mr_tobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Och unge man, fattar du inte varför de blir oroliga bör du läsa på lite. Det får han gärna göra, bara det inte är statens sedvanliga propaganda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ÄWT; Nej, jag pratade inte om mina föräldrar. Är DU dum nog att gå upp till dina föräldrar och säger "Jag känner för att bli stenad"?, dem jag i rent generellt sätt pratade om var missbrukare som MISSBRUKADE drogerna. Men jag, I will learn from the best Hur kommer det sig att varje gång jag säger att jag vill börja med cannabis att dom alltid säger "Nej! Johannes, vet du hur jävla svårt det är att komma ur drogträsket?"? Det gjorde du inte visst, men jag trodde att du var så dum nog. Jag skulle ens inte gå till min kompis och säga "funtar på och börja röka hasch". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det gjorde du inte visst, men jag trodde att du var så dum nog. Jag skulle ens inte gå till min kompis och säga "funtar på och börja röka hasch".Men sådan tur att alla i världen är sådanna som du och gömmer sig under sängen så fort någon form utav propagandahatad produkt kommer i närheten utav dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Men sådan tur att alla i världen är sådanna som du och gömmer sig under sängen så fort någon form utav propagandahatad produkt kommer i närheten utav dig. Ja, tur att det finns fler smarta än dumma här i världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja, tur att det finns fler smarta än dumma här i världen.Titta på våra vänner P-C samt Stellan, är dom dumma? Dom är ta mig tusan praktexempel på att allting inte behöver sluta skit, för det behöver det inte. Så ta din jävla popcorn påse och glo igenom dina Nalle Puh-filmer och låt oss andra sköta våra andra liv så som vi vill ha dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Titta på våra vänner P-C samt Stellan, är dom dumma? Dom är ta mig tusan praktexempel på att allting inte behöver sluta skit, för det behöver det inte. Så ta din jävla popcorn påse och glo igenom dina Nalle Puh-filmer och låt oss andra sköta våra andra liv så som vi vill ha dom. 1. Sluta upp med dina jävla exempel, jag har varken Nalle Puh-filmer eller popcorn för tillfället. 2. Ja! Det är precis det dem är. Jag anser att alla som röker eller snusar är ganska dumma. Dessvärre verkar NI som har något form av missbruk ha svårt att fatta vad vi menar. StellHell och P-C är säkert smartare än mig när det gäller matematik, lagar eller landskapsväxter. Men när det gäller droger så anser jag att jag är den som är smartare, som väljer att avstå från allt som stavas droger. Tycker gott och väl att argumenten att man "bränner upp sin hälsa och sina pengar" väger så jävla mycket tyngre än "lite färgglada cirklar och härligt rus är najs" eller "färsking, du lyssnar ju bara på din pappa och på all jävla propaganda". Min pappa har inte sagt till mig och inte testa droger; han anser att jag är smart nog för att fatta det själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 2. Ja! Det är precis det dem är. Jag anser att alla som röker eller snusar är ganska dumma. Dessvärre verkar NI som har något form av missbruk ha svårt att fatta vad vi menar. StellHell och P-C är säkert smartare än mig när det gäller matematik, lagar eller landskapsväxter. Men när det gäller droger så anser jag att jag är den som är smartare, som väljer att avstå från allt som stavas droger. Tycker gott och väl att argumenten att man "bränner upp sin hälsa och sina pengar" väger så jävla mycket tyngre än "lite färgglada cirklar och härligt rus är najs" eller "färsking, du lyssnar ju bara på din pappa och på all jävla propaganda". Min pappa har inte sagt till mig och inte testa droger; han anser att jag är smart nog för att fatta det själv.Men alla har inte din åsikt. Sluta köpa godis, sluta äta glass, drick aldrig mer läsk. Du förstör dina tänder, samt hälsa, och det kostar bara pengar. Mina föräldrar har inte heller sagt åt mig att inte testa droger, men dom skulle väl inte heller bli förvånade ifall jag började, då min mor försökt dra mig till BUP, drogtest och all illasinnad skit som tänkas kan ta emot små förvirrad tonåringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 1. Sluta upp med dina jävla exempel, jag har varken Nalle Puh-filmer eller popcorn för tillfället. 2. Ja! Det är precis det dem är. Jag anser att alla som röker eller snusar är ganska dumma. Dessvärre verkar NI som har något form av missbruk ha svårt att fatta vad vi menar. StellHell och P-C är säkert smartare än mig när det gäller matematik, lagar eller landskapsväxter. Men när det gäller droger så anser jag att jag är den som är smartare, som väljer att avstå från allt som stavas droger. Tycker gott och väl att argumenten att man "bränner upp sin hälsa och sina pengar" väger så jävla mycket tyngre än "lite färgglada cirklar och härligt rus är najs" eller "färsking, du lyssnar ju bara på din pappa och på all jävla propaganda". Min pappa har inte sagt till mig och inte testa droger; han anser att jag är smart nog för att fatta det själv. Naaaw, vilken fin pappa-son-relation Det är skillnad på att bruka och missbruka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Håll i hatten. Detta påstående har varit det ända som folk har kunnat ha att skylla på, då allt annat har bevisats vara lögn. Och inte hur som helst, utan seriös forskning på det. Men det får ändå inte komma ut till media att det är så ofarligt, utan det ska få vara gamla 40-talister som sitter och snackar om hur deras kompisar trodde dom var bananer och skalade sig själva med osthyvlar, bara genom ett bloss av cannabis. Absolut, det skrämmer skiten ur vilken liten 13-åring som helst, så ingen kommer våga testa det.. Förutom dom som inte är lika dumma och har huvudet instoppat i arslet vill säga. Folk som testar på det, är dom som inte tror på all skrämselpropaganda som man matas med dag ut och dag in. Och på den vägen är det. Ska rota fram länken till forskningen (och nej, detta har inte stått i kvällstidningen, då ingen vill att det ska komma ut då det antagligen skulle dras upp till utan och folk skulle börja undra om det är sant, och varför i så fall är drogen illegal) Jomenvisst, du har alldeles rätt. Observera att det inte var mina personliga åsikter. --- Btw är det onödigt att ni gnäller på samuelszon. Han har rätt till sina åsikter och om han inte vill ha med droger att göra så är det hans beslut. Redigerad 11 februari, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Men alla har inte din åsikt. Sluta köpa godis, sluta äta glass, drick aldrig mer läsk. Du förstör dina tänder, samt hälsa, och det kostar bara pengar. Mina föräldrar har inte heller sagt åt mig att inte testa droger, men dom skulle väl inte heller bli förvånade ifall jag började, då min mor försökt dra mig till BUP, drogtest och all illasinnad skit som tänkas kan ta emot små förvirrad tonåringar. Hahah.. skrattretande. Kom du inte på något sämre exempel? Priset då: ett gram hasch kostar kanske *letar på Wikipedia* 50-100:- grammet. Ett hektogram lösviktsgodis kostar ungefär 7 riksdaler. Det innebär att ett hektogram hasch kostar 10 000:-. Det betyder att haschet kostar 1427% mer än godis i samma enhet. Good one, bra exempel! Ska jag ta glass och läsk också? Som sagt - anser du att du inte behöver pengar och hälsa till annat kan vi sätta punkt på denna diskussion. Annars kan du fortsätta och mata på med dåliga argument. EDIT: Naaaw, vilken fin pappa-son-relation Det är skillnad på att bruka och missbruka. Ja, men att bruka någonting farligt är lika farligt som att missbruka det. En cigg eller joint eller vad det nu heter är likt förbannat farligt och INTE nyttigt. Att ta 100 joints/dag är ännu farligare, men bara för det skall inte en joint hamna i skuggan av det, eller hur man nu skall skriva. Btw är det onödigt att ni gnäller på samuelszon. Han har rätt till sina åsikter och om han inte vill ha med droger att göra så är det hans beslut. Det är klart att jag har, men jag tror att de reagerar på att jag försöker banka i dem att det INTE finns någonting bra med att röka hasch. Något de inte accepterar. Redigerad 11 februari, 2007 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Hahah.. skrattretande. Kom du inte på något sämre exempel? Priset då: ett gram hasch kostar kanske *letar på Wikipedia* 50-100:- grammet. Ett hektogram lösviktsgodis kostar ungefär 7 riksdaler. Det innebär att ett hektogram hasch kostar 10 000:-. Det betyder att haschet kostar 1427% mer än godis i samma enhet. Good one, bra exempel! Ska jag ta glass och läsk också? Som sagt - anser du att du inte behöver pengar och hälsa till annat kan vi sätta punkt på denna diskussion. Annars kan du fortsätta och mata på med dåliga argument.Den som är den dålige här utav oss två är du. JAG argumenterar för att låta alla ha sitt eget val, medans du tror att du kan få mig/alla (Ja, hur är det?) att välja en drogfri väg för att du misstycker om droger. Och att din far inte pratat med dig om droger är det väl som i alla andra hem; han anser det vara skolans plikt att pruta i barnen vad som är rätt och fel. Det är klart att jag har, men jag tror att de reagerar på att jag försöker banka i dem att det INTE finns någonting bra med att röka hasch. Något de inte accepterar.I lol'd. Du ska ha en egen åsikt, men vi är inte tillåtna med det? Att du äns en gång quotade Umberto i samband med den där meningen gav dig en stämpel. Jag lägger ner denna disskusion nu, fortsätt du som du vill, men jag drar mig ur den. Redigerad 11 februari, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kul att tråden fanns på sida 1. Sökte nämligen efter den igår, fast utan resultat. Vad heter han som är ambulanceförare? Är det Nord? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kul att tråden fanns på sida 1. Sökte nämligen efter den igår, fast utan resultat. Vad heter han som är ambulanceförare? Är det Nord? Kolla på hans profil så ser du att det är han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kul att tråden fanns på sida 1. Sökte nämligen efter den igår, fast utan resultat. Vad heter han som är ambulanceförare? Är det Nord? Japp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Den som är den dålige här utav oss två är du. JAG argumenterar för att låta alla ha sitt eget val, medans du tror att du kan få mig/alla (Ja, hur är det?) att välja en drogfri väg för att du misstycker om droger. Och att din far inte pratat med dig om droger är det väl som i alla andra hem; han anser det vara skolans plikt att pruta i barnen vad som är rätt och fel. Det du egentligen har sagt är att jag är feg och håller med all propaganda. En propagandahatad produkt har och kommer aldrig att komma i närheten av mig (då syftar jag på droger och inte en slö rakhyvel). Du måste dock hålla med om att det inte finns några bra, eller vänta, jag kan skriva något bra argument med att röka brajj, eller hur? Däremot om du vill göra det ändå för att du gillar ruset är en annan femma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Japp Okey, isf... : Är det ngn här som vet hur han (Nord) ser ut? Han har möjligtvis inte rakad skalle och glasögon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okey, isf... : Är det ngn här som vet hur han (Nord) ser ut? Han har möjligtvis inte rakad skalle och glasögon? Nord är före detta A.A. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okey, isf... : Är det ngn här som vet hur han (Nord) ser ut? Han har möjligtvis inte rakad skalle och glasögon? Kolla i bild på dig själv tråden eller i hans profil. Där har han bild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okey, isf... : Är det ngn här som vet hur han (Nord) ser ut? Han har möjligtvis inte rakad skalle och glasögon? Räddade han dig igår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Räddade han dig igår? Hmm, såg honom inte på nära håll, eftersom jag stod vid vid gatan för att gå över vägen, såg bara att de var en ambulance som körde förbi.. Men eftersom han var rakad kunde de varit honom som jag såg för ett par dagar sen. Fast den här killen hade iof glasögon. Han kollade intensivt mkt på mig. (LOL) fanns iof en till ung kille jämte honom.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts