pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 DSC känner jag igen ^^ Bild på en skoter så, jaha? loL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Bild på en skoter så, jaha? loL. Pff, jag hade en mapp med lättklädda tjejer som alla filer hette DSC1337 Redigerad 7 februari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Pff, jag hade en mapp med lättklädda tjejer som alla filer hette DSC1337 Beror väl på kamerans bilder som den döps till. :EGD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Beror väl på kamerans bilder som den döps till. :EGD Äsch, det kunde lika gärna varit samma ^^ Redigerad 7 februari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Äsch, det kunde lika gärna varit samma ^^ Whatevaaah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ny fråga? Fråga: har du blivit ägd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ny fråga? Fråga: har du blivit ägd? Japp, från att jag var 1dag tills 18år därefter blev jag myndig och ansvarar över mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ehum, låter kanske lite konstigt men, vad betyder whina i cs? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ehum, låter kanske lite konstigt men, vad betyder whina i cs?:"> Gnälla.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Men vi hade en här på gtasajten.. Kan inte nån fixa fram den, snälla? :'( Är detta vad du letar efter? http://susning.nu/IRC-slang Ooops, sry för dubbelpost! Redigerad 8 februari, 2006 av fabian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Är detta vad du letar efter? http://susning.nu/IRC-slang Ooops, sry för dubbelpost! Nej vi hade en tråd här på gtasajten.. men det är funkar lite bra, tack så mycket. Vi lirade ju cs tillsammans idag, jävla sammanträffande alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vad är GHB? Finns i hembrännt.. vad är det? Är det dödligt? Hur mycket måste man ta innan man dör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Vad är GHB? Finns i hembrännt.. vad är det? Är det dödligt? Hur mycket måste man ta innan man dör? GHB? Hembränt är sprit som man destillerat hemma (olagligt sen ett antal år tillbaka i Sverige) Och nej, om du bränner sprit på jäst, vatten och socker är det inte dödligt (innehåller INTE metanol som många tror). Men det bildas lite otrevliga slaggprodukter dock (finkel och sheit), som man får filtrera bort med småsten. Eller du kan ju iofs dö av alkoholförgiftning men det kräver ju en del. Edit: Aha, missuppfattade, trodde du undrade var hembränt var Edit2: "GHB är en narkotikaklassad drog. GHB (Gamma hydroxybutyrate) säljs oftast som en luktfri vätska, lite salt till smaken, i små flaskor. GHB förekommer även i ampuller och som pulver" Redigerad 8 februari, 2006 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 GHB? Hembränt är sprit som man destillerat hemma (olagligt sen ett antal år tillbaka i Sverige) Och nej, om du bränner sprit på jäst, vatten och socker är det inte dödligt (innehåller INTE metanol som många tror). Men det bildas lite otrevliga slaggprodukter dock (finkel och sheit), som man får filtrera bort med småsten. Eller du kan ju iofs dö av alkoholförgiftning men det kräver ju en del. Edit: Aha, missuppfattade, trodde du undrade var hembränt var Edit2: "GHB är en narkotikaklassad drog. GHB (Gamma hydroxybutyrate) säljs oftast som en luktfri vätska, lite salt till smaken, i små flaskor. GHB förekommer även i ampuller och som pulver" Jo, jag hittade det där på susning, men jag skulle vilja ha en bättre förklaring. Har lite HB men är lite orolig över att det är narkotikaklassat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Trådbumper #1 jag vet men jag har grubblat på det här ett tag. Vad är skillnaden mellan CIA och FBI? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har lite HB men är lite orolig över att det är narkotikaklassat Spelar roll om det är narkotikaklassat, du ska väl inte sitta och supa på polisstationen. Men drick för fan inget du inte vet vad det är.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Trådbumper #1 jag vet men jag har grubblat på det här ett tag. Vad är skillnaden mellan CIA och FBI? . http://susning.nu/FBI http://susning.nu/CIA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 . http://susning.nu/FBI http://susning.nu/CIA Ok men vad betyder federal? Det stod inget om CIA på susning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Vad betyder egentligen hybernatad? EDIT: Doh! dubbelpost! Redigerad 18 februari, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vad betyder egentligen hybernatad? EDIT: Doh! dubbelpost! Du kan läsa, men inte skriva. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts