rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Du kan läsa, men inte skriva. ^^ Vah= Att man blir bannad eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vah= Att man blir bannad eller? Fråga P-C, han har erfarenhet. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Hmm... Hur kommer det sig att det heter Skateboard, Snowboard, men inte Surfingboard, utan det har man valt att översätta till Surfingbräda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 För att det låter illa med "sufrigboard"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 För att det låter illa med "sufrigboard"... Japp, "sufrigboard" är helt fel. Får man cancer av att äta snö? Är nudlar maskbajs? Kan man nysa konstant i fem minuter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 För att det låter illa med "sufrigboard"... Det låter ju illa för man är van att höra surfingbräda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Någon förbannad föbannare måste svara på den här fråga, det är veryvery muy importante. Kan någon här förklara hur EU styrs? Jag vill inte ha någon länk till Wikipedia, egna ord. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Står på sidan 103 om jag minns rätt. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Står på sidan 103 om jag minns rätt. . Fan va bra! Bara det att bokjäveln är i skolan. Det var därför jag frågade, hehe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Sant, blå för dig kanske är grön för mig osv fast vi kallar det samma sak Man kan ju alltid be en kompis att ta den gröna pennan och rita, så får du se vilken han väljer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Man kan ju alltid be en kompis att ta den gröna pennan och rita, så får du se vilken han väljer... Fungerar ändå inte. Ni kanske kallar samma penna för grön, men det kanske inte är samma färg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jag undrar vad som menas med äggen som några har i sin signatur. Exempel: Ett annat exempel ser ni i inläget ovanför mitt^ Redigerad 26 februari, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vårt barn föds då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är det inte en fördel om man är medlem på neopets då man skaffar ett ägg, jag menar, vad ska man med den lilla kläckta saken till när man inte är medlem där ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är det inte en fördel om man är medlem på neopets då man skaffar ett ägg, jag menar, vad ska man med den lilla kläckta saken till när man inte är medlem där ? Huum, vetinte. Fråga Siana. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag undrar om andra upplever musik lika starkt som jag? Att man sugs in och bara vill sitta och lyssna hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Äsch, jag skaffar en, bara för presentens skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jag undrar om andra upplever musik lika starkt som jag? Att man sugs in och bara vill sitta och lyssna hela dagarna? Haha, ja... jag kan börja och luft trumma/basa/gitarra till låtar och vara helt inne i dom :"> menar inte bara typ klappa lite med ett finger på knät utan... som en riktig vilde.. och köra alla fills och allt sånt Redigerad 26 februari, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag undrar om andra upplever musik lika starkt som jag? Att man sugs in och bara vill sitta och lyssna hela dagarna? . http://www.last.fm/user/madrassfanskap/ Det bör väl berätta om vad jag tycker om musik :/. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Haha, ja... jag kan börja och luft trumma/basa/gitarra till låtar och vara helt inne i dom :"> Jasså det säger du. Då är jag inte esnam antar jag. Jag blir förbannad om jag inte får lyssna på musik några timmar om dagen.. Och på lektioner och sånt i skolan så sitter jag och tänker på musik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts