KalleR Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men kan någon svara på vad det är för skillnad på en Mod och en Admin här på sajten? Adminsen har minst två gånger så stora penisar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Adminsen har minst två gånger så stora penisar. Men allvarligt, finns det egentligen nån skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men allvarligt, finns det egentligen nån skillnad? Vi kommer inte lika snabbt heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Adminsen har minst två gånger så stora penisar. Men allvarligt, finns det egentligen nån skillnad? Vi kommer inte lika snabbt heller. Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men allvarligt, finns det egentligen nån skillnad? Moderatorer kan inte banna administratörer, men administratörer kan banna moderatorer. Finns säkert ett par till superhäftiga grejer som jag inte känner till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge! Haha , inte jag häller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Moderatorer kan inte banna administratörer, men administratörer kan banna moderatorer. Finns säkert ett par till superhäftiga grejer som jag inte känner till. Admins (+ root) har tillgång till ett "super secret admin forum" och har väl större *befogenheter* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Admins (+ root) har tillgång till ett "super secret admin forum" och har väl större *befogenheter* Angående det där hemliga admin-forumet: Om någon admin läser detta; kan du/ni ta print screen på det så vi members får se vad ni snackar om där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Angående det där hemliga admin-forumet: Om någon admin läser detta; kan du/ni ta print screen på det så vi members får se vad ni snackar om där? Öhm, nej? Det är som att fråga killarna borta på Area51 om dom kan plåta lite på rymdisarna så vi slipper undra hur dom ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ja, det har Mythbusters bevisat. Men när Brainiac gjorde samma test ekade det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men allvarligt, finns det egentligen nån skillnad? Antagligen skiljer det nog inte så mycket, därför får du nog inget riktigt svar utan bara massa nonsens. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men när Brainiac gjorde samma test ekade det inte. Brainiac är ett gäng Britter. Och Britter är dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Saken är den att ni redan fått reda på den enda riktigt skillnaden. Admins har ingen warning-bar, så vi är immun mot varningar och bans, medans mods har den så om vi vill kan vi varna/banna mods. Enda anledningen till att vi har admin/mods är väl antagligen för att veta vilka som kom först. typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Varför kan man inte så när Slew joina? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Varför kan man inte så när Slew joina? Läs hans intervju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Var ska man beställa/förhansboka ett Wii, så man får det så snabbt som möjligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Hur för man över pengar till ett bankkonto från ett annat bankkonto? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Underlättar om du säger vilken bank du använder.... BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag har Handelsbanken och ska föra över till Nordea. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag har Handelsbanken och ska föra över till Nordea. Det går inte att göra över telefon om du inte har varit inne på din bank och skrivit under att det är ok. att skicka pengar mellan olika konton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts