Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad är detta för dumheter amerikanarna håller på med? Det är ju som stora runda fält om man zoomar in det. Detta hittade jag gränsen mellan Colorado och Kansas. Eller är det någon inhemsk bugg? :o

BIIHHLDDHHEER >

ml2vgnjr7e.jpg <

Red: Oh, vad duktig jag var på att lägga in thumbnails

Ser ut som en bugg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta bara 2 anonnser varav ingen var elektronsikt :'(

finns de nån annan stans?..typ affär? :wub:

Jam, Musikbörsen.. varenda musikaffär har väl digitala trumset till rimliga pris ? Tänk då bara på att dom billigare ofta är lite sämre också.

Fråga kolon, Hur fungerar en vattenpipa?

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta bara 2 anonnser varav ingen var elektronsikt :'(

finns de nån annan stans?..typ affär? :wub:

Nja, nog finns det väl mer än 2 i hela landet? Bussgods eller vad det heter är rätt billiga på transport.

Fråga: Hur pass mycket kan man ta reda på om en person? Genom eniro kan man ju få adress, namn och telefonnummer, men jag tänkte på lite andra grejer, som var de jobbar/pluggar/gör lumpen/whatever. Vad kan man använda för att kolla sånt? B)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, nog finns det väl mer än 2 i hela landet? Bussgods eller vad det heter är rätt billiga på transport.

Fråga: Hur pass mycket kan man ta reda på om en person? Genom eniro kan man ju få adress, namn och telefonnummer, men jag tänkte på lite andra grejer, som var de jobbar/pluggar/gör lumpen/whatever. Vad kan man använda för att kolla sånt? :wub:

På Ratsit.se kan du få reda på en del, bl.a vad en person tjänar. Fast om personen är egenföretagare står det inget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsamt.

Kan någon ge mig en länk till MSN-topicen eller vad den heter? Jag får inte fram några sök-resultat och orkar inte bläddra igenom alla sidor.

Tack på förhand! :wub:

PuSz

www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, årsinkomst. Ja, det är väl åtminstone något. Men man vet ju inte direkt vad folk sysslar med nuförtiden.

Varför buggar sig "Ny post"-symbolen intill pollar hela tiden? Det visas som om det finns nya posts men det inte gör det. Och precis tvärtom också. :D

Det är väl Ny-Post när någon har röstat och när ingen har röstat men skrivit händer väl inget typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid undrat och kommer inte sluta att undra innan jag får svar på frågan. Inte fan vet jag vad jag ska google på heller.

Hur ringer man ex. detta nummer? 1-800-MY-APPLE :D

Bokstäverna finns på din telefon (iaf mobilen). Det numret blir alltså:

1-800-63-27753 då MY-APPLE är på siffrorna 6327753 på mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid misstänkt det, dock verkar det himla invecklat, och det tar dubbelt så lång tid att slå numret -.-

Det blir i alla fall mycket lättare att komma ihåg plus att det ser snyggare ut.

Om man skriver mycket kan man ju siffrorna i huvudet, går ganska snabbt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid misstänkt det, dock verkar det himla invecklat, och det tar dubbelt så lång tid att slå numret -.-

Mjo, men det är många företag som använder det.

Hehe, kom att tänka på ett avsnitt av Scrubs, då Turk skaffat sitt nya nummer: 555-CALL-TUR.

K'et fick inte plats i numret. :D

Stavas det nummret eller numret?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...