felshoe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Finns det någon sida där man kan köpa olika länders flaggor ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Finns det någon sida där man kan köpa olika länders flaggor ? Vilken flagga är du ute efter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad är det för fel på förstasidan i CS-tråden? Alla inlägg från första verisionen av forumet fungerar inte i FF, därimot fungerar det i IE. Antagligen för det mesta var kodat för IE, då FF inte var så stort som det är idag. Iaf mina $.02 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vad heter öppningen på både 1l mjölk och 1.5l mjölk.. jag kallar det för flärp... "stäng flärpen". Har den ett annat ord eller ska jag skicka in ordet flärp till SVA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Om dom är olagliga eller inte visste jag inget om, så jag ber om ursäkt. Det här var någonting som jag alltid velat veta men aldrig vågar fråga, därför tog jag den här tråden. Jag tror jag skapat en tråd om det, och man kom väl aldrig riktigt fram till om de var olagliga eller inte. Jag tror inte ens lagboken har formulerat tillräckligt bra för att bestämma det. Ifall jag ägde en SNES skulle jag utan tvekan tanka roms till de spel jag köpt, men jag kan väl inte rekommendera dig att göra det pga. forumregler. Vad heter öppningen på både 1l mjölk och 1.5l mjölk.. jag kallar det för flärp... "stäng flärpen". Har den ett annat ord eller ska jag skicka in ordet flärp till SVA Flärp har jag alltid sagt, tror jag. Men det är inte särskilt ofta jag snackar öppningar på mjölkpaket, direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men du menar iaf att du använder det. skönt att höra att man inte är ensamm... blir alltid så dumförklarad när jag säger det... men visst måste flärpen vara stängd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men du menar iaf att du använder det. skönt att höra att man inte är ensamm... blir alltid så dumförklarad när jag säger det... men visst måste flärpen vara stängd Fast vi har inte så muppigt höga paket med en "romb" till öppning. Vi kör med såna här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Står det inte flik på mjölkpaketena? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns det någon sida där man kan köpa olika länders flaggor ? http://www.flagga.com/ >webshop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Du menar att du blir snurrig och synen försvinner nästan helt för att sedan sakta återkomma?! Det händer ibland om man tex reser sig snabbt. Speciellt om du har tagit djupa andetag precis innan. Eller vid en djup gäspning. Beror, tror jag, på att hjärnan inte får tillräckligt med syre under en liten stund. Eller så var det att blodet försvinner från huvudet för snabbt. Har hänt mig med vid ett par tillfällen. Tackar... Då vet jag det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur utalar man Danzig? Är det Dansich eller är det Dansig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Hur utalar man Danzig? Är det Dansich eller är det Dansig? Är det tyska? Isåfall uttalas det typ "Dantsisch" Ganska "hårt" D med. Redigerad 22 januari, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns det någon sida där man kan läsa alla matematiska ord och deras betydelse? T.ex: Addition, subthraktion, faktor, osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Addition är plus.... subthraktion är minus multiplikation är gånger divition är delat med.... hjälpt dig med fyra ord..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Addition är plus.... subthraktion är minus multiplikation är gånger divition är delat med.... hjälpt dig med fyra ord..... Jo, det vet jag. Men nu är det lite mer också. Tex: Faktor + faktor = ... Sånna ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jo, det vet jag. Men nu är det lite mer också. Tex: Faktor + faktor = ... Sånna ord. Typ..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Fast vi har inte så muppigt höga paket med en "romb" till öppning. Vi kör med såna här. Vaddå kult känsla jag fick när jag såg den andra bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Varför är "huvudsidan" nere? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Varför är "huvudsidan" nere? Läs hultans topic i forumänndringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Skäms lite över att fråga detta men om jag inte frågar får jag aldrig reda på det. Det gäller trumstockar, varför heter de "5A", "5B", "7A" o.s.v.? Antar antar att det har med hårdhet och så att göra men kan någon förklara lite närmare? Redigerad 23 januari, 2007 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts