Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Är ni inte klara med A än?

Vi började med matte efter jullovet. Alltså har vi bara haft det några veckor.

Sen är det inte obligatoriskt för oss i Interaktiv Media att läsa Matte B heller. Vet inte om jag ska välja till det eller inte. Matte är ett ämne jag har lite svårt med, men samtidigt är det bra att läsa minst B också. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en laptop-tangent, låt oss säga P, har flugit iväg i all hast utav en knasig anledning, går det någonsin att få tillbaka den d å? Och hur då i sådannafall?

:shifty:

Om du har tur och ber snällt skickar kanske företaget en ny ersättningsknapp, annars får du snatta en/leta upp en skrotad laptop och se om den passar, borde mer eller mindre vara samma standard på själva fästningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om själva tangenten är kvar så ska det bara vara att placera den på rätt plats och trycka till, har själv tagit bort alla någon gång för att rensa under (OBS! Starka scener, rekommenderas inte!).

Haha, jo, jag vet att det är mer creepy än man kan tänka sig. Alla som läser detta, vänd upp och ner på era tangentbord och skaka tills inget längre kommer ut. Det är en skrämmande samling DNA-prover som kommer ut! icon8_700622_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har tur och ber snällt skickar kanske företaget en ny ersättningsknapp, annars får du snatta en/leta upp en skrotad laptop och se om den passar, borde mer eller mindre vara samma standard på själva fästningen.

Om vi säger att F10 råkade hoppa iväg en vacker dag (laptop) och även standard-fästet gick sönder, och gummit under helt plötsligt verkar ha tagit helt slut. Plus att ingenting händer när jag trycker på F10, även fast den gjorde det ett litet tag efter att den hoppat dän. Vad säger de då när jag ringer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...