R2D2 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hur länge har ni hållt på? Dagens Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 QUOTE(Pixiegnom @ Feb 12 2007, 16:27) Hur lång tid tar det för en kanin att få utlösning? Hur länge har ni hållt på? asgarv, det bästa idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hur länge har ni hållt på? Hehe där fick du allt till de Men jag undrar bara eftersom dom juckar så snabbt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vad handlar spelet Manhunter om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hur länge har ni hållt på? Så klockren!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är olagligt att kopiera sina egna skivor om dom har kopieringsskydd. säger typ en lag den andra säger att man får säkerhetskopiera allt man har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Hur lång tid tar det för en kanin att få utlösning? Jag kommer på minuten ungefär, men så är jag ganska aggressiv också. EDIT: Kebab: Redigerad 12 februari, 2007 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ligger Starforce på Bob Dylan - Modern Times? Fick den i julklapp och har ännu inte vågat stoppa den i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ligger Starforce på Bob Dylan - Modern Times? Fick den i julklapp och har ännu inte vågat stoppa den i datorn. Starforce ligger vad jag vet inte på musik-CDs. I vilket fall så kan du ju bara stänga av autorun för cd-skivor, strunta i att öppna skivan från den här datorn och bara rippa den från ett musikprogram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Varför sätter Apple ett litet "i" framför de flesta av sina produkter? Exempelvis iPhone, iPod, iTunes. You've got it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Varför skulle man inte våga stoppa in en skiva i datorn? Skickar Bob ut virus eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Varför skulle man inte våga stoppa in en skiva i datorn? Skickar Bob ut virus eller? Starforce har krachat fler Os än något annat program på minsta möjliga tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Varför skulle man inte våga stoppa in en skiva i datorn? Skickar Bob ut virus eller? http://en.wikipedia.org/wiki/Starforce Om du inte orkar läsa: Det är ett koperingsskydd som finns på vissa cd- (DVD-?) skivor, vilket installerar programvara som kan skada din dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Starforce ligger vad jag vet inte på musik-CDs. Någon som kan bekräfta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Starforce har krachat fler Os än något annat program på minsta möjliga tid Du vet inte vad du pratar om. Någon som kan bekräfta det? Läs hela mitt inlägg. Det om autorun gäller i vilket fall. *edit* Och Starforce gör ingen nytta på en musikcd. Det den kan göra är att se efter om skivan är orginal och då stänga spelet om det är kopierat, men det skyddar inte mot att man kopierar filer från skivan eller liknande, så det gör ingen nytta. Tror inte att något skivbolag vill ha så aggressiva kopieringsskydd efter Sony/BMG-skandalen heller. Redigerad 12 februari, 2007 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Läs hela mitt inlägg. Det om autorun gäller i vilket fall. *edit* Och Starforce gör ingen nytta på en musikcd. Det den kan göra är att se efter om skivan är orginal och då stänga spelet om det är kopierat, men det skyddar inte mot att man kopierar filer från skivan eller liknande, så det gör ingen nytta. Tror inte att något skivbolag vill ha så aggressiva kopieringsskydd efter Sony/BMG-skandalen heller. Jag läste hela... Men det kändes onödigt att genomföra om inte Starforce fanns. Bob Dylan ägs av Sony/BMG, det är ju därför jag är skraj. Har inte de något skydd som gör att man inte kan piratkopiera på CD:n? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag läste hela... Men det kändes onödigt att genomföra om inte Starforce fanns. Bob Dylan ägs av Sony/BMG, det är ju därför jag är skraj. Har inte de något skydd som gör att man inte kan piratkopiera på CD:n? Inte numera, dom fick ju så mycket skit för MediaMax så dom har inte det längre. Möjligt att dom använder Macrovision men det installerar inget på datorn utan utnyttjar bara en skillnad mellan CD-spelare och CDROM-spelare för att göra så att skivan i vissa fall kommer att ha massa oljud (mer än deras oftast dåliga musikutbud), men det är bara att testa. Om det låter skit så låter det skit men inget händer med datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Skulle inte Starforce då göra mp3-spelare värdelösa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag trodde Starforce var en låt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hur länge har ni hållt på? Mihihihihi! --------------- Kan man vissla om man har en tungpiercing? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts