RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Hur fan kan jag göra så att typ denna text ----> HEJ <---- blir osynlig på sajten? va heter färgen? Print screen -> valfritt bildprogram -> #F5F9FD hmm, blev visst inte helt osynligt... Redigerad 26 december, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) tack Redigerad 26 december, 2006 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lustigt, den har rätt färg i Unters post, men inte i RavenE's?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lustigt, den har rätt färg i Unters post, men inte i RavenE's?? Märkte också det. RavenE goes mobbad by the color. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Bakgrunden på varje post har inte samma färg... RavenE postade på en annan bakgrund än vad Hunter gjorde... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Bakgrunden på varje post har inte samma färg... RavenE postade på en annan bakgrund än vad Hunter gjorde... Ahaa, ser det nu. Varannan post är ljusare och varannan mörkare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur kommer det sig att simpa alltid gör ett mellanrum innan han skriver ett frågetecken? Är det ren okunnighet eller är han bara dum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur kommer det sig att simpa alltid gör ett mellanrum innan han skriver ett frågetecken? Är det ren okunnighet eller är han bara dum? DET är något jag med vill ha svar på ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 DET är något jag med vill ha svar på ! Gjorde du mellanrummet mellan "på" och "!" med flit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur kommer det sig att simpa alltid gör ett mellanrum innan han skriver ett frågetecken? Är det ren okunnighet eller är han bara dum? Jag är bara dum, det är en ovana som sitter kvar sedan fjortis-skript-tiden, jag är inte okunnig, jag vet att det inte ska vara mellanrum. Men likförbannat så sätter jag dit ett där. Jag gör aldrig så innan punkt eller komma, det är bara innan frågetecken och utropstecken. Av någon anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Gjorde du mellanrummet mellan "på" och "!" med flit? Jag antar att detta är en sak som du alltid har undrat Jag vill ha svar på min Cypress Hill-fråga på föregående sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag är bara dum, det är en ovana som sitter kvar sedan fjortis-skript-tiden, jag är inte okunnig, jag vet att det inte ska vara mellanrum. Men likförbannat så sätter jag dit ett där. Jag gör aldrig så innan punkt eller komma, det är bara innan frågetecken och utropstecken. Av någon anledning. Du gör mellanrum innan smileysar med.. Och börjar alltid med stor bokstav. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Du gör mellanrum innan smileysar med.. Och börjar alltid med stor bokstav. Nu spelar du väl ändå dum ? (Mellanslag igen ) Innan och efter en smiley måste det vara ett mellanslag, annars blir det ingen smiley. Och stor bokstav måste det ju också vara i ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nu spelar du väl ändå dum ? (Mellanslag igen ) Innan och efter en smiley måste det vara ett mellanslag, annars blir det ingen smiley. Och stor bokstav måste det ju också vara i ett inlägg. Whoopsie.. blandade ihop det med msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Whoopsie.. blandade ihop det med msn. Jag gör så på msn också När jag börjar en mening håller jag alltid in shift, så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Eau de toilette-parfym kan man ha lite varstans va, bara för lukten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Eau de toilette-parfym kan man ha lite varstans va, bara för lukten? Ja, men det kan svida på vissa ställen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur mycket är 11 i engelsk skostorlek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur mycket är 11 i engelsk skostorlek? Till Europeisk? Tabellen säger 45. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Till Europeisk? Tabellen säger 45. Tack, jag ville egentligen bara retas lite. Tyckte att det var kul att ante_freeman frågade samma fråga flera gånger förut, så då tänkte jag att jag kunde ställa den yttligare en gång. Tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts