Vice. Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Att forumet skulle läggas ner var bara en skämtsam teori. Anledningen till mina två konton var för att jag registrerade SlewME sedan slarvade jag bort registrerings mailet och reggade Vice. Då godkände Hultan SlewME och sa att det var ok att jag fortsatte använda Vice då det är det nick jag brukar använda. Han orkade väl inte ändra namnet till mig. Och det var okej att ha två så länge jag inte missbrukade mina konton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Att forumet skulle läggas ner var bara en skämtsam teori. Anledningen till mina två konton var för att jag registrerade SlewME sedan slarvade jag bort registrerings mailet och reggade Vice. Då godkände Hultan SlewME och sa att det var ok att jag fortsatte använda Vice då det är det nick jag brukar använda. Han orkade väl inte ändra namnet till mig. Och det var okej att ha två så länge jag inte missbrukade mina konton. Hahaha, fyfan vad kul det skulle vara om det här verkligen var sant. Skulle komma ganska oväntat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) ^ Mm!, något skulle få en smärre chock.. Vad är detta SlewMe har skickat? Kanske jag ska censurera?(edit1) edit2,shit! Ser ett sammanband edit3. måste testa en sak, (woho,det funkade ) Redigerad 3 januari, 2007 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 ^ Mm!, något skulle få en smärre chock.. Vad är detta SlewMe har skickat? Han skickade det till mig med, och jag svarade precis likadant som dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Klicka inte på det om han inte säger vad det är. Han berättar alltid vad saker är så skriver han inte något mer så är det nått fel. Edit: Alltå, mig menar jag. Jag svarar om det är jag som skickat nått. Eller alltså... eh, hehe... Redigerad 3 januari, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Höhö, han sade att den var till för att överbelasta hemsidor. och Vice. du är avslöjad, Klicka inte på det om han inte säger vad det är. Han berättar alltid vad saker är så skriver han inte något mer så är det nått fel. Redigerad 3 januari, 2007 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Helt korrekt. Sidan som jag skickat till folk är till för att sänka gangland.nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Helt korrekt. Sidan som jag skickat till folk är till för att sänka gangland.nu Du/den/dem verkar ha lyckats iallafall. Nedrans, nu kan jag ju inte ta reda på vad gangland.nu är för skoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Helt korrekt. Sidan som jag skickat till folk är till för att sänka gangland.nu Har det något att göra med killen som vill få reda på "Vem som ligger bakom gangland" på flashback? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Detta har jag väl inte alltid undrat men var kan man kolla vad dollarn stå i just nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Detta har jag väl inte alltid undrat men var kan man kolla vad dollarn stå i just nu? http://ditrader.di.se/DITrader/ForEx/ForExList.aspx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb? Varsågod att prova *väntar hoppfullt på svar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb? Ibland när jag komprimerar en fil blir den bara större Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tänk dig att du har en fil på typ 1 Gb, sen komrimerar du den med WinRAR eller liknande, sen komrimerar du .rar filen, och fortsätter så jättelänge, går det då att få ner filen i 100-, 10-, kanske 1 Mb? Svar, nej det går inte komprimera så mycket. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 [O][T]' date=Jan 6 2007, 01:21' post='826646] Svar, nej det går inte komprimera så mycket. BOT Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Intressant faktum: Hade elarna på mitt gymnasie fått bestämma hade följande kunnat stå i dagens läroböcker: Goethe var en stor poet [Go:ete va: än sto' pööt] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Helt korrekt. Sidan som jag skickat till folk är till för att sänka gangland.nu Vad är poängen med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Varför inte? Varför skulle det gå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Intressant faktum: Hade elarna på mitt gymnasie fått bestämma hade följande kunnat stå i dagens läroböcker: Goethe var en stor poet [Go:ete va: än sto' pööt] Fröken till Pelle: -Pelle, du kan läsa upp stycket. -Goethe var en stor poet. -Nej, oe uttalas som ö! Försök igen. -Göte var en stor pöt. Redigerad 6 januari, 2007 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts