santek Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Eller i munen .Har jag hört iaf. Möjligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Så din tankegång var alltså. Hm tigerraket, den kan jag öppna med ett stämjärn eller vänta jag gör som alla emos och skadar mig lite, knivar är ju lite mesigt, stämjärn orginellt. Akta dig för sågen föresten, eventuella avsågade kroppsdelar skall läggas på is så är det större chans att sy fast dem. Sure.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om, ehm... om man ska ta en fika med en tjej på stan, men man inte dricker kaffe, vad dricker man då? Att sitta med en läsk ser ju så barnsligt ut... Skulle vilja ha lite tips, faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Om, ehm... om man ska ta en fika med en tjej på stan, men man inte dricker kaffe, vad dricker man då? Att sitta med en läsk ser ju så barnsligt ut... Skulle vilja ha lite tips, faktiskt Det är då aldrig barnsligt att dricka läsk. Dock ser man mycket mognare ut med en flaska mineralvatten i handen. Redigerad 18 januari, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om, ehm... om man ska ta en fika med en tjej på stan, men man inte dricker kaffe, vad dricker man då? Att sitta med en läsk ser ju så barnsligt ut... Skulle vilja ha lite tips, faktiskt Te? Ta islatte eller något annars, det är ganska så utspätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om, ehm... om man ska ta en fika med en tjej på stan, men man inte dricker kaffe, vad dricker man då? Att sitta med en läsk ser ju så barnsligt ut... Skulle vilja ha lite tips, faktiskt Varm choklad ! På avstånd ser inte en jaevel skillnad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Varm choklad ! På avstånd ser inte en jaevel skillnad Inte dumt, inte dumt alls... och om hon ändå undrar kan man ju förstås skylla på det kalla vädret... Hmm, det låter faktiskt riktigt bra! Tack så mycket, nu har jag en sak mindre att oroa mig för! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Inte dumt, inte dumt alls... och om hon ändå undrar kan man ju förstås skylla på det kalla vädret... Hmm, det låter faktiskt riktigt bra! Tack så mycket, nu har jag en sak mindre att oroa mig för! Tänk om det plötsligt blir 10+ då? ------- Bra sätt för att få bort finnar? Stioxyl verkar inte fungera så bra för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om, ehm... om man ska ta en fika med en tjej på stan, men man inte dricker kaffe, vad dricker man då? Att sitta med en läsk ser ju så barnsligt ut... Skulle vilja ha lite tips, faktiskt Lär dig dricka kaffe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Bra sätt för att få bort finnar? Stioxyl verkar inte fungera så bra för mig. Tvätta ENDAST med vatten och använd separat handduk för ansiktet, fungerade för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Mja, precis det är väll bara att dricka? Det finns betydligt värre saker att dricka Lär dig dricka kaffe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Tvätta ENDAST med vatten och använd separat handduk för ansiktet, fungerade för mig. Okej, får prova det ett tag framöver då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Lär dig dricka kaffe. the only way. Om du vill öka intrycket att du inte e barnslig.... lär dig att smätta upp en snus från höften.... Jag hade avgudat den som kunde göra det. Redigerad 19 januari, 2007 av Mr_Dufus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Bra sätt för att få bort finnar? Stioxyl verkar inte fungera så bra för mig. Sola solarium! UV-ljus torkar ut huden och gör så att finnar försvinner. Mr_Dufus: vad är "smätta"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag vill ringa till mobilnumret 0768141487 från utlandet. Exakt hur ska jag skriva in utlandskoder och allt annat!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag vill ringa till mobilnumret 0768141487 från utlandet. Exakt hur ska jag skriva in utlandskoder och allt annat!? Tror det enda du behöver skriva in är +46 innan numret och ta bort 07. Du ska alltså slå: +4668141487 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tror det enda du behöver skriva in är +46 innan numret och ta bort 07. Du ska alltså slå: +4668141487 Blir det inte (+46)0046768141487 Man tar väl bara bort första siffran? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Blir det inte (+46)0046768141487 Man tar väl bara bort första siffran? Korrekt. +46<bort med nollan><nummer> +46768141487 Och + är ju som sagt 00, så det hela blir som du skrivigt 0046768141487 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Blir det inte (+46)0046768141487 Man tar väl bara bort första siffran? Det kan man enkelt prova genom att skicka sms till sig själv. *provar* Jo, du har rätt. Det är bara första siffran som tas bort. +46768141487 blir det. Damn you, stellan. Men det går väl både med +46 och 00? Redigerad 19 januari, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det kan man enkelt prova genom att skicka sms till sig själv. *provar* Jo, du har rätt. Det är bara första siffran som tas bort. +46768141487 blir det. Damn you, stellan. Men det går väl både med +46 och 00? "00" är landskoden. Liksom; +<Landskod>Nummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts