Zingo Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Varför kan man hålla balansen när man cyklar men inte när cykeln står still? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Pettersons holländska sorkar. Vad heter bert karlsson i efternamn? Ja just det, det är du som är sådär galet rolig hela tiden!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Ja, Kungsvatten! Men det kommer förstöra det du kollar. Är det inte bättre att hälla Saltsyra på det/den? Då förstörs allt utom Guld och Platina Redigerad 28 december, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vad är det egentligen för skillnad på en mod och admin här på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Stämmer det att det sprids lika mkt koldioxid på nyår när vi skjuter raketer som det gör på ett helt år av alla bilar i sverige? Borde det inte vara koloxid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Borde det inte vara koloxid? Kmr inte ihåg, det var det som bilar släpper ut, det är väl "Koldioxid"? lr . Säg att jag har rätt annars försvinner mitt VG i NO Edit: Finns det inte nåt som heter Kolmonoxid? Redigerad 29 december, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Edit: Finns det inte nåt som heter Kolmonoxid? Jo och det är det som bilar släpper ut! Fast ni har nog rätt i att de släpper ut dioxid med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kmr inte ihåg, det var det som bilar släpper ut, det är väl "Koldioxid"? lr . Säg att jag har rätt annars försvinner mitt VG i NO Edit: Finns det inte nåt som heter Kolmonoxid? Koloxid poch Kolmonoxid är samma sak. Mono=ett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Koloxid poch Kolmonoxid är samma sak. Mono=ett. Shit vad jag har glömt mkt, jag trodde att Monoxid är giftigare än dioxid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Är det inte bättre att hälla Saltsyra på det/den? Då förstörs allt utom Guld och Platina Jo, men antingen är det oäkta, då förstörs det med vilken syra som helst, eller så är det äkta, då förstörs det inte med saltsyra. Att man häller kungsvatten på bevisar egentligen ingenting, eftersom kungsvatten förstör a-l-l-t. Hursomhelst borde det finnas ett smartare sätt att kolla äkthet än att förstöra den. Samma säk med diamanter: Ta en "diamant" och en hammare. Ni vet vart jag vill komma Om den är oäkta, kommer glasbiten krossas brutalt. Är den äkta, har du ingen hammare kvar. Kmr inte ihåg, det var det som bilar släpper ut, det är väl "Koldioxid"? lr . Säg att jag har rätt annars försvinner mitt VG i NO Edit: Finns det inte nåt som heter Kolmonoxid? Jo, kolmonoxid finns och är giftigare än koldioxid. Bilar släpper ut båda två. Shit vad jag har glömt mkt, jag trodde att Monoxid är giftigare än dioxid Som sagt, monoxid är giftigast. I en "ultimat" bilmotor så blir det bara vatten och koldioxid, men det blir det inte. Det blir en massa skit också, förutom H2O & CO2, däribland kolmonoxid. Det som är bra med etanol är att denna molekyl är mycket mindre än "bensinmolekylen", och det gör att den förbränns fullständigt. Det blir helt enkelt bara H2O & CO2, plus att bränslet som används går att förnya. Dessutom är avgaserna inte giftiga för miljön, utan det är ju just koldioxid och vatten som träd och växter vill ha för att producera syre och socker. Dessutom kan de växter som "skapats" av tidigare avgaser göras om till nytt bränsle. Redigerad 29 december, 2006 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vad är Kollinummer för något? Det står så i ens beställning på Webbhallen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vad är Kollinummer för något? Det står så i ens beställning på Webbhallen Det är ett nummer som står på ditt paket. Kolla posten.se och leta upp var nånstans ditt paket är med hjälp av kollinumret. Är det inpackat? Är det på centralen? Är det på väg? Är det framme? Sånt kan du kolla med det numret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vad är Kollinummer för något? Det står så i ens beställning på Webbhallen Har du fått nåt? Det har då inte jag :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kmr inte ihåg, det var det som bilar släpper ut, det är väl "Koldioxid"? lr . Säg att jag har rätt annars försvinner mitt VG i NO Edit: Finns det inte nåt som heter Kolmonoxid? De släpper nog ut fler saker än bara Koldioxid (CO2) och Koloxid (CO). Men av dessa är koloxid betydligt mkt giftigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ekar en ankas kvack? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Men kan någon svara på vad det är för skillnad på en Mod och en Admin här på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Men kan någon svara på vad det är för skillnad på en Mod och en Admin här på sajten? En Admin har väl tillgång till fler grejer har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Men kan någon svara på vad det är för skillnad på en Mod och en Admin här på sajten? En admin har mer rättigheter. Exakt vilka vet jag inte. Edit: Biatchslap@felshoe Redigerad 29 december, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 En Admin har väl tillgång till fler grejer har jag för mig Jao, men vilka grejer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ekar en ankas kvack? Ja, det har Mythbusters bevisat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts