jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Haha, ja... jag kan börja och luft trumma/basa/gitarra till låtar och vara helt inne i dom :"> menar inte bara typ klappa lite med ett finger på knät utan... som en riktig vilde.. och köra alla fills och allt sånt Ja det är klart. När Freebird sätts på får jag asont i armen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan man bara kopiera biladressen till ägget och klistra in i sin sig? Eller måsta man hämta det på någon sida. I så fall vilken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan man bara kopiera biladressen till ägget och klistra in i sin sig? Eller måsta man hämta det på någon sida. I så fall vilken? Testa den här sidan. http://www.pickle-green.com/egraphics/main.php?id=eggs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Testa den här sidan. http://www.pickle-green.com/egraphics/main.php?id=eggs Ok, tack! Edit: Så, nu har jag också ett ägg... God natt. Redigerad 26 februari, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag behöver inget ägg. Jag har ju min kebab-smiley Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Fel tråd! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36134 Där kan du fråga. Här pratar man m sin vardag, och vad man har gjort, ingenting annat! För säkerhetsskul frågar jag här: Edit: CurunirOfValinor: Är det OK om jag härmar dig med strecken ? Vilka streck? Redigerad 26 februari, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 För säkerhetsskul frågar jag här: Vilka streck? Du hade ju kunnat fråga där så länge du skrev något om din vardag också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Kort och kanske onödig fråga men undrar: Vem är detta? Går inte att klicka på "hans" namn. Går inte att få fram info. om "honom" osv... http://img137.imageshack.us/img137/5596/bild1px.png Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kort och kanske onödig fråga men undrar: Vem är detta? Går inte att klicka på "hans" namn. Går inte att få fram info. om "honom" osv... http://img137.imageshack.us/img137/5596/bild1px.png 1 + 1 = 2. Google + bot = GoogleBot. Det är helt enkelt en Bot från Google som skannar forumet efter inlägg som du sedan kan söka efter på Googles sökmotor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad "Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?" Jag har själv testat nu, jag lade in en kamera i kylskåpet tro de eller det slocknade det gjorde iofs kameran också *skoja* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad "Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?" Jag har själv testat nu, jag lade in en kamera i kylskåpet tro de eller det slocknade det gjorde iofs kameran också *skoja* Haha ja det är ju en knapp som trycks in så det släcks när man stäcker sen nar man öppnar så lyser det precis som på en bildörr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad "Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?" Den är ganska lätt att få svar på. Den mer klassiska fågan "Hörs det något när ett träd faller om ingen är där för att höra" är något som jag däremot skulle vilja ha svar på... StellHell: Tack. Misstänkte att det var någon form av bot men var inte säker. Så den grejen går bara in lite då och då och kopierar inlägg lite så där slumpmässigt?! Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Den är ganska lätt att få svar på. Den mer klassiska fågan "Hörs det något när ett träd faller om ingen är där för att höra" är något som jag däremot skulle vilja ha svar på... StellHell: Tack. Misstänkte att det var någon form av bot men var inte säker. Så den grejen går bara in lite då och då och kopierar inlägg lite så där slumpmässigt?! Här kanske det finns några svar. Jag undrade också det en gång i tiden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=googlebot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Här kanske det finns några svar. Jag undrade också det en gång i tiden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=googlebot Ah, Siana. Du är som mig, letar efter saningen... Jag känner samhörighet. Visste att vi var ämnade för varandra. Du hjälpte mig finna saningen, Tack. Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad "Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?" "Om man klättrar in i ett kylskåp, för att se om den lilla lampan slocknar. Hur vet man då om det lyser i köket?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Den är ganska lätt att få svar på. Den mer klassiska fågan "Hörs det något när ett träd faller om ingen är där för att höra" är något som jag däremot skulle vilja ha svar på... Wai ahead of you, boi. Ah... gammal tråd. Mmm MINNEN! *Mysa* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ah, Siana. Du är som mig, letar efter saningen... Jag känner samhörighet. Visste att vi var ämnade för varandra. Du hjälpte mig finna saningen, Tack. Oj. Det var mer än förväntat. Ska vi gifta oss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Wai ahead of you, boi. Ah... gammal tråd. Mmm MINNEN! *Mysa* Hehe intressant, det trodde jag inte att det fanns en tråd om. Ännu mindre att den var skapad av dig. För trött ikväll men ska grundligt läsa igenom den imorgon. tackar Topp3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad "Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?" Jag har själv testat nu, jag lade in en kamera i kylskåpet tro de eller det slocknade det gjorde iofs kameran också *skoja* Man behöver ingen kamera, det är bara att trycka ögat mot springan och en cm innan dörren är stängd ser man att lampan slocknar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Och hur vet man att lampan inte tänds när den är helt stängd då!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts