Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Att forumet skulle läggas ner var bara en skämtsam teori.

Anledningen till mina två konton var för att jag registrerade SlewME sedan slarvade jag bort registrerings mailet och reggade Vice. Då godkände Hultan SlewME och sa att det var ok att jag fortsatte använda Vice då det är det nick jag brukar använda.

Han orkade väl inte ändra namnet till mig. Och det var okej att ha två så länge jag inte missbrukade mina konton. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att forumet skulle läggas ner var bara en skämtsam teori.

Anledningen till mina två konton var för att jag registrerade SlewME sedan slarvade jag bort registrerings mailet och reggade Vice. Då godkände Hultan SlewME och sa att det var ok att jag fortsatte använda Vice då det är det nick jag brukar använda.

Han orkade väl inte ändra namnet till mig. Och det var okej att ha två så länge jag inte missbrukade mina konton. :lol:

Hahaha, fyfan vad kul det skulle vara om det här verkligen var sant. :teehee:

Skulle komma ganska oväntat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka inte på det om han inte säger vad det är. Han berättar alltid vad saker är så skriver han inte något mer så är det nått fel.

Edit: Alltå, mig menar jag. Jag svarar om det är jag som skickat nått. Eller alltså... eh, hehe...:)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb?

Varsågod att prova :unsure:

*väntar hoppfullt på svar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb?

Ibland när jag komprimerar en fil blir den bara större :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intressant faktum:

Hade elarna på mitt gymnasie fått bestämma hade följande kunnat stå i dagens läroböcker:

Goethe var en stor poet

[Go:ete va: än sto' pööt]

Fröken till Pelle:

-Pelle, du kan läsa upp stycket.

-Goethe var en stor poet.

-Nej, oe uttalas som ö! Försök igen.

-Göte var en stor pöt.

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...