Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Håller på att störa ihjäl mig!

Sist jag köpte mobil hittade jag en sida med coola signaler, bilder, spel osv. vilket jag inte gör nu! :P

Vet någon en sida där man kan ladda ner signaler, gärna med ens namn typ: "Adrian is calling you" osv.

Vad som helst utom Jamba för de suger mer än en....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att försäkra sig om att knappen är intryckt när man försöker sikta rätt.

Fortfarande ingen vettig förklaring.. Jag trycker aldrig hårt när batterierna funkar prima.. Men när dom börjar ta slut trycker jag hårt...

Alla jag känner gör samma sak, konstigt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande ingen vettig förklaring.. Jag trycker aldrig hårt när batterierna funkar prima.. Men när dom börjar ta slut trycker jag hårt...

Alla jag känner gör samma sak, konstigt nog.

Hur vet du när dom börjar ta slut?

Måste hålla i rätt vinkel?

Då är det ju som Kalle sa.. Man trycker hårt och länge för att man ska få rätt lage :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.

Har mer än lite problem med att välja vilken linje jag ska börja på i gymnasiumet nu till hösten...

Har länge tänkt på att ta Teknik med inriktining Spelprogrammering i år 2.

Men morsan sa tidigare att hon hade hört med någons son som hade gått Teknik-programmet och han hade inte blivit någonting. :P

Och idag hörde jag Syv på våran skola säga att det inte var så stor chans att man vart just Spelutvecklare, då det var stenhård konkurrans i den branschen.

Men om man går denna linje med den här inriktningen, vad finns det för andra yrken man kan välja mellan (Eller plugga vidare efter) sen när man väl gått ut och ev. börjat i högskola? Jag tycker inte att det enda man kan bli sen måste vara just spelutvecklare... :P Finns det inte något annat inom data man kan bli? Och om man går den här linjen, har man någon framtid? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.

Har mer än lite problem med att välja vilken linje jag ska börja på i gymnasiumet nu till hösten...

Har länge tänkt på att ta Teknik med inriktining Spelprogrammering i år 2.

Men morsan sa tidigare att hon hade hört med någons son som hade gått Teknik-programmet och han hade inte blivit någonting. :P

Och idag hörde jag Syv på våran skola säga att det inte var så stor chans att man vart just Spelutvecklare, då det var stenhård konkurrans i den branschen.

Men om man går denna linje med den här inriktningen, vad finns det för andra yrken man kan välja mellan (Eller plugga vidare efter) sen när man väl gått ut och ev. börjat i högskola? Jag tycker inte att det enda man kan bli sen måste vara just spelutvecklare... :P Finns det inte något annat inom data man kan bli? Och om man går den här linjen, har man någon framtid? ;)

Det enda vettiga är natur eller möjligtivis samhäll, riktiga yrkesförberedande program är även jättebra om man nu vill bli något sådant, allt annat är för slackers och helt värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duger inte mitt fjärrkontrollssvar?

Vållande till annans död är inte det jag beskrev, det är om man gör en handling som leder till att någon dör. Knuffar ner någon från en hög höjd så att denne dör kan kanske kallas vållande till annans död. Men det jag beskrev är just dråp.

Det du beskrev?

Du menade inte att döda honom och du hade inte planerat det. Dråp.
Jag hävdar följande:

1. Avsikt att döda, planerat. Mord.

2. Avsikt att döda, oplanerat. Dråp.

3. Utan avsikt att döda, givetvis oplanerat. Vållande till annans död. :P

Nån som håller med? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att man tycker att det är kul att sabba för andra?

Varför kan man ha det så att oavsett om man sover på dagen eller inte, och är trött, blir pigg fram emot natten?

Då menar jag ungefär såhär;

Morgon -> Vaknar -> Trött.

Kväll -> Gå och lägga sig -> Pigg.

Har inte du frågat det tidigare? Har inte jag svarat?

För att undvika det ska man gå och lägga sig efter klockan, inte hur trött man är. Snart kommer man in i en dygnsrytm som funkar med andra personers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte du frågat det tidigare? Har inte jag svarat?

För att undvika det ska man gå och lägga sig efter klockan, inte hur trött man är. Snart kommer man in i en dygnsrytm som funkar med andra personers.

Jag var inte säker, så jag ställde frågan igen då jag har fått dessa problem igen.

Jag är jättetrött om dagarna och är vaken hela dagarna tills jag går och lägger mig, då jag blir piggare och piggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...