Chilli_13 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Meh. Frågade hur man uppdaterade? Jaja, har löst det. Visste inte att den uppdaterades automatiskt. Man tar "synkronisera", synkronisera är typ samma sak som att uppdatera... Redigerad 25 december, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Var kan man se om man har fått några varningar eller inte ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Var kan man se om man har fått några varningar eller inte ? Fråga en Admin/Mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Fråga en Admin/Mod. Vanligtvis får man även ett PM om saken. Det fick jag, iallafall. Tycker att det i vilket fall känns rätt naturligt. --- Stavas bandet "Kiss" eller "Kizz"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Stavas bandet "Kiss" eller "Kizz"? Kizz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kizz Hokaj, tack ska du ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Helt FEL, Kiss är det rätta! Hur kan någon få deras S till ett Z? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kizz HAHAHAHAHAHA! Du verkar ju helt väck ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 [O][T]' date=Dec 26 2006, 12:50' post='821174] Helt FEL, Kiss är det rätta! Hur kan någon få deras S till ett Z? BOT Deras loggo, vill jag tro. Rätt skum stil de har på bokstäverna. Nu vet jag inte vad jag skall tro, men du verkar säker på din sak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Och som i ungefär 99.9% av alla frågor i den här tråden kan man direkt få svaret genom susning eller wikipedia... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är HELT säker, vet man hur ett Z ser ut så kan du aldrig få deras S till ett Z om du inte kollar i en spegel. Kolla officiella hemsidan där finner du inte en enda stavning med Kizz. Kizz är en radiostation i USA, EJ att förknippas med bandet Kiss. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Och som i ungefär 99.9% av alla frågor i den här tråden kan man direkt få svaret genom susning eller wikipedia... Själv tycker jag att det är rätt trevligt att ställa frågor här eftersom man kan lära sig en hel del annat, som att Kizz är en radiostation i USA, EJ att förknippas med bandet Kiss. [O][T]' date=Dec 26 2006, 13:01' post='821183] Jag är HELT säker, vet man hur ett Z ser ut så kan du aldrig få deras S till ett Z om du inte kollar i en spegel. Kolla officiella hemsidan där finner du inte en enda stavning med Kizz. Kizz är en radiostation i USA, EJ att förknippas med bandet Kiss. BOT Det är väl mest formen, om du förstår? Nåja, jag litar på dig. Minns nu hur loggon ser ut. Ursäkta min ignorans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tycker absolut att man skall fråga saker som man undrar över här oxå, annars är denna tråden ganska meningslös. Jag ska inte driva detta vidare men tänkte bara visa en bild på deras logo: http://img401.imageshack.us/img401/4854/kissqi8.png BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Själv tycker jag att det är rätt trevligt att ställa frågor här eftersom man kan lära sig en hel del annat, som att Kizz är en radiostation i USA, EJ att förknippas med bandet Kiss. För all del! Men jag drog mer en parallell till att Vice bara slängde ur sig något utan att ha varken kunskap eller källa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Klassas dagarna 27-29 som arbetsdagar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Vanligtvis får man även ett PM om saken. Det fick jag, iallafall. Tycker att det i vilket fall känns rätt naturligt. Ibland får man inte PM, då skriver de i tråden och så kanske man inte läser i den tråden mer. Så missar man att man blivit varnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Klassas dagarna 27-29 som arbetsdagar? Ja, men det är många som tar semester då. Finns det något ämne/vätska som man kan kolla om guldet är äkta på ett halsband/ring/etc.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jo,det finns men det är någon syra av något slag (som jag inte kommer ihåg) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Är låtarna Shoot 'em up och Puppet Master Cypress Hill-låtar, eller vart får man tag på dom? Jag har hela discografin, men dom låtarna, som jag tidigare har haft i ägo, finns inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur fan kan jag göra så att typ denna text ----> HEJ <---- blir osynlig på sajten? va heter färgen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts