Ante_freeman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Stämmer det att det sprids lika mkt koldioxid på nyår när vi skjuter raketer som det gör på ett helt år av alla bilar i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Stämmer det att det sprids lika mkt koldioxid på nyår när vi skjuter raketer som det gör på ett helt år av alla bilar i sverige? Har svårt att tro det... Låter inte så värst logiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Läste någonstans att en ciggarett släpper ut lika mycket koloxid som det finns över en stor gata i Stockholm. Men att det ska spridas lika mkt på nyår som det sprids från bilar på ett år. Njä? ------- Varför har P-C börjat skriva med minimal text? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Varför har P-C börjat skriva med minimal text? För att P-C är sooo very schneaky. >:3 Om jag blir upkåtad av en tjej ett tag och är helt övertygad om att jag kommer få sex men in the end inte får det .. varför får jag då alltid skitont i pungen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) För att P-C är sooo very schneaky. >:3 Om jag blir upkåtad av en tjej ett tag och är helt övertygad om att jag kommer få sex men in the end inte får det .. varför får jag då alltid skitont i pungen? Finns en del människor som får det. EDIT: Jag vet dock inte vad som framkallar smärtan. Redigerad 27 december, 2006 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 För att P-C är sooo very schneaky. >:3 Om jag blir upkåtad av en tjej ett tag och är helt övertygad om att jag kommer få sex men in the end inte får det .. varför får jag då alltid skitont i pungen? Aka Blueballs, varför vet jag ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Är låtarna Shoot 'em up och Puppet Master Cypress Hill-låtar, eller vart får man tag på dom? Jag har hela discografin, men dom låtarna, som jag tidigare har haft i ägo, finns inte alls. Shoot 'em up är en Nas-låt, den andra vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Shoot 'em up är en Nas-låt, den andra vet jag inte. Även en låt med Bone-Thugs-N-Harmony. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) "Spritpenna" på engelska? *EDIT* Även om jag sökt på lexia har jag inte funnit något resultat. Redigerad 27 december, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Om jag blir upkåtad av en tjej ett tag och är helt övertygad om att jag kommer få sex men in the end inte får det .. varför får jag då alltid skitont i pungen? Blue balls? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 "Spritpenna" på engelska? *EDIT* Även om jag sökt på lexia har jag inte funnit något resultat. Marker pen/permanent marker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Finns det något ämne/vätska som man kan kolla om guldet är äkta på ett halsband/ring/etc.? Ja, Kungsvatten! Men det kommer förstöra det du kollar. Eau de toilette-parfym kan man ha lite varstans va, bara för lukten? (En smiley var allt som behövdes! ) Stämmer det att det sprids lika mkt koldioxid på nyår när vi skjuter raketer som det gör på ett helt år av alla bilar i sverige? Det låter ju sjukt bluffigt. Men det kan ju vara sant. Något som sägs stämma är att när man målat upp en hel målarfärgsburk är det lika mycket utsläpp (de preciserade inte) som 1000 kallstarter med bil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Blue balls? '"Blue balls" is a slang term referring to testicular aching that may occur when the blood that fills the vessels in a male's genital area during sexual arousal is not dissipated by orgasm.' That seems about right. Edit: vafan heter tomteluva på engelska? Redigerad 27 december, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Edit: vafan heter tomteluva på engelska? Har också frågat det, men fick inget vidare svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Får man fråga vad PHS är? Pettersons holländska sorkar. Vad heter bert karlsson i efternamn? Redigerad 28 december, 2006 av ULTIMA TURE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Pettersons holländska sorkar. Vad heter bert karlsson i efternamn? Karlsson.... Vilken är världens vanligaste sjukdom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Edit: vafan heter tomteluva på engelska? Santa hat (tror jag iallafall, men det låter lite konstigt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Santa hat (tror jag iallafall, men det låter lite konstigt) Christmas hat låter ju bättre isf? kollade i min uppslagsbok, fanns inte. Boken innehåler ändå 152k ord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Christmas hat låter ju bättre isf? kollade i min uppslagsbok, fanns inte. Boken innehåler ändå 152k ord Jo, det låter bättre. Men om jag söker "Santa hat" på wikipedia så kommer jag till Santa Claus. Men jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Shoot 'em up är en Nas-låt, den andra vet jag inte. Men jag är sökandes efter den som Cypress Hill har gjort. Lyrik finnes här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts