Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det finns ett nummer som man slår in så att ens telefon nummer inte syns. Jag har för mig att det var något med typ: #34#040-0000000

040 = Malmö.

Anyway, någon som vet?

#31#*nummer*

:ph34r:

Det har man haft kul med några gånger. Busringa ftw. ^_^

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alkohol, alla kategorier.

Men för all del, "dödsdrogen" är inte farlig för det. Men inte i närheten av alkoholens dödliga verkan.

Tack för svaret. <_<

På vilket sätt skadar hasch en, och på vilket sätt är det farligare?

Skulle vara intressant att veta, då jag har hört både att hasch är farligare än alkohol och motsatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret. <_<

På vilket sätt skadar hasch en, och på vilket sätt är det farligare?

Skulle vara intressant att veta, då jag har hört både att hasch är farligare än alkohol och motsatsen.

Alkoholen förstör dina organ, och skadar hjärnan varje gång du dricker. Överdosering kan leda till döden, och en överdos är inte allt för mycket alkohol.

Hasch primära skada är väl på lungorna och andningen, då du får rök i dom. Du kan i vissa fall få försämrat minne och bli aningen dummare, detta försvinner ju dock efter att THC'n försvinner, vilket inte alkoholen gör. Dricker du så skadar du dina organ, and thats it. Söndersupen lever är vanligt hos alkoholister, och det är inget som kan lagas med att sluta dricka.

Röker du på kan du bli aningen dummare, som sitter i i högst ett par dagar, oftast bara en stund efter att ett rus har lagt sig.

Och du, ja just du där som precis tänkte quota mig och säga att jag inte ska sprida drog propaganda säger jag bara en sak.

Ge mig uppgifter på en enda sak som är farligare med Cannabis än vad alkohol är. 'Nuff said.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alkoholen förstör dina organ, och skadar hjärnan varje gång du dricker. Överdosering kan leda till döden, och en överdos är inte allt för mycket alkohol.

Hasch primära skada är väl på lungorna och andningen, då du får rök i dom. Du kan i vissa fall få försämrat minne och bli aningen dummare, detta försvinner ju dock efter att THC'n försvinner, vilket inte alkoholen gör. Dricker du så skadar du dina organ, and thats it. Söndersupen lever är vanligt hos alkoholister, och det är inget som kan lagas med att sluta dricka.

Röker du på kan du bli aningen dummare, som sitter i i högst ett par dagar, oftast bara en stund efter att ett rus har lagt sig.

Och du, ja just du där som precis tänkte quota mig och säga att jag inte ska sprida drog propaganda säger jag bara en sak.

Ge mig uppgifter på en enda sak som är farligare med Cannabis än vad alkohol är. 'Nuff said.

Alright. :)

Det jag hörde:

Eftersom THC är fettlösligt så lagras det i hjärnan, och stannar i flera månader innan fettet har förbränts.

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...