luddee Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kommer mitt ATI Radeon X1900 XT 512mb stödja DirectX 10? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kommer mitt ATI Radeon X1900 XT 512mb stödja DirectX 10? Dom enda korten idag som officiellt stöder DX10 är Geforce 8800GTX/GTS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Dom enda korten idag som officiellt stöder DX10 är Geforce 8800GTX/GTS. FUCK En fråga till; Ni vet mr_tobbes tråd där man skulle bedöma hur "känd" en person var på forumet, jag hann aldrig posta där, så: Hur känd är jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hur känd är jag? Tyyyyyyyyyyyyyp... ...5/10. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vad är det för "streck" vi har i munnen bakom framtänderna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Vad är det för "streck" vi har i munnen bakom framtänderna? I gommen? Ja, veck, kanske? Hur känd är jag då? Trevlighet, hjälpsamhet, kändisstatus? Redigerad 14 januari, 2007 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hur känd är jag då? Trevlighet, hjälpsamhet, kändisstatus? Dryg, jobbig, ivägen. Nah, väldigt hjälpsam och trevlig. Sedan... Känd.. för 100 pers? Alla känner väl igen alla mer eller mindre. Gör åtminstonde jag. Har ju sett alla. Dont waste your time on wasting... Åh.. Så kass.... Verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Men, jag vill med veta hur "känd" jag är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Den tråden blev låst för att det blev för spammigt när alla ska hålla på, så fortsätt inte här eller någon annanstans. Ni är alla superkändisar här på GTAsajten, det finns ingen som inte älskar er yada yada yada. Hrm, vad betyder "hedde"? Det är något norrländskt, mer vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Den tråden blev låst för att det blev för spammigt när alla ska hålla på, så fortsätt inte här eller någon annanstans. Ni är alla superkändisar här på GTAsajten, det finns ingen som inte älskar er yada yada yada. Hrm, vad betyder "hedde"? Det är något norrländskt, mer vet jag inte. Min norrländska kompis gav det här exemplet: "Var hedde du kniven = Var la du kniven" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Min norrländska kompis gav det här exemplet: "Var hedde du kniven = Var la du kniven" Bah, norrlänningar alltså... bara renar och hembrända skotrar överallt. Tack så mycket, trodde jag blev förolämpad först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 När och varför blev "hora" ett skällsord? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 När och varför blev "hora" ett skällsord? ^^ "You say that like it´s a bad thing" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kan man se hur många posts man har i varje forum del? (man kan ju se vilken man har mest i men jag vill se alla jag postat i) Nu när jag ändra i min post så skrev jag ditt en ny bokstav och då försvan mellanrummet och detta har hänt för mig på (w)ord förrut, hur stänger man av det? Vilken medlem har haft högst Post per day någonsin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kan man se hur många posts man har i varje forum del? (man kan ju se vilken man har mest i men jag vill se alla jag postat i) Nu när jag ändra i min post så skrev jag ditt en ny bokstav och då försvan mellanrummet och detta har hänt för mig på (w)ord förrut, hur stänger man av det? Vilken medlem har haft högst Post per day någonsin? Tryck på ditt namn: Most active in Spel ( 1287 posts / 68% of this member's active posts ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vilken medlem har haft högst Post per day någonsin? Tror det var Kebab med hans 100 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tryck på ditt namn: Most active in Spel ( 1287 posts / 68% of this member's active posts ) Jo det visste jag redan men jag vill se hur många jag har i tex Allmänt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Dryg, jobbig, ivägen. Nah, väldigt hjälpsam och trevlig. Sedan... Känd.. för 100 pers? Alla känner väl igen alla mer eller mindre. Gör åtminstonde jag. Har ju sett alla. Dont waste your time on wasting... Åh.. Så kass.... Verkligen. Listen to the words of the gaylord-pronouncer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kan man se hur många posts man har i varje forum del? (man kan ju se vilken man har mest i men jag vill se alla jag postat i) Nu när jag ändra i min post så skrev jag ditt en ny bokstav och då försvan mellanrummet och detta har hänt för mig på (w)ord förrut, hur stänger man av det? Vilken medlem har haft högst Post per day någonsin? Jag vet inte hur man aktiverar det, men du inaktiverar det genom att trycka på insert tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag vet inte hur man aktiverar det, men du inaktiverar det genom att trycka på insert tror jag Det är samma knapp , alltså insert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts