Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det vore väldigt konstigt annars - man använder ju främst läpparna. Jag kan exempelvis ha tungan kraftigt böjd inne i munnen och vissla samtidigt, en piercing påverkar ju knappast mer.

Okej proffessorn, låt oss omformulera frågan. :)

Kan man vissla "normalt" om man har en tungpiercing?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är alla så jävla dryga? :mellow:

På forumet? För att det är roligt, det blir en hysteriskt rolig jargong om man är med i svängarna och inte missförstår och tar illa upp. Det gillar jag med GTAsajten - man kan driva med varandra och vara riktigt spydiga på sina håll, men alla vet att det är på skoj och att man gör bäst i att skratta skithögt för sig själv. Jag gör det nästan dagligen, and I love it! :o:)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På forumet? För att det är roligt, det blir en hysteriskt rolig jargong om man är med i svängarna och inte missförstår och tar illa upp. Det gillar jag med GTAsajten - man kan driva med varandra och vara riktigt spydiga på sina håll, men alla vet att det är på skoj och att man gör bäst i att skratta skithögt för sig själv. Jag gör det nästan dagligen, and I love it! :o:)

Menar rent allmänt, alla verkar ha blivit så jävla dryga på sista tiden :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...