Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag står just nu inför ett skit svårt val, mellan liv å död..

Det är så att jag ska koka ihop min egen mat,

å jag hade tänkt äta lövbiff, men det är så att lövbiffarn var inlindade i folié å djuptfrysta å allt är en stor sörja,

folién är alltså fast fryst i lövbiffarna,

så.. hur fan ska jag tina upp dem så jag sedan kan tillaga dem?

Jag måste ju trots allt äta mat annars lär jag dö..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Levern har jag för mig.

Det hade jag också för mig, och mycket riktigt var det ju så. :)

Jag står just nu inför ett skit svårt val, mellan liv å död..

Det är så att jag ska koka ihop min egen mat,

å jag hade tänkt äta lövbiff, men det är så att lövbiffarn var inlindade i folié å djuptfrysta å allt är en stor sörja,

folién är alltså fast fryst i lövbiffarna,

så.. hur fan ska jag tina upp dem så jag sedan kan tillaga dem?

Jag måste ju trots allt äta mat annars lär jag dö..

Du kan ju inte micra sörjan eftersom det innehåller metall, så jag föreslår att du lägger hela stycket i diskhon/en bunke med varmt vatten i. Snart tinar isen och du kan ta bort de bitar du vill ha. Sen försöker du skaka av överflödigt vatten och sen fryser du in resten igen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu råkar det vara så att jag har kommit på att mitt hår är lite rörigt.

Säg något bra ställe här i hufvudstaden som vet vad dom gör och gärna tar lite egna initiativ. Det behöver inte kosta fyratusen riksdaler heller och dom får gärna vara lite moderna och trendiga.

Var?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu råkar det vara så att jag har kommit på att mitt hår är lite rörigt.

Säg något bra ställe här i hufvudstaden som vet vad dom gör och gärna tar lite egna initiativ. Det behöver inte kosta fyratusen riksdaler heller och dom får gärna vara lite moderna och trendiga.

Var?

Mohameds drop-in, T-Bana Tensta, alla frisyrer 80:- :)

Nej då, men om du har vägarna förbi Globen Shopping så ligger det en skitbra salong mittemot skivaffären, kommer inte ihåg vad den heter, jag brukar gå till den, aldrig missnöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mohameds drop-in, T-Bana Tensta, alla frisyrer 80:- :)

Nej då, men om du har vägarna förbi Globen Shopping så ligger det en skitbra salong mittemot skivaffären, kommer inte ihåg vad den heter, jag brukar gå till den, aldrig missnöjd.

Vad kostar en herrklippning? :)

Skärholmens Klippotek är grymt bra, men då är det frågan om du vill åka ut till Skärholmen eller inte (förutsatt att du bor en bit ifrån). En herrklippning kostar 285:- men du blir aldrig missnöjd. Jag har i alla fall inte blivit det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...