aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag skulle vilja veta vart jag kan hitta en sida där man kan få veta hur mycket (t.ex) 400 SEK är i Euro osv... Alltså nån sida som man kan veta hur mycket svenska kronor är i Euro eller dollar osv.. Du kan skriva tex "400SEK in euro" på google. 400 Swedish kronor = 44.1316108 Euro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag skulle vilja veta vart jag kan hitta en sida där man kan få veta hur mycket (t.ex) 400 SEK är i Euro osv... Alltså nån sida som man kan veta hur mycket svenska kronor är i Euro eller dollar osv.. Finansportalen.se brukar jag använda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Gummiboll. Uppenbarligen vet ingen här det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag skulle vilja veta vart jag kan hitta en sida där man kan få veta hur mycket (t.ex) 400 SEK är i Euro osv... Alltså nån sida som man kan veta hur mycket svenska kronor är i Euro eller dollar osv.. Om du kör Firefox kan du använda tillägget ViewMyCurrency, som konverterar valutor direkt på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Måste en planet vara rund? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Måste en planet vara rund? Jepp. För att klassas som planet måste den ha tillräckligt stor massa för att bilda ett klot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jepp. För att klassas som planet måste den ha tillräckligt stor massa för att bilda ett klot. Men kan den inte ha tillräckligt stor massa utan att vara klotformad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 När släpps spelet "Free Running" i Sverige? Vet dock inte om det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Men kan den inte ha tillräckligt stor massa utan att vara klotformad? Nope, i och med att det blir större dragningskraft när det är större massa, kommer allting dras innåt mot planetens mitt, och det innebär att den börjar ta form som ett klot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hur många ska kolla Superbowl ? Själv ska jag och en kompis glo hela matchen, halv fem slutar den. Kommer dö imorgon i skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hur många ska kolla Superbowl ? Själv ska jag och en kompis glo hela matchen, halv fem slutar den. Kommer dö imorgon i skolan Vilken rolig kanal går den på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vilken rolig kanal går den på? Kanal 6! Dom som inte hejar på Colts blir jag ledsen på, Peyton har en bra chans att göra historia nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kanal 6! Dom som inte hejar på Colts blir jag ledsen på, Peyton har en bra chans att göra historia nu! Ajdå, den har jag ju inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Nope, i och med att det blir större dragningskraft när det är större massa, kommer allting dras innåt mot planetens mitt, och det innebär att den börjar ta form som ett klot. Vår planet är inte helt klotformad. Men man är lättare vid ekvatorn än vad man är vid nordpolen(eller är det tvärt om? ). Redigerad 5 februari, 2007 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vår planet är inte helt klotformad. Men man är lättare vid ekvatorn än vad man är vid nordpolen(eller är det tvärt om? ). Nej, men det behöver ju inte vara 100% rund, huvudsaken är att den är klotformig. The_KeeperBoy menade nog helt andra former. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vadfan säger dom efter 'Napalm på Östermalm, Napalm på Södermalm..' i refrängen? :S http://www.myspace.com/hetshts Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vadfan säger dom efter 'Napalm på Östermalm, Napalm på Södermalm..' i refrängen? :S http://www.myspace.com/hetshts Det......var en riktig bra fråga....går ju inte å höra ett ord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vilka knappar ska man trycka in för att få fram ett gulligt litet Copyright-c, eller ett registrerat varumärke-r ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vadfan säger dom efter 'Napalm på Östermalm, Napalm på Södermalm..' i refrängen? :S http://www.myspace.com/hetshts På andra sidan gatan... Så långt hör jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Vilka knappar ska man trycka in för att få fram ett gulligt litet Copyright-c, eller ett registrerat varumärke-r ? © - ALT-0169 ® - ALT-0174 ( c ) här på forumet. (utan mellanrum) ( r ) här på forumet. (utan mellanrum) ® © Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts