Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför blir tjejer som har u-ringade tröjor arga om man glor på deras bröst? :)

Like, why do you dress like that if you don't want me to look?

Om hon tycker att du är okej så säger hon antagligen bara så för att hon förväntas göra det, egentligen bryr dom sig väl knappast jättemycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför blir tjejer som har u-ringade tröjor arga om man glor på deras bröst? :)

För att du bryter mot vad man inom sociologin brukar kalla sociala normer, dvs. du bryter mot allmänna, oskrivna (ev omedvetna) regler vad gäller social interaktion och mot vad som anses vara accepterat.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är uppdelat i två steg.

1. Hon blottar jättemycket hud för att få uppmärksamhet.

2. När du kollar på den blottade huden så såger hon någonting om det, för att åkalla andras uppmärksamhet.

..och sen går det ju runt så i en cirkel, eftersom de som kommer fram också kommer kolla.. o.s.v.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför blir tjejer som har u-ringade tröjor arga om man glor på deras bröst? :rolleyes:

Jag valde att ställa frågan till en av mina tjejkompisar, och fick följande svar:

Haha, fråga inte mig, jag blir aldrig sur.

Jag har stora och jag vill bara framhäva dom,men Lite irriterande är det ju om de kollat mer än 10 minuter,För då kan de väl inte vara intressanta längre, eller? x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag valde att ställa frågan till en av mina tjejkompisar, och fick följande svar:

Haha, fråga inte mig, jag blir aldrig sur.

Jag har stora och jag vill bara framhäva dom,men Lite irriterande är det ju om de kollat mer än 10 minuter,För då kan de väl inte vara intressanta längre, eller? x)

Det tycker jag var kloka ord av henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är uppdelat i två steg.

1. Hon blottar jättemycket hud för att få uppmärksamhet.

2. När du kollar på den blottade huden så såger hon någonting om det, för att åkalla andras uppmärksamhet.

..och sen går det ju runt så i en cirkel, eftersom de som kommer fram också kommer kolla.. o.s.v.

:rolleyes:

"Iiih, vad glor du på?!"

*en stor bystälskandes zombiesamling samlas runt flickan*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig ens sett att det finns webbtv, var? :rolleyes:

Om du har ett konto kanske du har råkat tagit bort den, den finns under Nya block > Underhållning.

Om du inte har ett konto så sparas ändå inställningar på dina cookies så om du tagit bort den någon gång så kan den vara borta även fast du inte har ett konto.

Annars är den där SiXxe visade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har ett konto kanske du har råkat tagit bort den, den finns under Nya block > Underhållning.

Om du inte har ett konto så sparas ändå inställningar på dina cookies så om du tagit bort den någon gång så kan den vara borta även fast du inte har ett konto.

Annars är den där SiXxe visade.

Lol, Inget av personnumren jag skriver funkar, även om jag skriver dom rätt? wtf är det där? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...