kicken Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vem är egentligen Visa?! Har sett personen mer och mer den senaste tiden. Vad heter han/hon och var har han/hon fått sitt nick ifrån? Det är en rellativt gammal medlem som har postat i snitt 3 post/månaden. Är det någon som egentligen känner den här personen? Får hoppas att någon väljer personen för en intervju. Det är väl bara och adda han på msn och fråga om du är så nyfiken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Det är väl bara och adda han på msn och fråga om du är så nyfiken Naa, jag är så blyg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vem är egentligen Visa?! Har sett personen mer och mer den senaste tiden. Vad heter han/hon och var har han/hon fått sitt nick ifrån? Det är en rellativt gammal medlem som har postat i snitt 3 post/månaden. Är det någon som egentligen känner den här personen? Får hoppas att någon väljer personen för en intervju. Om jag kommer ihåg rätt så skrev han i en gammal tråd att hans familj ofta betalade saker med visa och därför hade hans polare börjat kalla honom det. Ett PM kan du ju iaf skicka om du inte vill fråga på msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Naa, jag är så blyg. Då är det väl bara att PM:a Det är väl inte så farligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) En sak undrar jag, i Nya Medlemmar(regler) står det: "Allt ni postar tillhör oss. Ni kan alltså inte begära copyright på det som ni har skrivit eller uploadat." och sen i slutet står det: "© Stellan Pettersson a.k.a StellHell 2004 " Nu kommer frågan, hur ska han kunna begära copyright på det om allt man postar här egentligen bara tillhör Hultenius då det är han som äger forumet? Redigerad 21 januari, 2007 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det där är från den gamla "NYA MEDLEMMAR!" från 2002, som jag gjorde om lite i 2004. I den topicen fanns inte reglerna, och jag skrev dit © för att ingen annan medlem skulle få för sig att sno något till sitt egna forum, som var väldigt vanligt på den tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det där är från den gamla "NYA MEDLEMMAR!" från 2002, som jag gjorde om lite i 2004. I den topicen fanns inte reglerna, och jag skrev dit © för att ingen annan medlem skulle få för sig att sno något till sitt egna forum, som var väldigt vanligt på den tiden. Okej, men det står fortfarande att man inte kan begära Copyright på sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hela min kropp slappnade precis av utan att jag kunde kontrollera det själv. Jag ryste i hela kroppen och allt blev gradvis mörkare. Allt hände så snabbt och jag undrar vad fan som igentligen hände... (om jag svimmade snabbt eller så) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hela min kropp slappnade precis av utan att jag kunde kontrollera det själv. Jag ryste i hela kroppen och allt blev gradvis mörkare. Allt hände så snabbt och jag undrar vad fan som igentligen hände... (om jag svimmade snabbt eller så) Du menar att du blir snurrig och synen försvinner nästan helt för att sedan sakta återkomma?! Det händer ibland om man tex reser sig snabbt. Speciellt om du har tagit djupa andetag precis innan. Eller vid en djup gäspning. Beror, tror jag, på att hjärnan inte får tillräckligt med syre under en liten stund. Eller så var det att blodet försvinner från huvudet för snabbt. Har hänt mig med vid ett par tillfällen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Du menar att du blir snurrig och synen försvinner nästan helt för att sedan sakta återkomma?! Sånt hatar jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sånt hatar jag! Jag tycker det är skönt Fast efteråt får jag jämt en hejdundrandes huvudvärk i ett par sekunder. Det är mindre skönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Du menar att du blir snurrig och synen försvinner nästan helt för att sedan sakta återkomma?! Kallas även "Blodtrycksfall", har jag för mig. Hände mig en gång så grovt att jag svimmade, och föll raklång i golvet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad är det för fel på förstasidan i CS-tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad är det för fel på förstasidan i CS-tråden? Det ser ut så i de flesta gamla trådar. Någon får väldigt gärna förklara varför, jag har velat veta det länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur många kalorier bränner man när man har sex ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad betyder afk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Away From Keyboard. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad betyder afk? Away From Keyboard. @ felshoe: Beror väl på hur länge man håller på.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur många kalorier bränner man när man har sex ? Denna sida har svaret - Tryck på 'Dagliga aktiviteter'. Vad betyder afk? Ibland även "A Free Kill", men oftast, som de ovanstående sade, "Away From Keyboard". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Mr_Dufus: vad är "smätta"? Svar: där jag kommer ifrån säger vi... eller iallafall jag att man smätter iväg saker när man skjuter iväg saker med hjälp av pekfingret och tummen...... man spänner pekfingert mot tummen till det blir så stort tryck att föremålet (bit papper eller en snus) flyger iväg av rekylen..... så jag tänkte tvärt om.. man lägger snusen på tumnageln och skjuter upp snusen från höften.... roligt att se en snus flyga upp under bordet rätt in på plats under läppen. hoppas du nöjer dig med det svaret och börjar smätta snus runt om kring... akta så du inte träffar rosa kaniner i alien dräkter bara..... läskig syn det som händer då Glad påsk på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts