RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Det finns ett nummer som man slår in så att ens telefon nummer inte syns. Jag har för mig att det var något med typ: #34#040-0000000 040 = Malmö. Anyway, någon som vet? #31#*nummer* Det har man haft kul med några gånger. Busringa ftw. Redigerad 8 februari, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 #31#*nummer* Det har man haft kul med några gånger. Busringa ftw. Kan du några fler Telefon knep? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Kan du några fler Telefon knep? Inte direkt. Förutom att om man ska busringa, ring 020-nummer, de är gratis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 aKi: Är meningen med ditt namn att det låter som när man säger "okej" snabbt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 aKi: Är meningen med ditt namn att det låter som när man säger "okej" snabbt? Innan var det de. Nu säger jag bara Aki. Som Tak utan t sen lägg på ett i ungefär. Whatever floats your boat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=5523 <-- är han admin eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=5523 <-- är han admin eller vadå? A.A är en ny Admin men har bytt sitt namn till "Nord" så ja han är admin Redigerad 9 februari, 2007 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Never fuckin' mind Redigerad 9 februari, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Är digipack-skivor djävulens påfund eller är dom bara gjorda för att vara omöjliga att sätta ner i cd-ställ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vad är farligast - alkohol eller hasch? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vad är farligast - alkohol eller hasch? Alkohol, alla kategorier. Men för all del, "dödsdrogen" är inte farlig för det. Men inte i närheten av alkoholens dödliga verkan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Alkohol, alla kategorier. Men för all del, "dödsdrogen" är inte Ofarlig för det. Men inte i närheten av alkoholens dödliga verkan. Redigerad 9 februari, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Alkohol, alla kategorier. Men för all del, "dödsdrogen" är inte farlig för det. Men inte i närheten av alkoholens dödliga verkan. Tack för svaret. På vilket sätt skadar hasch en, och på vilket sätt är det farligare? Skulle vara intressant att veta, då jag har hört både att hasch är farligare än alkohol och motsatsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Hur skriver man med svart över texten som spoiler varning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Hur skriver man med svart över texten som spoiler varning? [spoiler]Hej hej[/spoiler] Hej hej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tack för svaret. På vilket sätt skadar hasch en, och på vilket sätt är det farligare? Skulle vara intressant att veta, då jag har hört både att hasch är farligare än alkohol och motsatsen. Alkoholen förstör dina organ, och skadar hjärnan varje gång du dricker. Överdosering kan leda till döden, och en överdos är inte allt för mycket alkohol. Hasch primära skada är väl på lungorna och andningen, då du får rök i dom. Du kan i vissa fall få försämrat minne och bli aningen dummare, detta försvinner ju dock efter att THC'n försvinner, vilket inte alkoholen gör. Dricker du så skadar du dina organ, and thats it. Söndersupen lever är vanligt hos alkoholister, och det är inget som kan lagas med att sluta dricka. Röker du på kan du bli aningen dummare, som sitter i i högst ett par dagar, oftast bara en stund efter att ett rus har lagt sig. Och du, ja just du där som precis tänkte quota mig och säga att jag inte ska sprida drog propaganda säger jag bara en sak. Ge mig uppgifter på en enda sak som är farligare med Cannabis än vad alkohol är. 'Nuff said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 [spoiler]Hej hej[/spoiler] Hej hej nu kom ja på det man tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 är det olagligt att ladda ner sin egen musik? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) är det olagligt att ladda ner sin egen musik? Det är olagligt att ladda ner upphovsskyddad musik utan upphovsmannens tillstånd, så nej. Redigerad 9 februari, 2007 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Alkoholen förstör dina organ, och skadar hjärnan varje gång du dricker. Överdosering kan leda till döden, och en överdos är inte allt för mycket alkohol. Hasch primära skada är väl på lungorna och andningen, då du får rök i dom. Du kan i vissa fall få försämrat minne och bli aningen dummare, detta försvinner ju dock efter att THC'n försvinner, vilket inte alkoholen gör. Dricker du så skadar du dina organ, and thats it. Söndersupen lever är vanligt hos alkoholister, och det är inget som kan lagas med att sluta dricka. Röker du på kan du bli aningen dummare, som sitter i i högst ett par dagar, oftast bara en stund efter att ett rus har lagt sig. Och du, ja just du där som precis tänkte quota mig och säga att jag inte ska sprida drog propaganda säger jag bara en sak. Ge mig uppgifter på en enda sak som är farligare med Cannabis än vad alkohol är. 'Nuff said. Alright. Det jag hörde: Eftersom THC är fettlösligt så lagras det i hjärnan, och stannar i flera månader innan fettet har förbränts. Redigerad 10 februari, 2007 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts