Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Hur känd är jag då? :D

Trevlighet, hjälpsamhet, kändisstatus? :blink:

Dryg, jobbig, ivägen. :angry:

Nah, väldigt hjälpsam och trevlig.

Sedan... Känd.. för 100 pers? Alla känner väl igen alla mer eller mindre. Gör åtminstonde jag.

Har ju sett alla. Dont waste your time on wasting... Åh.. Så kass.... Verkligen. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tråden blev låst för att det blev för spammigt när alla ska hålla på, så fortsätt inte här eller någon annanstans. Ni är alla superkändisar här på GTAsajten, det finns ingen som inte älskar er yada yada yada.

Hrm, vad betyder "hedde"? Det är något norrländskt, mer vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tråden blev låst för att det blev för spammigt när alla ska hålla på, så fortsätt inte här eller någon annanstans. Ni är alla superkändisar här på GTAsajten, det finns ingen som inte älskar er yada yada yada.

Hrm, vad betyder "hedde"? Det är något norrländskt, mer vet jag inte.

Min norrländska kompis gav det här exemplet:

"Var hedde du kniven = Var la du kniven"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man se hur många posts man har i varje forum del? (man kan ju se vilken man har mest i men jag vill se alla jag postat i) :ermm:

Nu när jag ändra i min post så skrev jag ditt en ny bokstav och då försvan mellanrummet och detta har hänt för mig på (w)ord förrut, hur stänger man av det?

Vilken medlem har haft högst Post per day någonsin?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man se hur många posts man har i varje forum del? (man kan ju se vilken man har mest i men jag vill se alla jag postat i) :ermm:

Nu när jag ändra i min post så skrev jag ditt en ny bokstav och då försvan mellanrummet och detta har hänt för mig på (w)ord förrut, hur stänger man av det?

Tryck på ditt namn:

Most active in Spel

( 1287 posts / 68% of this member's active posts )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur man aktiverar det, men du inaktiverar det genom att trycka på insert tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...