dryga på sista tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Menar rent allmänt, alla verkar ha blivit så jävla dryga på sista tiden Om du menar rent allmänt som i icke-forum får du fråga dina kompisar/numera ovänner. Annars kan jag inte svara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Är det bäst att vara varm eller kall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Är det bäst att vara varm eller kall? Lagom är bäst. Det trodde jag alla visste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts