ZalCiNoWa Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Matte A är mycket repetition ifrån högstadiet, även början av Matte B är ifrån högstadiet lite. Okej, jag antog bara att matte a skulle vara svårare än min högstadiematte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Helt säker på att det är matte a? vi håller på med ungefär samma saker, jag går i åttan. Omagad! Då var du 9 när du registrerade dig på GTAsajten (eller har jag räknat rätt? ) --- Varför får man "stötar" när man tar på en TV ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Helt säker på att det är matte a? vi håller på med ungefär samma saker, jag går i åttan. Haha, ja, jag är säker på det. Går första året på gymnasiet, så det borde vara matte a. Och som simpa skrev, så är det mkt repetition från högstadiet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Haha, ja, jag är säker på det. Går första året på gymnasiet, så det borde vara matte a. Och som simpa skrev, så är det mkt repetition från högstadiet. Är ni inte klara med A än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Matte A är mycket repetition ifrån högstadiet, även början av Matte B är ifrån högstadiet lite. Jag har t.o.m räknat ut dom första sidorna i Matte A (min klasskompis har en sån ps. jag går i 8:an ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Är ni inte klara med A än? Vi började med matte efter jullovet. Alltså har vi bara haft det några veckor. Sen är det inte obligatoriskt för oss i Interaktiv Media att läsa Matte B heller. Vet inte om jag ska välja till det eller inte. Matte är ett ämne jag har lite svårt med, men samtidigt är det bra att läsa minst B också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Om en laptop-tangent, låt oss säga P, har flugit iväg i all hast utav en knasig anledning, går det någonsin att få tillbaka den d å? Och hur då i sådannafall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Red: Glöm det..Fattade totalt fel Redigerad 2 februari, 2007 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Om en laptop-tangent, låt oss säga P, har flugit iväg i all hast utav en knasig anledning, går det någonsin att få tillbaka den d å? Och hur då i sådannafall? Om du har tur och ber snällt skickar kanske företaget en ny ersättningsknapp, annars får du snatta en/leta upp en skrotad laptop och se om den passar, borde mer eller mindre vara samma standard på själva fästningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Men allting är som det ska, P-et bara ploppade dän och nu kan jag inte få den att sätta sig fast igen. Inget är altså trasigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Om själva tangenten är kvar så ska det bara vara att placera den på rätt plats och trycka till, har själv tagit bort alla någon gång för att rensa under (OBS! Starka scener, rekommenderas inte!). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Om själva tangenten är kvar så ska det bara vara att placera den på rätt plats och trycka till, har själv tagit bort alla någon gång för att rensa under (OBS! Starka scener, rekommenderas inte!). Haha, jo, jag vet att det är mer creepy än man kan tänka sig. Alla som läser detta, vänd upp och ner på era tangentbord och skaka tills inget längre kommer ut. Det är en skrämmande samling DNA-prover som kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Om själva tangenten är kvar så ska det bara vara att placera den på rätt plats och trycka till, har själv tagit bort alla någon gång för att rensa under (OBS! Starka scener, rekommenderas inte!).PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP = lagad nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha, jo, jag vet att det är mer creepy än man kan tänka sig. Alla som läser detta, vänd upp och ner på era tangentbord och skaka tills inget längre kommer ut. Det är en skrämmande samling DNA-prover som kommer ut! Ja, jäklar du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Ja, jäklar du. Tvättar inte du händerna efter att du skitit? Redigerad 3 februari, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tvättar inte du händerna efter att du skitit? Jo, men...men....det blir sådär iaf. :'( ------------- Vilket är det största organet i kroppen? Om man t.ex. skulle dra ut det på längden/bredden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Huden är det största organet. http://sv.wikipedia.org/wiki/Hud Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Bwahahahaha, seriöst? Ja. Är ni inte klara med A än? Jag är inte heller klar med A än, och ändå så läser jag Naturmatte. Tror dom flesta gör matte A i hela ettan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Om du har tur och ber snällt skickar kanske företaget en ny ersättningsknapp, annars får du snatta en/leta upp en skrotad laptop och se om den passar, borde mer eller mindre vara samma standard på själva fästningen. Om vi säger att F10 råkade hoppa iväg en vacker dag (laptop) och även standard-fästet gick sönder, och gummit under helt plötsligt verkar ha tagit helt slut. Plus att ingenting händer när jag trycker på F10, även fast den gjorde det ett litet tag efter att den hoppat dän. Vad säger de då när jag ringer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Huden är det största organet. http://sv.wikipedia.org/wiki/Hud Jo, det förstås. Men invärtes då? Vilket organ/del i kroppen är störst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts